Jouw top 5 games van 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 2 dec 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nu met Halo 4 campaign op heroic in coop bezig en ik moet zeggen; Impressive! Die graphics, de geluiden, buiten levels. Ongelovelijk wat een boost heeft de game gekregen na Bungie! Tis dat straigth shooters en competitive mp niet echt mijn interesse hebben, daarom niet in de top 5.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Asbel ging nog wel, maar die Hubert..OMFG!!! En de rest kon me niet genoeg boeien. Vesperia walst hier keihard over heen wat mij betreft. Vechtsysteem was wel ok inderdaad, maar volgens mij is die in Xillia nog een stuk beter toch?

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee maar dat gaan we ergens volgend jaar meemaken ;)

Ik kon me zelf erg vinden in het Graces F gevechtsysteem, mooie combo's kunnen maken ermee, helemaal in die extra content waar je ze nog langer kon maken.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iemand de awards of gametrailers aan het volgen? Zit dit jaar veel werk in en Journey doet het daar (en op alle andere sites) echt bizar goed.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    1. Mass Effect 3
    Godversodeju! Wat! Een! Game! Een heerlijke rollercoasterride van begin tot eind. Ja, het einde stelde mij ook teleur, en de EC maakte het IMO eigenlijk alleen maar erger. De Indoctrination Theory maakt dit echter allemaal goed._O_
    Nog nooit zó met een game meegeleefd; niet alleen de karakters, maar de hele wereld. :thumbs:

2. Halo 4
    Na de teleurstellende ODST en Reach eindelijk weer een échte Halo game.
    De game is echter niet perfect, maar het begin is goed. Aangezien dit de eerste van een nieuwe trilogie is, heb ik vertrouwen in de toekomst van Halo.

3. Kingdoms of Amalur: Reckoning
    Ik schaam me gewoon dat ik deze topper uit de budgetbak gevist heb.:eek:
    Heerlijk battlesysteem, en mooie kleurrijke omgevingen.
    Helaas zóveel sidequests dat het hoofdverhaal op de achtergrond raakt, maar wat een heerlijke rit!

4. SSX
    Man man man, wat was ik blij dat er eindelijk weer een SSX uitkwam.
    De game speelde heerlijk, maar de vele afgronden maakten alleen een paar parcoursen echt leuk om te (blijven) doen.

5. Lego Lord of the Rings
    Verstand op nul en gamen maar. Stemmen uit de film maken de sfeer beter, maar gelukkig is ook de typische Lego humor niet verdwenen. Deze games speel je niet voor het verhaal, ook niet voor de geweldige gameplay, maar gewoon voor de pure FUN. Beste Lego game tot nu toe.

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Goed om te zien dat een aantal mensen the Walking Dead noemt in hun top vijf. Dat is dus een game die ik heb bewaard als toetje en die ga ik na de kerst eens binnen halen. Ik ben erg benieuwd!

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Uiteraard, want het is ook by far de beste entertainment ervaring van dit jaar. _O_

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    1. Halo 4
    2. .... Volgens mij geen andere game die dit jaar is uitgekomen gekocht en gespeeld :+

Halo omdat Halo, goed begin van een nieuwe trilogie vond ik. Schitterende levels en cutscenes, vermakelijke MP (al kan dat beter...), al met al een goede major toevoeging aan de Halo canon

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    1. Halo 4
    2. Trials Evolution

Meer heb ik niet gespeeld :+

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als toetje, neem 'm eerder als hoofdgerecht! ;)

11. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Black Ops 2
    2. SSX
    3. Full House Poker (xbla)
    4. Dirt Showdown
    5. Forza Horizon

Let op, ik heb niet veel geld om alle topgames te kopen maar de bovenstaande top 5 heb ik heel veel plezier ermee gehad.

12. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    1. Mass Effect 3
    Fuck het eind, Heb lopen lachen en huilen met deze game. En als dat een game dat met me doet is het een topgame.

2. the Witcher 2
    Heerlijke sfeer, verhaal en combat systeem. Enige nadeel waren de laadtijden tussen de velen deuren.

3. Far cry 3
    Nog niet heel ver maar man wat een game. Ik wil meer openwereld FPSers!

Moet er nog veel spelen oa: Hitman / Xcom / Dragon Dogma / Dishonored / AC3 / Borderlands2 / SSX.

Dus daarom een top 3 inplaats van top 5

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    1: Kingdoms of Amalur
    2: Halo 4
    3: Mass Effect 3
    4: Sleeping Dogs
    5: SSX

14. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ik realiseer me nu dat ik dit jaar slechts één game heb gekocht die in 2012 is gemaakt.

en het is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. tekken tag tournament 2! sowieso de game of the year voor mij. _O_

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  15. dm76

dm76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Far Cry 3
    2. Hitman: Absolution
    3. Dishonored
    4. Sleeping Dogs
    5. Spec Ops: The Line

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb mn lijstje moeten editen.

1: Walking Dead
    2: Mass Effect 3
    3: Hitmang Absolution
    4: Max Payne 3
    5: X-Com Enemy Unknown

6: Catherine
    7: Transformers Fall of Cybertron

Catherine en Transformers vind ik zwaar underrated.. Helaas niet in top 5 uiteindelijk maar wel benoemenswaardig.

Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Far Cry 3
    2. Max Payne 3
    3. Sleeping dogs
    4. FIFA13
    5. Happy Wars

Vooral de top 3 beveel ik iedereen aan _O_

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wel grappig dat niemand hier The Walking Dead game als beste game kiest :p en dat terwijl het door de media zo gehypt is met beste game awards. Zo zie je maar weer dat die awards niks voorstellen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij hebben ook niet veel mensen het nog gespeeld. Het is een game die niemand zag aankomen. En was eens weer wat anders dan de standaard games.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oh die heb ik dan over het hoofd gezien. Ik heb gisteren het ook even geprobeerd maar niet echt mijn ding zulke games. Point / click is wel leuk vroeger ook veel gedaan, alleen dit vond ik niet echt boeiend.

Deel Deze Pagina