Ben ook al even bezig geweest met TWD, heb al een paar verkeerde keuzes gemaakt dankzij mijn broer , ach ja, straks maar even verder Wel pittige keuzes soms waar je geen tijd voor hebt
Gewoon even wat posts van de afgelopen week (en daarmee 99% van je posts in het 360 gedeelte). Iets meer eigen initiatief/research of enige variatie in je vraagstelling zou wel worden gewaardeerd. Het valt me al een tijdje op namelijk.
sorry lees veel via tapatalk dan zieik niet altijd alle post.. nu lekker op mn latpop!! net een stukkie van the walking dead ep 1 gespeeld vind t wel erg vermakelijk!! weet nogniet helang die is maar ik ga denk ik zeker die andere dele ook kopen als die goedkoper worden en jullie?
Ik ga vrijdag nog voor alle Walking Dead epi's en op oudjaarsdag voor alles van Skyrim. Ik hoop op 800 voor Dawnguard, 200 voor Hearthfire en 1200 voor Dragonborn (ook 800 als ze heel gul zijn :b
Dragonborn staat niet in de lijst erbij dus die verwacht ik niet in de aanbieding. Zou wel mooi zijn. Morgen BL2 Season pass iig ff scoren.
Shit, ik zie het nu ook Zag 3x Skyrim staan dus ik dacht meteen alle drie de DLC's, maar een daarvan is dus de game zelf... Waarom nou weer niet
Ja, dus? Ik kijk ook regelmatig op Tapatalk en kan het ook makkelijk vinden, bovendien kan je je meeste vragen gewoon op Google vinden.. Of gewoon zelf doen.