1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk al een mogelijkheid om voor europeanen alle specializations te unlocken? Ben nu lvl70 en eigenlijk alle matches wat ik speel, speel ik nu dan puur voor commendations aangezien ik niks meer aan die XP heb..
     
  2. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Hacker armor ability is weg heel erg sweet :)
    Teleport is ook wel gruwelijk.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    We speelden tot nu toe niet vaak Big Team Slayer, maar vanavond dus wel en godskolere wat is het fucking irritant wanneer iedereen blijft stemmen op Exile. Hoe de hel is dat uberhaupt mogelijk? Waarom kun je blijven stemmen op die map? Dat moet gewoon niet kunnen....op deze manier wordt een map echt verziekt voor mij.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie ook last van dat wanneer je op een knop drukt er soms niks gebeurd? Wil ik trusteren, gebeurd er niks. Trek ik mijn boltshot en wil ik schieten, laad ie niet op. Of ligt het gewoon aan mij/mijn controller?
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dacht dat het ook aan mijn controller lag, gelukkig niet :)

    Net campaign uitgespeeld en dat hebben ze dan wel goed gedaan, als ik halo 5 koop doe ik het alleen voor de SP!
    Vond op t einde best wel bruut dat zijn armour half beschadigd was :cool:
    En ook wel een cry moment met cortana :'-(
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gebeurt vaker ja. Op een of andere manier registreert die soms bepaalde knoppen niet.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Are you f-in kiddin me? Dit is gewoon sneu in een Halo game. 9 van de 10 duals worden beslist op milisecondes. Heb ik ook voor niks de schuld gegeven aan mijn arme controller. :'-(
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Exile en Ragnarok zijn de enige twee leuke maps voor Big Team ;) Ik stem ook altijd op één van deze twee als ze er bij staan. De rest van de maps is zo'n grote teleurstelling.
     
  9. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Valhalla wil spelen, ga ik wel Halo 3 spelen :emo:
    Ik vraag me af waar ze de vliegtuigen in de game hebben gelaten. Er is een banshee, maar geen unsc vliegtuig.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Met deze beredenering kan je dus ook beter Halo 1 spelen? Wat een onzin weer man. Gameplay is toch ook heel anders dan Halo 3. Spel is een stuk sneller, Mantis is toegevoegd, vehicles zijn minder OP en er zijn andere wapens toegevoegd. Dat tezamen maakt het spelen van Ragnarok heel anders dan in Halo 3 of 1.
     
  11. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Longbow en Vortex anders ook prima te doen. Maar Ragnarok en Exile zijn wel mijn favorieten.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ze zijn allemaal te groot joh. Maar gelukkig is de DMR een sniper-light. :9

    BR BTB moet volgens mij echt een hel zijn.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Soms ook gewoon kort achter elkaar! Als je in eenzelfde party blijft, dan verwacht je toch dat mensen enige variatie kunnen waarderen. :emo:
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heel anders idd, ook wel te zeggen als verneukt :emo:

    Ach, ik ga wel ipv halo nu gewoon minecraften, MP is definitief over voor mij.
     
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hb je het zelf wel gespeeld? Spel is verl langzamer geworden doordat iedereen een fucking AA en sprint heeft. Talloze mogelijkheden om een dead te voorkomen en ontwijken en ziek te campen. En dan nog niet eens over de Mantis gesproken die OP is.
    Elke match loopt nu tegen de rand van het einde van de tijd en volgens mij zijn de matches zelfs 1 min langer geworden, aangezien de wapens 1 min later spawnen dan in Reach.

    Valhalla was een leuke map. Alleen niet met de settings van H4, dus daar ga ik het niet speciaal voor spelen.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2012
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hb je het zelf wel gespeeld?
    Dit zijn de soort reacties waarom ik dit forum wel een beetje heb gezien. "Heb je wel zelf gespeeld?". En meer van jou soort reacties.

    Ik ga er nog één keer op in en dan hou ik er weer over op.

    Spel is verl langzamer geworden doordat iedereen een fucking AA en sprint heeft. Talloze mogelijkheden om een dead te voorkomen en ontwijken en ziek te campen.
    Ik doel op de movement speed. Start weer eens Halo 3 of 1 op en dan merk je dat het traag gaat, alsof je door modder loopt. Daar doel ik op. Ik zeg nergens dat de rondes sneller voorbij gaan, alleen dat de snellere bewegingen voor andere gameplay zorgen. Daarnaast, campen op Ragnarok? Best lastig, meestal vinden de gevechten toch plaats rond het midden en beide zijkanten van het midden. Campen gebeurt meer op de andere BTB maps.

