[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Jij wil ook alleen maar jagen in games he :+
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Uncharted 2 & 3 is ook geen multiplatform overigens. Max Payne 3 vind ik een van de mooiste overigens.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dacht bijna dat het die dude was die ook praat in de filmpjes van RDR destijds. Hippe shit tegenwoordig, maar erg handig. Liever zo'n informatieve video met wat gameplay dan trailer nummer 9000.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter doen ze dat ook met GTA. Zal wel niet.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop persoonlijk dat ze dat dus echt niet met GTA gaan doen, ik vind dat het de boel behoorlijk bederft. Van RDR wisten we toen nog relatief weinig, maar door die verschillende videos wist je eigenlijk gewoon hoe het eruit zou zien wanneer je het ging spelen en dat haalt toch een beetje een verrassingselement weg. Ze hebben dat nog nooit gedaan voor een GTA game, dus lijkt me raar als ze daar ineens mee zouden beginnen. Tomb Raider krijgt ook echt een overvloed aan marketing moet ik zeggen, die ene video van IGN is er nog maar net en hoppa...weer gelijk eentje.

    De laatste twee heb ik nog gekeken en nu ga ik het allemaal negeren vanaf nu, dadelijk heb je de helft van de game al gezien voordat je het gespeeld hebt.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Heel, heel slecht nieuws...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Opzouten met die MP modes.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Zul je zien dat de game ook zo laat uitkomt door het toevoegen van multiplayer.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal goed kunnen want bij GK hebben ze laatst een versie gespeeld die voor 99% helemaal al klaar was.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, maar het spel is allang klaar. Ze releasen pas in maart omdat het een gunstige periode is. Dus wat is er mis mee als ze in de tussentijd een multiplayer hebben gemaakt? In Uncharted 2 heb ik vele uren besteed aan de MP. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat de SP af was en ze tijd hadden om de boel tot in de puntjes te polishen. En klagen omdat je extra content krijgt voor je 60 euro is een beetje raar.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer dit, games zonder multiplayer modus worden steeds zeldzamer.
     
  13. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu officeel:

    [​IMG]

    En alwéér een singleplayer game die zo nodig multiplayer moet hebben en die na 3 maanden zo dood als een pier is. |:-
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontzettend zonde. wat een kutactie zeg. Tomb raider nu ook verpest
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eidos Montreal, ontwikkelaar van Deus Ex Human Revolution doet de MP dus. Onnodig, maar goed. Zelfs drie maanden haalt zo'n MP het niet eens vol, ga het niet eens uitproberen.
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb naar dat filmpje gekeken met dat lange in-game stuk.

    Eerst vond ik t mooi, maar ik irriteer me helemaal gek aan lara's bewegingen.
    Echt heel vaak bewegen haar voeten, terwijl ze helemaal niet vooruit gaat. Het gebeurt regelmatig als ze gaat hurken.

    Haar voeten glijden dus over de ondergrond terwijl ze niet vooruit gaat. Sorry maar dat is zoooo 2005.
    Is dat jullie ook opgevallen?
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    WTF?!
    Wordt Tomb Raider ineens uitgebracht door EA ofzo??!?!|:-
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap jullie probleem echt niet. Alsof je verplicht bent om de multiplayer te spelen. Het is door een apart team gemaakt, dus het heeft 0,0 invloed gehad op de kwaliteit van de SP. Na een paar dagen ben je met de SP klaar en verdwijnt het spel de kast in. En door de MP heb je een reden om het spel nog eens in je Xbox te schuiven. Of de multiplayer lang houdbaar is hangt af van de kwaliteit van de MP. Uncharted 2 had geniale maps, dus bleef het populair. Dat zie ik met Tomb Raider ook wel gebeuren.
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Die xbox arcade game van Tomb Raider, daar zat een multiplayer in. Die was anders best tof. Je moest samenwerken om verder te komen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja jullie zeuren idd. Was Uncharted minder? Was Bioshock minder? Was Mass Effect 3 minder? Was Dead Space 2 minder? Ik antwoord wel ff: NEE.

    Een mp erbij hoeft geen invloed te hebben op de kwaliteit vd sp. Aanstellers
     

Deel Deze Pagina