[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Als je Hardcore instelt, kon je dan ook de difficulty instellen of staat die dan verplicht op een bepaalde stand?

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    En met difficulty bedoel je?

3. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je begint gewoon op level 1 net als elk character.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dit, bedankt. :thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Wat is co op soms een ergenis zeg. Gisteren zei ik een keertje, schoot er wat uit, dat ik liever eerst Inferno wilde afmaken. Alle drie weg. :mad:8)

Zaten verdomme vlak voor Azmodan en nu kan ik die hele tering quest met die sin hearts weer overnieuw doen. |:-

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nieuws over pvp: http://tw.battle.net/d3/zh/

Al denk ik niet dat iemand dat hier kan lezen. Maar lees net dat er dus staat dat er geen team deathmatch en arena gaat komen, waarschijnlijk alleen duels.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Staat ook op de us pagina. ;)

Zwaar teleurstellend allemaal iig.

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ja zeer teleurstellend na zo veel jaar ontwikkeling krijgen ze het niet voor elkaar om balans te krijgen in PvP Arena matches.
    Duels had er al met de release in moeten zitten.

Diablo is voor mij toch meer PvE dan PvP dus kom maar op met die expansion.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Pff: Nog geen enkele legendary gehad. Wel heel veel rares en stats beginnen ietsje pietsje beter te worden. Beauty's zullen wel komen als ik level 50 ofzo ben.

Als ik de prijzen op AH soms zie vraag ik me af om dat het allemaal wel waard is. 8)

10. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat mijn legendary droprate flink is gestegen sinds paragon 20. Dat pvp ziet er idd teleurstellend uit. Faal!

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren plvl 60 aangetikt. Speel niet zo denderend veel (inb4 maar je bent p60 :+), maar gaan gestaag omhoog. Droprates zijn wel nice ja, wel allemaal crap. :p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Er zijn altijd gekken die het kopen voor flinke bedragen. In WoW heb je ook van dat soort lui. ;):+

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Werkt niet zo als in WoW yellow. De crappy ones verkopen echt niet, meeste moet je zelfs salvagen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    En dan de materials gebruiken voor gear of die juist weer doorverkopen?

Pff, dan word het nog een hele toer qua geduld om een fatsoenlijke Legendary te krijgen. :eek:

15. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier denk ik dat brimstones bewaren handig kan zijn voor later..

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Inferno af gelukkig. Diablo kill ik solo als ik goed blijf opletten en qua gear gaat het ook de goede kant op. Heb een paar leuke koopjes voor max. 10 miljoen gehad, max zeg ik erbij, zaten er een paar onder de 5 miljoen bij. Nu alleen de loot nog, maar ik probeer NaiZuro even te strikken een dezer dagen.

17. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn neefje vond gister een manticore met 100% crit, perfect ias en 200 dex. Die gaat nu op RMAH voor 250 EUR. Pfft ik speel d3 best wel veel laatste tijd en vind alleen crap uniques, hij komt sinds een maand weer eens 5 minuten online en direct epic loot :F:

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Twee sockets ook? Snap ook niet dat je zoiets nog op de RMAH gooit. Als iets écht waardevols is kan je beter 2 bil vragen op gold AH en daarna je gold verkopen, haal je het dubbele qua waarde.

19. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    ja 2 sockets ook, tja hij zal hem wel goed verkopen. In D2 had hij ook een rare matriarchal bow die hij toen ook voor een schrikbarend bedrag had verkocht. Ik vind iedereen keer alleen maar van die fiery brimstone qualiteit uniques :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    En hoe wil je dat Gold dan verkopen zonder gepakt te worden of illegaal te doen?

Deel Deze Pagina