Ik ben ook al een tijdje met de game bezig. Probeer alles op medium te halen en daarna goud. Goud is, als ik het zo lees, bijna niet te doen?
Sonic Transformed 815/1000 45/50 Achievements All Stars Collected every Star in World Tour 50 (12-4-2012)
Holy fuck vergeleken met de vorige race game is dit spel echt fucking moeilijk.. Zelfs op normal zijn sommige races al pittig, op hard is het helemaal dat je geen enkele fout mag maken.. Leker uitdagende game dus +: snel, mooi, speelt lekker weg, uitdagend, veel characters, veel tracks -: tja minpunt, ik vind de muziek niet zo sterk in deze game, de instellingen aanpassen helpt al maar dan nog.. De voride Sonic race game had betere muziek!
Als je het een stel keer probeert, de tracks onthoudt en het driften beheerst kom je al erg ver in hard/expert.
Ja de water stukken zijn erg lastig, maar ik zou vooral drift daarbij gebruiken om door scherpe bochten te komen. In de lucht is het soms ook lastig maar daar moet je vooral je boosts krijgen van die risks boosts door dingen op het laatste moment te ontwijken met je rechter pook.
Hebben ze Alex kidd nu opeens toegevoegd als personage? Zag dat ik die opeens unlocked had maar die is me nooit opgevallen.
Nice, wist ik geeneens. Kleine van me zei al dat ik een nieuw poppetje gehaald had en ik begreep al niet waarover hij het had. Totdat ik gister opeens Alex Kidd zag haha.
die ontwijk races haal ik net op easy iemand tips hoe ik de politie wagens kan ontwijken? die rijden opzettelijk tegen mij aan
Proberen aan de linker/rechter kant van de weg te rijden en op het laatste moment de andere kant op gaan, ze gaan namelijk niet zo snel als jou van de ene kant naar de andere.
Ook maar besteld de Transformed game. Bij MyCom, scheelt geld en ook geen verzendkosten. Morgen binnen. Ben benieuwd, wat ik vind F1 Race Stars ook nog steeds vermakelijk.
Ik had hem je voor minder verkocht, ik kap met deze game... Ik vind het racen door het water en de lucht maar niks..