Dat weet ik, maar niet op de frontpage bij Winter sale waar al die andere sales wel stonden. Nu moet je helemaal naar games>games bladeren>arcade>etc.
ja dat is al een paar dagen zo, heel raar toen ik jetset radio en trials enzo kocht had je een apart tabje voor de aanbiedingen van die dag. Veel handiger en makkelijker te vinden
ik heb per ongeluk 2x 800 msp gekocht en heb maar 1x 800 msp nodig. Mocht je nog interesse hebben. 8,- ben je de man
Komt dus ook een S02, nice. Nu alles aan het downloaden, nu hopen dat Telltale ook met Breaking Bad komt. Beetje keuzes maken met Walter White enzo.
Had hem net al via eBay al besteld, but thanks anyway. 1780 punten over, mooi net niet genoeg voor Borderlands 2 pass. Komen in de toekomst vast wel meer leuke deals aan.
Nu dat The Walking Dead ook 50% blijkt te zijn begint het toch wel te kriebelen om daar ook alles van te downloaden. Het enige wat me tegenhoudt: is het spel ook leuk als je de serie nooit hebt gezien (en niet van plan bent te gaan kijken)?
Ja hoor, paar kleine verwijzingen hier en daar maar verder niets. Dit staat verder geheel los van de serie
Yeah, ik maakte me ook geen echte zorgen, maar het was een beetje een vreemde melding opeens Anyway, prima deals deze winter. Nu de komende dagen eigenlijk alleen nog Nuts & Bolts waarschijnlijk kopen als die een mooie prijs heeft, en dan heb ik vrijwel alles wat ik wilde hebben van XBLA, op Sine Mora, Ninja Gaiden Black en Spelunky na.
Wil net The Walking Dead epi 2 gaan spelen, start ik 'm op en moet ik het laatste stukje van epi 1 weer spelen en daarna gaat 'ie weer naar het hoofdmenu. Moet je voor elke episode een aparte savefile aanmaken? Ik koos wel dezelfde savefile maar dat lijkt me logisch aangezien je nogal belangrijke keuzes maakt...