Zow 3de en 2de, leuk resultaat. Vond dit een erg lastig circuit, vooral uitaccelereren uit langzame bochten was erg tricky. Na een vroege fout in de sprintrace tussen menno en bigga gereden. Kon die 2 mafkezen voorop niet echt bijhouden en achter me had ik geen druk.
Wat dat betreft is de 2de race altijd leuker. Begon rustig en kwam met moeite door het veld. Echter vanaf rondje 5 ging steeds degene voor me de pits in. Eerst denvan + menno, toen tender. Kwam een mooi gat voor mijn neus en dan kan je aardig tempo maken. Kon de afstand naar bigga en kimi van meer dan 5s terug naar 3.5 krijgen toen ze de pits bezochten en ik dus vrije baan bleef houden.
Ik had de hoop dat kimi en bigga mooi in gevecht zouden raken met het groepje denvan menno en btender. Dat gebeurde ook wel een beetje want ik ben door wat goede vrije ronden toch voor bigga en kimi gebleven. Uiteindelijk kwam ik na de stop vlak voor de neus van tender die ik al snel voor me moest dulden. Paar lastige rondjes, maar btender reed ook niet op z'n best dus ik bleef bij en toen hij zijn controller ff disconnecte, kon ik er langs.
Lullig om er zo langs te mogen, maar shit happens Bijzonder goed gereden door menno trouwens, die deed het in beide races echt geweldig.
Deze baan was een stuk lastiger dan hockenheim en bernese alps. Vooral de wat langzame bochten waar je al sturend uit accelereert waren enorm tricky. Het was voor mij daardoor wat moeilijk om echt continu goede rondjes te rijden. Maar altijd nog leuker dan FWD bakken
Laatst bewerkt: 30 dec 2012