1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    XcilPersion

    Heb zelf op het moment ook geen team. Wil 1 gigantisch goede hybrid bouwen na TOTY, aangezien de prijzen dan enorm laag zijn.
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb nu het volgende 'fun' team: (wissel)

    Stekelenburg
    Van der wiel (van rhijn)-Heitinga(Dingsdag)-Donk(Boulah _O_)-Büttner(Willems)
    Sneijder(de jong IF)-Strootman IF-Vd Vaart (Vilhena)
    Narsingh(Lens)-Van persie(hunter)-Elia _O_(John)

    Speelt heerlijk, 3x op rij gold cup gewonnen met bovenstaand team en ook divisie 1 online met een iets anders team dan hierboven gewonnen (iets slechter team :lol:)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  3. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu maar een 3e team aan het maken voor erbij, in de Bundesliga.

    Ik had 20k over, en heb al 10 van de 11 spelers 8) Sommige spelers zoals Müller, Santana, Alaba, Lewandowski etc etc zijn echt prima spelers maar zo belachelijk goedkoop (~1000 per stuk) :emo:

    Alleen Gomez, Reus waren ~6k. Ik moet alleen Götze (4-5k) en dan is mijn team klaar, maar ik heb helaas nog maar 90 muntjes :p


    Dit team is in 5-2-1-2 formatie, puur om te proberen voor mezelf, maar hoe vinden jullie het spelen?
     
  4. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde zelf met een Bundesliga in een 41212 formatie. Speelde erg lekker. Veel snelheid en een goede passing. Vooral de spits Esswein (75) is erg super. Nu heb ik alles nagenoeg verkocht. Ik ga dezelfde weer maken na TOTY. Dan kan ik alles goedkoper halen. Ik maak ook een team waar in ik Özil en Khedira kan plaatsen. Hopelijk houdt ik genoeg geld over voor Robben. Ribéry IF is helaas nog steeds onmogelijk duur. :mad:
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een BPL team met een 4-3-3 formatie.

    Mijn middenveld bestaat uit Toure & Fellaini IF, ik overweeg om Cazorla IF hier naast te zetten, goede keuze?

    Mijn aanval bestaat uit Bale, Lennon & Defoe IF. Ik overweeg om Defoe te vervangen door Aguero. Volgens mij een zelfde type spits maar nog sneller en beter?
     
  6. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    IF's gaan toch ook dalen na TOTY? Want ik zie dat IF's vooral stijgen nu.. Er zijn er ook plots veel minder: vroeger 4 - 6 pagina's, nu met geluk 1.

    Makkelijk voor pricefixers.. Ga een team bouwen met 5 - 6 IF's, ben wel bang dat ze plots allemaal zouden stijgen..
     
  7. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja we moeten even geduld hebben wat de IF's gaan doen nadat TOTY uit is. In principe is het logisch dat IF's nu duurder worden. De meesten doen ze niet weg als ze hen in een team hebben. En aangezien er na een week geen nieuwe meer op de markt komen, komt er schaarste. Iemand zei het al eerder: het lijkt net de echte wereld. :p
     
  8. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :p Ik las ergens dat IF's gaan dalen omdat er zoveel NIF's bijkomen, dat prijsverschil IF - NIF groter zal worden en er daarom de mensen prijzen van IF's laten zakken om kopers te vinden, en zo zullen mensen panic sellen.

    Heb zelf Fifa 13 nog niet (:+), zou ik al IF's kopen of toch wachten tot na 7 januari? IF Marchetti is 50 - 60k, twee weken geleden 30 - 40k.. :p
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  9. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeff lekker gehandeld zeg afgelopen paar dagen, toen je de formatie kaartjes goedkoop kon kopen.
    Ze staan nu allemaal te koop, ben benieuwd wat mijn winst wordt.
    Je moet even op het balkje klikken zodat ie groter wordt.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  10. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha jij houdt dus ook alles bij in een bestandje. Dat doe ik ook in Excel. Kan je goed bijhouden wat je winst is. De 5% belasting valt dan ook goed uit te rekenen.
     
  11. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ja leek me wel leuk, normaal gesproken doe ik dat niet, maar aangezien dit minstens verdubbeld wordt lijkt het me wel grappig om te zien;)
     
  12. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeff er zijn er maar 3 NIET verkocht, ziet er heel interessant uit al die bedragen, zoals een 442 kaartje van 550 naar 2900.
    Ja 'Smooi!
    Foto volgt over een klein uurtje, want wil alles in een keer laten zien.

