[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke is dat je soms best belangrijke keuzes moet maken binnen een paar seconden. En dat je dan best veel op gevoel speelt. Later denk je dan van had ik een betere keuze moeten maken of was dit nu goed. Daarom heb je wel het gevoel dat je de character speelt.
    Ga binnenkort eens aan een tweede playthrough beginnen en ga dan gewoon een eikel spelen. :+

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Clementine remembers that.

Awwh, bazen game. Vond het in het begin ook moeilijk beginnen, totdat ik over de schutting was. Let's go. Episode 2 maar gaan spelen zo!

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Probleem is alleen dat het geen zak uitmaakt :x
    Het spel speelt meer in op je gevoel van moraal dan dat het ook daadwerkelijk wat uitmaakt.
    Spoiler alert als je Ep 3 nog niet gespeeld hebt.
    Die vrouw met dat roze jasje (naam even kwijt) gaat hoe dan ook dood. Welke keuze je ook maakt.

Ander voorbeeld is Larry die sowieso dood gaat of dat kleine jochie.

Nadat ik hier achter kwam, ging dat gevoel alsof alles uitmaakte wel flink achteruit.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Probleem is denk ik dat er gewoon een lijn moet zijn met mogelijkheden. Je kunt niet alles doen of uit alle keuzes een andere inbreng brengen aan het verhaal, dat is gewoon onmogelijk voor het verhaal wat uiteindelijk gewoon een vast iets is ondanks je keuzes. Was bijvoorbeeld ook zo bij Mass Effect, maar vooralsnog vind ik het hier veel beter.

Bijna klaar met EP3, machtige episode. Zoveel emotionele momenten, kan echt niet hoor, damn.
    Lilly die Carley in een keer neerknalt, fuck haar dus laat haar achter. Vervolgens Duck die eraan gaat en Kat die zelfmoord pleegt, damn. Om dan maar nog niet te beginnen over dat kut joch die uiteindelijk dus medicijnen had gegeven aan die outsiders, goddamn.

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Heb de eerste episode uitgespeeld en wat vet zeg! Heb de rest ook allemaal gekocht gisteren, dus ben benieuwd naar de nieuwe episodes. :)

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ben ooit gestopt bij episode 3. Bazengame maar speelde hem destijd op de PC en vind op console gamen toch chiller, dus nu episode 1 en 2 nog maar een keer spelen en de rest erachteraan :)

7. XBOX360-Niels

XBOX360-Niels Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een nice game, episode 1 bijna uitgespeeld, episode 2 ook maar een keer kopen. :)

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan heb je de sale van gister zeker gemist? Had je de helft in kosten bespaard.

Net klaar met Ep. 4

9. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb alle delen uitgespeeld bij release nu kijk ik bij de achievements heeft die niks geregistreerd bij chapter 4... Iemand anders ook dit probleem?

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Episode 2 is echt sick. Damn, bruut hoor.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die vond ik idd het tofste.

12. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook ja, irritant :mad:

13. DeKootje

DeKootje Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zijn ze nu alweer 400 MP dan? Heb ze vanmiddag nog gekocht voor 200 MP per stuk. :D

14. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Episode 1 is nog altijd gratis, de overige episodes zijn inmiddels weer 400 MS Points, zie hier.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat was echt een top episode, alhoewel ik het al ver van tevoren had verwacht. Vandaag maar aan episode 3 beginnen.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Bijna klaar met episode 3. Ik heb een aantal keer met mijn mond open gezeten van verbazing of schrik. Dat is me een lange tijd niet overkomen. Hele sterke game en ik kan niet wachten om de volgende twee hoofdstukken te spelen.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu uitgespeeld.

Ik vond het een tof einde maar het was wel erg liniair en dat vind ik wel erg tegenvallen.
    Ben benieuwd of we data kunnen overdragen naar season 2 zodat het misschien nog wat verschil maakt.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Damn this topic:+
    Nu moet ik em ook halen,als ik al die reacties lees.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Carley :'-(

20. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Game of the Year, overduidelijk! Hopelijk komt de disc versie ook nog in Europa uit, maar gezien het Jurassic Park fiasco verwacht ik er niet veel van. Jammer dat TellTale geen goede deals kan sluiten met publishers, maar misschien wordt dat beter gezien het succes van deze game.

Leuk stukje overigens van Jim Sterling over kinderen in videogames, en waarom Clementine zo geweldig is:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/6406-Think-of-the-Children

Ik zou het niet kijken als je de game nog niet uitgespeeld hebt, overigens. Kan best een spoiler in zitten.

Geeft perfect aan waarom ik wel zit te janken om Clementine, en in bijvoorbeeld Mass Effect 3 geen ruk geef om dat kutkind. Diep triest eigenlijk dat een AAA-studio als BioWare het niet lukt om de juiste emoties op te wekken, en een kleine studio als TellTale wel.

Laatst bewerkt: 30 dec 2012

Deel Deze Pagina