Ik weet het niet. Bij XBLA waren goede kortingen zoals Trine 2 en Dust. Maar ik heb ook hele matige kortingen gezien. Maar ik hoop echt dat ze 200 per stuk worden, want ik heb nu nog 800 punten. Beetje jammer dat ik zelf Ep. 1 al gekocht had, terwijl die nu gratis is. Deponia btw gekocht. Ik weet niet eens wanneer ik het zou moeten spelen, maar ik heb hem in ieder geval.
The Walking Dead is wel een aanraader. Maar Skyrim voor 25 is toch niet veel. Waar wil jij dat goedkoper vinden?
Russisch 13 euro: http://www.gamekeystore.net/newstore/skyrim-ru-steam?tracking=5023d802eee8d¤cy=EUR Normaal 22 euro: http://www.gameholds.com/the-elder-scrolls-v-skyrim-pc.html?a_aid=allkeyshop
Als flash sale is hij al voor zestien euro geweest en zal ook nog wel terugkomen als een daily deal voor dezelfde prijs.
Ik heb de expansion voor The Binding of Isaac en CS: Global Offensive gekocht. Global Offensive bewijst wel waarom er geen nieuwe CS games meer hoeven te komen, alle aanpassingen zijn overbodig en sommige zijn gewoon dom.
The Binding of Isaac heb ik in de laatste Humble Bundle gekregen. Ik zat ook te twijfelen over Counter Strike, maar ik heb het nog nooit gedaan en ik vraag me af of dit me wel zou liggen.
3 fantastische nieuwe flashdeals met als absolute uitblinker Bastion. Snapshot ga ik zo maar eens kopen, lijkt me wel een geinige puzzle/platform game. Met de nieuwe King's Bounty wacht ik nog op 75% korting maar de andere zijn absoluut aan te raden en ben je sowieso nog wel zoet mee tot de volgende sale.
Koop de nieuwste Humble Bundle, zelfs al ga je niet over het gemiddelde heen, dan krijg je hem nog. Bastion is inderdaad echt geweldig!
L4D 1 & 2 voor 7,50 samen, apart voor 5/stuk, alleen 2 of 1&2 kopen? E: LA: NOIRE is ook wel tof, 7,50 voor de normale editie en 10,00 voor de complete edition, welke moet ik halen?
LA Noire is maar €2,50 extra voor 8 nieuwe cases, dus ik zou het doen. Ik heb L4D 1 en 2 bij de vorige sale gekocht en ook allebei gespeeld, maar het is nagenoeg hetzelfde, dus ik zou even kijken of je die €2,50 extra wil uitgeven.
€1 of no sale. Steam heeft me niet meer laten kopen, Steam heeft me steeds cheaper gemaakt. Zelfs €5 is niet meer goed genoeg