[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb GT5. Ik voeg je ook toe.:)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Uncharted 1 + 2 en Infamous 1 + 2 allemaal gescoort voor ongeveer 15 euro per stuk. Niet al te slecht, IMO. Disgaea tevens ook bestelt bij Zavvi voor 30 euro. Ik ben benieuwd.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nu Heavy Rain nog.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En God of War, Modnation Racers en (misschien) LBP. Eerst maar me oude Xbox spellen verkopen, voordat ik er meer bij koop.

E: Iemand die All Stars Battle-Royale heeft en er zijn mening over kan geven? Ik wil ook een ''party'' game erbij hebben.

Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik raad je aan om ook PS+ aan te schaffen. Is nu 37 euro in de store en je krijgt elke maand sowieso 2 topgames. Als je het voor 2 januari koopt krijg je nog Vanquish, Limbo en Batman: Arkham City. Ik zal je zo ook even toevoegen, PS3 is ook mijn enige console.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de spellen die je krijgt bij PS+ toch maar voor een maand spelen :/?

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, zolang als je abonnement loopt.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je abbonement verloopt, en je wordt een maand later lid, kan je dan nog de spellen spelen?

9. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, je kan de spellen spelen als je plus hebt. Dus als je plus verloopt dan vergrendelen ze totdat je weer plus hebt ;).

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, Plus is inderdaad verdomde voordelig nu, maar ben bang dat ik met hetzelfde probleem zal zitten als toen ik het vorig jaar had; geen tijd om die games te spelen!:eek:

Zit erg te twijfelen of ik Plus nog een keer zal nemen of niet......:{

11. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb via PS+ Batman: Arkham City gedownload.

Ik heb nu al 2 keer gehad dat de controller ineens niet meer reageert. Ik kan niet meer lopen, springen en vechten. Ik kan wel op start drukken en terug naar het hoofdmenu. Als ik dan in het hoofdmenu op continue game druk reageert de controller weer wel maar na een paar minuten heb ik weer het zelfde dat alleen de startknop nog werkt.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een lastige keuze. Die PS+ aanbod is zeker nice, maar als ik een jaarabbonement haal, dan kan ik geen FIFA kopen, die ik met een vriend samen zou gaan spelen. Als ik voor de PS+ ga, dan haal ik in principe meer uit mijn geld, maar dan kan ik niet samen spelen met die vriend. Zijn games die een online pass hebben af en toe ook gratis met PS+?

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    In de US Store is Journey blijkbaar wel erg cheap: Journey (30%) – PS Plus Price $7.35.
    Waarom hier dan niet, eikels? :mad:

Edit: Red Dead Revolver staat op PSN? :eek:

14. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, online pass is tegen het doorverkopen van games. Aangezien spellen van PS+ gedownload zijn heb je geen online pass nodig.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net Uncharted 3 uitgespeeld is het was toch weeral een top game. Niet zo indrukwekkend als U2, maar dat maakt de game niet minder (mooi). Minpunt en tegelijkertijd ook een pluspunt is het einde. Het was best een flauw einde maar dat het geen super-natuurlijk gedoe had (op 15 minuutjes na dan misschien) vond ik weeral goed.

Besef wel ineens dat ik totaal niet meer weet hoe Uncharted voor de Vita is geëindigd, terwijl ik die game wel daadwerkelijk heb uitgespeeld én ik nog min of meer weet hoe U2 is geëindigd :+. Het kleine broertje heeft dus duidelijk minder indruk op mij gemaakt dan z'in grote broers.

Binnenkort ook maar eens terug U1 kopen en deze game nog een kans geven. Want ik vond het vroeger maar een kut game om eerlijk te zijn.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Welke FF games vinden jullie het downloaden waard? Ik heb nog nooit een echte FF gespeeld, dus ik heb geen flauw idee, maar aangezien er best wat te koop zijn in de PS store, wil ik het wel proberen.

E: Wow, de meeste zijn erg oud :eek:. Denk dat de gameplay dan best verouderd moet zijn. Misschiend at ik dan beter een andere RPG als eerst kan halen.

Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zijn zeker erg oude games, en daar moet je echt tegenkunnen.

Kun je dat, dan zijn deel 7 en (IMO vooral) 8 een must.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    9 is zoveel toffer dan die twee. Die heeft tenminste het echte Final Fantasy sfeertje. Daarnaast is 6 een enorme aanrader.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    9 is de beste die ik ooit gespeeld heb! Vivi _O_ Zelfs nu nog op een dikke tv prima te spelen.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke allemaal op PSN te vinden zijn maar FF 4 t/m 9 zijn allemaal tof, maar met 4 t/m 6 moet je wel rekening houden dat het de PSX versies zijn ( laadtijden ).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina