[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Die liggen dan gewoon ergens in een grot onder je of boven je :):

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat idd een hoogtemeter maar dan nog, er zijn een paar relics waarvan ik mij afvraag of de marker op de juiste plek staat op de kaart. Maar wie ben ik, ik ben sowieso iemand die makkelijk collectibles mist :+

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze zijn wel op de juiste plek, maar sommigen liggen echt vertieft, in een grot bijvoorbeeld in het midden ergens achter een waterval, terwijl er onder die grot ook weer een grot is waar je dus voor jan kut in kan gaan zoeken als je Cookie heet >.> Ik heb ze ook niet allemaal, zit nu op 82% van het spel maar nadat ik alle achievements had ben ik ook maar gestopt met zoeken. Ik moet nog iets van 50 relics, nog wat van die medic dingen, trials en ik moet ook nog één voertuig besturen maar ik zou echt niet weten welke...

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren een uur of 2 bezig geweest om 1 watchtower te beklimmen. Dt ding glitchte als een gek (elke keer springen om de trap op te komen). Het is het stuk van:

Centre South Island - Outposts - Stubborn Kid Farm + Spine Ridge Site

Wat een K@T toren is dat k ben echt tot het uiterste van mijn geduld gegaan om dat klaatste stuk te halen ik pleurde elke keer van de richel. Echt slecht gemaakt.

Verder heel veel gecleared .... ik zal niet alle relics enzo halen .... kost heel veel tijd! Ben net in de bar op South Island geweest denk dat ik tegen het einde van the main lie aanzit!

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet dat ik ook één toren had waar ik aardig lang mee bezig ben geweest. Hier zat ook een irritant sprongetje in maar ik had toen net mijn sprint geupgrade waardoor ik dus elke keer te hard ging en 2 keer de toren uit ben gevallen :emo:

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heeft meer te maken met jou onkunde dan met het spel.

Alle torens zijn goed te doen, net als de relics.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had echt bij geen één moeite om erop te komen. Eentje is wel trikkie denk je dat de trapt aanwezig is blijkt dit niet het geval. Moet je met een Lijn erop zien te komen.:x
    Je hoeft niet alle relics als je er 60 hebt is meer dan voldoende voor de achievement! ;) Ennuh als je Relics hebt gemist in het verhaal, dan kan je er ook niet meer bij komen. Ben al veel tegen gekomen, die ik gewoon niet kon pakken. Een stenen muur zit ervoor.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of je daar al bent maar heeft niks met onkunde te maken .... die toren is gewoon niet normaal te doen .... btw niet gaan kattenpls heb ikk effe geen zin in ..... Trouwens misschien is hij beter op de 360 ..,. ik heb de pc variant!

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het is er maar 1 die je niet meer kan halen en dat is de allereerste.

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Stenen muur ..... C 4 ? maybe helpt dat. Ik neem aan dat je alle relics op je gemakje kan halen als je the main quest af hebt?

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Speel je met toetsenbord en muis? PC is natuurlijk beter dan de 360 versie, maar dit is altijd het al het geval geweest.
    @ Mouse Niet geprobeerd, wel geschoten en handgenaat erop gegooid, maar gebeurd helemaal niks.

Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Exact dit heb ik dus ook gehad ... niet sprinten moests ik want anders flikkerde ik eruit!

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde stenen muren kan je opblazen :thumbs:

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb het spel uitgespeeld.

In algemeen even: alle relics op 1 na (de allereerste, spin 1 volgens mij) kun je halen NA het uitspelen van het spel.
    Staat er een muur in de weg? Gewoon kapot schieten.

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Gister voor het eerst uit een toren gevallen. Ik zit ergens op "Hoyt's eiland" en dacht halverwege de toren dat ik wel even naar de verdieping boven me kon springen. Vervolgens glij ik zo over het platform met m'n bakkes naar beneden. Daarna opgestaan, mezelf afgestoft en in 1 keer naar boven geklommen.

Erg leuke game dit.

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    xbox 360 controller!

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die medicijn missies zijn nu klaar. Een aantal overnieuw moeten doen, maar de meeste gingen in één keer goed.

Nu de rest nog. Heb nu nog 3 gewone animal missies op de map, dus moet die eerst doen voor ik denk ik de laatste 2 rares kan doen en alles op zijn best heb staan.

Sommige van die rare missies zijn wel verrot. Die van die Haai ging uiteindelijk makkelijk dan gedacht. Ik haat om toe te geven, maar komt deels door een tip van Tyrant. :+

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Welke Tip was dat?

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet er wel 1 Vaar met een jetski over een haai, de haai verzuipt naar de bodem en skinnen maar.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Deze is voor een missie en die moet met pijl en boog. ;)

@ Mouse: Blader nog eens terug in dit topic, je vind het zo. ;)

Deel Deze Pagina