    32.250 Geinvesteerd
    57.950 Opbrengst.
    -----------------------------
    25.700 Winst
    over iets meer dan 30 formatiekaarten!
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  13. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil straks een potje spelen?
     
  14. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dankjewel voor je tips ga er zeker mee aan de gang.
    Qua mijn selectie verkopen vroeg ik me wat voor zin het heeft ik bedoel
    ik heb 3 teams een ajax team (gekocht voor snel verkoop prijs)
    een nl team ook snel verkoop prijs betaald behalve sneijder en van der vaart (dus ook niet de moeite waard)
    het enigste team waar veel coins in zitten is me spaansteam maar die heb ik intussen tijd al poosje en krijg ik nooit meer voor wat ik er voor betaald heb.
    zoals fabregas pepe en xabi alonso de 3 dure spelers zouden die nu echt nog verder zaken dan ze nu al zijn? niet dat ik ze voor meer terug moet kopen straks (speel 43:cool:
    dat handelen deed ik eerst ook veel in die IF's maar leverde mij niks op eigenlijk maar ik had nooit geen rekening gehouden met die 5 procent dus lijde op het meeste verlies.
    Gelukkig vandaag 2 de jong if verkocht voor 20.000 (alle 2 voor 9.600 gekocht) dus kan nu weer nieuwe manier gebruiken zonder die contracten want dat schiet echt niet op
    Ik heb bijna het zelfde team
    steek
    wiel-heitinga-douglas-willems-
    snijder- strootman- vd vaart
    narshing- huntelaar-elia
    maar ik win er niet erg veel mee online

    ik hoop dat ze toch niet te goedkoop worden
    heb 3 in me spaanse team maar zou zonde zijn als ik deze moest verkopen met verlies.

    Dat is nog eens een lekkere winst_O_
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is mijn huidige team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jqkFXb7RnIz49:ps3

    Heb sinds gister Aguero ipv Defoe IF, wat een beest is Aguero 8) Snel, wendbaar, goede dribbel en goed schot. Beste spits die ik tot nu toe gehad heb!

    Ben alleen niet tevreden over Hart, hij stompt erg veel ballen weg. De Gea beviel op zich wel goed en is daarnaast veel goedkoper. Zijn Chech en Lloris goede keepers?

    Ik heb genoeg coins voor 1 versterking momenteel, wie zouden jullie kiezen? Lloris of Koscielny IF?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  16. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou kompany halen in plaats van koscielny IF. het dual vermalen kompany is echt baas. Ik zou hart verkopen en cech halen. Ik zou van persie verkopen en op die positie silva, nasri, mata of ramires halen omdat van persie te weinig verdedigt. hopelijk heb ik je hiermee geholpen?
     
  17. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wetten van Economie zijn overal op toepasbaar :p Geeft aan dat die wetten correct zijn.

    Ik denk dat IF's redelijk stabiel blijven: meer en meer mensen zullen meer coins hebben en bepaalde IF's kunnen kopen. Er zal een stijgende vraag zijn en het aanbod van die IF's blijft gelijk, want er kunnen er geen meer bij komen.

    Dus volgens dat, zullen IF's niet hard kunnen dalen.

    Mijn theorie die ik gelezen had kan niet kloppen: Honda is 900 coins waard, Milito 2000 en als ze verder dalen zal het contrast tussen IF en NIF niet extra vergroten.

    (Uitgezonderd de echt dure IF's zoals Cazorla, maar de meeste gewone IF's van 10 - 40k zullen echt wel stabiel blijven). Prijsschommelingen kunnen wel altijd voorvallen.
     
  18. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Team ziet er prima uit, alleen je hebt nu drie verdedigers met een high attacking workrate, waardoor ze veelal uit positie gaan staan en je makkelijk op de counter te pakken bent. Middenveld is prima gebalanceerd en aanval ook. Voor de verdediging zou ik echter gaan voor zoiets; Clichy - Koscielny - Kompany - Sagna
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @Jvzm13 & Florinho0 bedankt voor de tips!

    Moet zeggen dat van Persie mij op het middenveld wel bevalt, hij brengt fysiek mee kan met beide benen goed schieten, hij kan koppen en scoort regelmatig. Ben bovendien fan van van Persie...

    Maar als keeper adviseer jij Cech ipv Lloris Jvzm13? Lloris heeft namelijk betere statistieken.

    Wat de verdediging betreft kan ik jullie volgen, voor mijn gevoel gaat het met het huidige duo echter beter dan met Kompany erbij. Heb Kompany gehad maar dat beviel niet vreemd genoeg.
     
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Net een coloccini voor 22k opgepikt en voor 31k verkocht :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina