Ik pit vanavond in Van der Valk, dus of Zeepsop moet nu komen of er is een klein probleempje denk ik.
3-1 verloren, ik kwam nog wel 1-0 voor. Zwaar onterecht, Seh kreeg kansen uiteindelijk komt hij met twee goals uit corners op 2-1. Laatste minuut kreeg hij ergens een penal voor, miste. Later nog één keer en scoorde. Gelukkig kreeg Perquis twee keer geel, maar mocht hij wel blijven staan....
Heuj, 3-1. Wat een kut team dat Paraguay. 1x Lewandowski voor Polen 2x Cardosa, 2 kopballen uit corners 1x Barrogios (pen), en nog een penalty gemist. Wat was dat in de blessuretijd man. Deed je dat expres of niet? Al die vrije trappen, gele kaarten voor de muur enzo.
Haha, op het einde deed ik al niet meer serieus. Nadat je mij onderuit trok toen ik er uit was en ik een vrije trap kreeg en jij niets kreeg Ja, dat is zwaar irritant als je steeds die muur verplaatst. De kaarten tellen blijkbaar niet mee.
Serieus? Kan je gewoon 20x geel halen voor de muur verplaatsen? Jammer dat Fariid (en Robbin) zo inactief zijn, anders hadden we vandaag al de volgende ronde kunnen spelen. Heb ziinnn, en tijd.
Morgen is de deadline 12:00 is voor die datum de openstaande wedstrijd nog niet gespeeld. Zal ik inderdaad iemand anders een kans gunnen van de verliezers. Rest is geupdate nog 1 wedstrijd te spelen namelijk: Turkije VERSUS Tjechië (itz fariid x tegen robbin92)
xDaz en Fido zijn de 'beste verliezers', volgens mij. Dan weer daar de keuze tussen maken . Op basis van activiteit ofzo?
Hetzelfde hier. Na deze week heb ik amper nog tijd om te spelen, echt heel weinig. Had stiekem verwacht dat het tijdens de vakantie allemaal wat sneller zou gaan .
Loting komt er aan! Edit moet maar 1 door natuurlijk! Heb gekozen voor Xdaz omdat die de meest actieve is van de 2. Chili (Kontschopper nl) tegen Oostenrijk (gwn ali) Colombia (luukiee09) tegen Zwitserland (afcamarvin) Ierland (thomazi) tegen Schotland (xdaz) Rusland (sp3t3r) tegen Paraguay (Seh)