[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Al uitgespeeld?
    Anders zou ik nog ff wachten met lezen.
    Had ie niet 3 broerswaarvan er 2 deaud waren?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Weet het niet met deze game, voelt echt aan als een Ubisoft game. Typisch makkelijk waar ze je handje echt vast houden. Far Cry 2 was veel spannender en veel boeiender, ja op veel gedeeltes was het een kut spel. Ja, dit hebben ze allemaal vervangen in FC3 maar het is nou ook weer niet echt heel bijzonder allemaal. Gare missies, torens klimmen en vervolgens een outpost overnemen. Been there done that. Net als bij AC3, teveel nutteloze shit wat daarnaast nog eens enorm saai is.

Respawn/reload missies systeem is ook fucking kut. Beetje rond aan het lopen, ga dood door een tijger en spawn opeens bij mijn volgende missie. Kan ik niet eens mijn missie stoppen want spawn dan precies weer op de plek waar mijn missie begint, moet dus een missie doen terwijl ik dat niet wil op dat moment. Game is zeker niet slecht en sowieso erg fun. Maar voelt ook allemaal niet echt bijzonder, heeft de slechte dingen uit deel twee weggepoetst maar speelt wel erg op safe en voelt nergens echt vernieuwend aan ofzo.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Net weer een outpost veroverd. Gelukkig geen helikopter erbij, die krengen zijn kut als je geen goeie gun op je auto hebt. Ze maaien je zo neer. Ik lijk ook van de snipers af te zijn op het 2e eiland, of dat komt later weer terug.

@ Fiasco: Je hebt wel een beetje gelijk, maar vergeet niet dat developers het ook niet altijd weten. FC was veel kutter imo dan FC 3 en als ze voor FC 3 dan niet echt op safe spelen, wat is dan wel goed om in je game te stoppen en meer van dat soort dingen. ;)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat ik geen AC3 heb gespeeld :), ik kan me voorstellen als beide games hetzelfde systeem gebruiken dat het een "seen it been there" gevoel heeft.

Zelf heb ik net op 't zuidelijke eiland een strook ontdekt die bezaait is met caching, enemys droppen gemiddeld 50 US _O_

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heb je soms de money talent al gekozen? ;)

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: yup

Dealmaker -check-
    Penny Pincher -check-

Hoef sowieso nog maar 6 skills te unlocken oid :) (van the Heron)

Wat zijn jullie stats btw?

Mijne:
    Game time 38:06:03
    Days survived 51
    Distance traveled on foot 226.228 km :D
    enemys killed: 1.262

(Xbx staat btw wel eens aan zonder dat ik speel dus game time zou lager moeten zijn)

Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hij dacht dat ze alletwee dood waren, maar hij vind zijn jonger broertje Riley toch terug op hetlaatste bij Hoyt? ik ga hem nu bevrijden in de laatste missie denk ik...

8. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had deel 2 van een vriend geleend en vond het erg kut dat ik telkens km's moest afleggen voor een missie en 5 minuten nadat je zo'n outpost clearde zat die al terug met vijanden die dan nog eens achter je aan komen met jeeps enzo.. Ook de wapens voelde tering aan en vond heel de map maar doods. Had hem meteen terug gegeven zonder uit te spelen, had het helemaal gehad met die game.

Nu vraag ik mezelf af of er in deel 3 nog iets van deze "minpunten" te vinden zijn? De omgeving ziet er wel al leuker uit dan het saaie Afrikaanse gebied in Far Cry 2, om een miskoop te vermijden vraag ik jullie (wijze) raad. :cool:

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt in deel 3 de optie 'snel reizen' dus km lopen/rijden hoeft niet meer.. de omgeving is echt super en divers en snap nog steeds niet hoe die gasten dit op 1 dvd hebben kunnen krijgen! Ik denk dat jij deze toffer gaat vinden dan deeltje 2. Heb overigens beide delen uitgespeelt!

10. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Eenmaal schoongemaakt blijven ze ook ontdaan van vijanden... Dat is wel zo prettig...

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Game time 41:11:37
    Days survived 59
    gelopen afstand 277.510 km
    vijanden gedood 1.917

Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nog 6 outposts te gaan en geen zendmasten meer. Heb nog net geen 20 uur gespeeld. Ik wist niet dat het zo snel kon gaan in een open world game. 8)

En ik heb mijn 2e kamp ongezien ook bevrijd. Dat hadden er al 4 moeten zijn, ware het niet dat ik bij een te vroeg onder een brug vandaan kwam en een auto niet zag, en bij de ander per ongeluk in de muur van een loods schoot ipv de laatste tegenstander die vervolgens met 4 auto's versterking aan komt. 8)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als ik ontdekt wordt pleeg ik gewoon zelfmoord.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan kun je bij respawn weer helemaal overnieuw, maar wel die 1500 XP weer halen dus?

15. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed ik ook. Niet voor de XP, dat boeide me niet, maar uit principe wilde ik dat gewoon niet.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zit nog maar in het begin. Wilde die eerste outpost ook ongezien doen, maar dat kan gewoon niet volgens mij?. Zodra ik bijvoorbeeld die hond dood (met machete) dan begint iederen te schieten en gaat een van die mannetjes met wie ik mee reed dood.

Ongezien maar bij de volgende outposts dan ...

Verder veel aangekloot, rondgelopen, wat killen, jagen, etc. Erg vet allemaal. En ziet er ook retestrak uit!

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat 't 2de eiland qua stealth een stuk moeilijker was maar dat valt reuze mee :) Net ook vrij easy een basis op een stealth manier gecleared (ninja step etc helpen uiteraard wel)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker die servers, fantastisch spel maar dit begint erg frustrerend te worden.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    irritant idd als je even wilt saven, kan je weer 5 minuten wachten voordat je de melding krijgt dat de server offline is.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Had er vannacht ook last van en kan ook al dagen niet meer inloggen op U Play en eerlijk gezegd fucked me dat laatste ook niet. :mad:

Deel Deze Pagina