[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat ik altijd meer leun richting wapens met hoge RPM.
    Dan maar wat extra recoil. Maar hij killed een stuk sneller.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Blijven M15 mijnen nu liggen nadat je dood ging? Ik dacht namelijk dat alles weg ging nadat je stierf.


    Ik had er net een paar gelegd bij D en E flag bij Azadi palace. Ik sterf door de eerste hit van een mortar (puur geluk :'-() en een paar minuten later nadat ik hem had opgezocht rijdt er iemand over mijn mijn en ik krijg een kill.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die blijven liggen , maximaal 6 stuks
     
  4. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jammer genoeg de laatste tijd veel last van die storing bij UPC, minstens 2 keer per uur gedisconnect worden van Xbox Live, dat is geen fatsoenlijke pot metro spelen dus :mad:

    Die multikills halen lukt me niet, ik mis net dat kleine beetje geluk om bij rush mensen op me c4 te laten stormen. Als ik omren om van achter te flanken is er ook meestal eentje me te slim af, en in noshahr canals vind ik nooit iemand met een spawn beacon :+
    Maar ik wil toch echt die Rambo Dogtagg dus ik ga eens flink trollen dit weekend.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja die wel, maar volgens mij claymore mijnen niet meer..en zeker C4 niet.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt C4 zeker niet. Claymores gebruik ik nooit dus dat zou ik niet weten. Maar als het al zo is dan niet meer dan 2 dacht ik
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe komt het dat wanneer ik AM speel mijn team vol met rank 1's zit en het andere team een gemiddelde heeft van rank 50? Worden die teams fatsoenlijk gebalanced of heb ik gewoon dikke pech? :9
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ach claymores kunnen wel eens handig zijn. in een trappen hal ofzo. midden op de trap, dan heb ik nog wel vaak een kill.

    in Seine Crossing ga ik vaak al sniper in het bebouw waarvan je punt A,C en B dacht ik kan zien. dan zou het wel handig zijn om er veel claymores neer te leggen zodat je een beetje veilig bent.
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mooi als je mijnen dus niet geraakt worden. en je blijft ze overal spammen :). Ik heb wel is een potje op seine crossing constant mijnen lopen spammen. Zie je overal die blauwe puntjes op de grond haha. Elke kruising elk recht stuk, alles... haha.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er blijven er maar 6 liggen , daarna verdwijnt de eerste die je gelegd hebt
     
  11. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Na maandenlang het niet gespeeld te hebben, pakte ik het net weer eens op. Er was een update van 200 MB, en daarna had BF3 zelf ook nog een update van 1.8(!) GB... Is er iets drastisch veranderd?


    Is het online nog een beetje te doen? Ik meen te herinneren dat er alleen maar van die rare servers waren met custom crap etc etc.

    En welk mappack is het leukst? Ik wil er best eentje aanschaffen, maar 5 :emo: is me toch iets teveel..
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt drastisch. 1.8 gig updates komen altijd met de DLC.
    Heb geen problemen online eigenlijk. Soms kom je wel eens vreemde servers tegen maar dat is 1/100. Speel meestal ook op Delphiki zijn server. Betreft de DLC keuze. Zal ik voor Aftermath gaan. Is toch de nieuwste dus word veel gespeeld en zal ook wel veel gespeeld worden over een lange tijd omdat de maps heel goed zijn. :)

    Net op dat potje Metro btw. Een triple kill headshot van 100 meter. :+
    Die gasten zaten zo vast in hun spawnpoint lol. Snap een sniper nooit die met een flashlight spelen. Dan maak je het alleen maar makkelijker voor de tegenstander. Want zonder flashlight had ik hem nooit gezien.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik checkte gisteren nog al mijn games die op de xbox staan en zag dit "BF3: 20.8 GB" :eek::D.

    Zal wel incl het spel zijn dat op mijn HDD staat? :p
     
  14. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan stop ik het schijfje er maar weer 'ns in. Thanks :)!
     
  15. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen mines blijven inderdaad liggen. Claymores en C4 verdwijnen sinds een paar updates terug wanneer je doodgaat.

    Waarschijnlijk was dat geen flashlight maar gewoon een 'blink' die iedereen krijgt als je een 8× of 12× scope hebt op je sniper (of ieder ander wapen met zo'n scope). Ziet er uit alsof er een lampje opzit, maar het zit opzettelijk in het spel (om denk ik campen ofzo tegen te gaan).
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah deze was feller dan de normale scope glare. Vind die glare een beetje raar moet ik zeggen. Het is misschien wel logisch maar Recon is al zoveel in het nadeel in het spel dat ze het er eigenlijk uit moeten halen of alleen in Hardcore ofzo moeten laten werken. Ik heb er zelf geen last van. Speel nooit meer dan 3.4x sights op wapens. :)
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die glare krijg je inderdaad bij de X6 X8 x12 scopes. Krijg je dacht ik als je langer dan 4 seconden scoped.


    Snipers zijn in het algemeen noobs dus ik vind het niet erg voor ze. :+
     
  18. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik het wel een prima toevoeging vind, maar dat zal ook wel komen omdat ik niet zo'n fan ben van snipers. Vaak zijn het van die campers die dan de hele tijd ergens in de bergen of op een hijskraan zitten met hun piepende speeltjes en totaal niets betekenen voor het team.

    Maar verder kan ik eigenlijk niet bedenken waarom Recon dan zoveel/welke nadelen zou hebben ten opzichte van andere classes.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen fuck tegen voertuigen kunnen uitrichten (Soflam telt niet) o.a.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Snipers met C4 (bad company 2?) is te belachelijk voor woorden.
    Als ik assault speel met een med pack ipv M320 kan ik toch ook niets doen tegen voertuigen?

    Snipers/Recon moeten spotten en het team helpen.

    Eigenlijk moet je gewoon het objective spelen en niet snipen want ze helpen je squad toch niet.
     

Deel Deze Pagina