    En dan nog niet eens over de Mantis gesproken die OP is.
    Mantis OP? En al helemaal op Ragnarok? Paar goede sniperschoten en hij staat in vlammen, stickies er op en klaar. Dan hebben we het nog niet gehad over het gebruikt van de laser en de rocket launcher. Nouja ik hoef je niet uit te leggen hoe je een Mantis neerhaalt maar laat ik het houden op, oefening baart kunst.

    Elke match loopt nu tegen de rand van het einde van de tijd en volgens mij zijn de matches zelfs 1 min langer geworden, aangezien de wapens 1 min later spawnen dan in Reach.
    Volgens mij heb ik nog nooit een big team battle gespeeld waarbij de tijd uiteindelijk de winst bepaalde, maar goed dat kan ik mis hebben. Dat het me al niet opvalt zegt al genoeg.

    Ik prijs de map overigens niet de hemel in, maar er zijn helaas weinig goede alternatieven in Halo 4. Ragnarok is een map waar je zowel met vehicles als in long range combat als in close range combat goed kan scoren als je een beetje de game mechanics door hebt. En dat kan maar op weinig maps. En vergeet niet, niemand houdt je tegen om Halo 3 weer te gaan spelen :) Ik denk er ook wel eens aan, zeker met de maps als Guardian, The Pit en Snowboud in gedachte.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik begrijp die op merking van Krinion niet helemaal. H4 heeft juist een zeer snelle BTB als je kijkt naar instantspawns en loadouts. Iedereen spawnt full geared met een DMR+plasma pistol en stickys en dat is alles wat je nodig hebt. Met de DMR raak je alles vanaf iedere range dus enige wat je doet is X rammen om te instantspawnen en je kan weer volop fraggen.

    Tactiek is wel helemaal verdwenen maar dat vind ik niet erg voor BTB. Ik heb BTB nooit serieus genomen als een goede gamemode maar eentje die puur gemaakt is voor de fun. Dus met zoveel mogelijk voertuigen aankloten en alle wapens uittesten. In Reach vond ik BTB zelfs verre van fun omdat je daar nutteloos was en geen toegevoegde waarde had wanneer je zonder wapens zat. In H4 spawn je altijd met de juiste wapens en hierdoor werkt de gamemode veel beter IMO.

    De Mantis mechanic werkt best goed vind ik. Het is een secondary objective in de team slayer geworden. Wanneer je de vijandelijke mantis kan slopen en je eigen in leven kan houden, ben je in het voordeel. Maar een mantis slopen is zo makkelijk nog niet hoor. Eerst moet je mid beheersen(Fase 1) Daarna moet je nog controle hebben over de powerweapons (Fase 2) en dan pas kan je los gaan op de powervehicles zoals de mantis en banshee (Fase :cool:. Dit vind ik echt een toffe mechanic. Iedere keer kijk ik in welke Fase het team momenteel zit waardoor ik precies weet wat ik moet doen. Dit zorgt ervoor dat je niet achterover gaat leunen en hopen op easy kills. Wil je winnen, dan moeten mensen ook echt een bijdrage leveren aan het team.

    Verder is H4 gewoon pure schijt. De game is gemaakt voor BTB en alle andere gamemodes zijn onspeelbaar(op Oddball na, die is ook beter geworden).

    Ik wou dat 343 meer keek naar echte games zoals LoL en Counter-Strike. Games die hardcore zijn maar toch populair bij de massa. Puur omdat ze zo hardcore zijn. Helaas denkt 343 dat we allemaal debielen zijn die amper een controller kunnen vasthouden en voorgekauwde wins willen hebben.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je haalt CTF zo goed als helemaal uit de game, vervolgens maak je een challenge waarbij je 9 potjes CTF moet winnen.:F:
     
  20. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso jammer dat ze zo weinig met die challenges doen.. Alles is hetzelfde, elke dag een challenge dat je een aantal potjes moet winnen van een bepaalde game mode, en daarnaast een aantal kills in een potje of met een bepaalde wapen/loadout. Het ergste was nog wel de montly, de eerst was 117 potjes winnen, doen ze de maand erop 70 potjes! Echt wtf? Waarom twee keer hetzelfde idee alleen dan een ander getal, welke retard verzint dat?

    Echt zonde, want ze kunnen er zoveel meer leuks mee doen.. Haal 10 reload this oid, win een potje met steak dinner, kill 10 grunts met assasination of weet ik veel, je kunt 100000 verschillende dingen verzinnen, en bij 343 hebben ze 30 challenges die gewoon circuleren.. Erg jammer imo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina