TWD episode 1 is best leuk, als die niet gratis was geweest had ik het waarschijnlijk nooit gespeeld. Misschien vrijdag dan ook maar de andere vier episodes kopen.
De helft zou mooi zijn. Ben benieuwd wat het gaat worden. Hoop op een mooie deal. Dan B2 zelf nog eens ergens voor een mooi prijsje zien te scoren.
Zou ook 320 kunnen zijn ofzo, maar dan nog steeds goedkoper uit dan als ik alles nu via Steam koop. Eerste EP was in ieder geval erg tof, snap wel waarom het zo hoog scoort overal. Geeft echt het gevoel als of je een serie en episode kijkt, maar nu dus interactief. Cliffhanger alles, moet rest spelen.
Scheelt toch weer 6 euro. Nou heb ik hem zelf al, dus voor mij had het toch weinig uitgemaakt en ik had het voor jullie ook wel leuk gevonden als het meer korting was geweest. Maar toch, nu krijg je in wezen bijna 2 dlc packs gratis (december korting + korting van de pass zelf) en dat is nog steeds wel een mooie deal
Hmm, had op 1600 of lager gehoopt. Hoe is de DLC in tegenstelling tot bij B1. Zijn ze nu allemaal redelijk lang, of zitten er weer bij waar je met een uurtje ofzo doorheen bent en saaie verzamelmissies hebt?
Zijn redelijk lang. Zeker de eerste DLC is echt leuk qua andere omgevingen enzo. Beide DLC ongeveer 8-10 uurtjes speeltijd schat ik. 6-8 mainquests en 15+ sidequests ongeveer ... Ik vond ze beide zeker de moeite waard!
Vond TWD mwoah. Serie vond ik kut en de game is gelukkig anders. Als ze eerders 200 p/st zijn koop ik de andere delen wel, meer vind ik het niet waard. Zal me niets verbazen als het naar 320 ofzo gaat.
Zal me ook zeker niet verbazen. Ik denk ook eerder 320 of 240 per episode. Maar 200 is wel meer in overeenstemming met de Steam daily deal van TWD (12,50 euro voor alle episodes). Ik ga in ieder geval geen extra punten meer kopen. Die deals maken me arm.
Hmm, heb de eerste dlc van BL2 al, anders had ik de pass nu nog wel gehaald, maar laat het nu eerst maar even zitten. Afgelopen dagen al genoeg punten erdoor gejaagd, vond zowieso de eerste dlc niet zo heel bijzonder.
Voor 200msp koop ik ze wel. Zijn ze duurder, dan koop ik het wel een keertje op Steam ofzo tijdens een Sale, waar ze dan waarschijnlijk nog wel een keertje goedkoper langskomen. Ben je er ook meteen van verzekerd dat je het over 10 jaar ook nog gewoon kunt spelen, wat bij de 360 nog even afwachten is.
Ik weet ook nog niet of ik 'm haal. BL begint me een beetje te vervelen eigenlijk en ik heb 't ook helemaal niet meer lopen volgen qua DLC.
Ja, zelfde beetje hier. Borderlands 2 begon me te vervelen... vond de eerste DLC ook tegen vallen, teveel fetch quest, teveel hetzelfde. Vond de DLC van Borderlands 1 allemaal vet. Zowieso die hele General Knoxx van het eerste deel. Tweede deel leunt teveel op raid bosses, die je ook nog eens alleen niet kan doen. Crawremax van het eerste deel had dat ook en dat vond ik ook al het minste van het spel. Maar bij elke DLC stoppen ze er nu raid bosses in die je met meerdere mensen moet doen. Ben ik niet zo'n fan van. Had op variatie gehoopt, maar het tegendeel is waar. Waarschijnlijk pak ik de game pas serieus weer op als alle DLC in de aanbieding is geweest, maar voorlopig wel even genoeg ervan. Mogen ze direct de level cap omhoog gooien, want de meeste mensen spelen nu al 2 DLC's zonder dat ze kunnen levelen