[XOne] Black Ops 2: gameplay montages en edits.

Discussie in 'Games' gestart door Shockwave NL80, 30 dec 2012.

1. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou me de laatste tijd wat meer bezig met montages maken van m'n gameplay, genaamd Combat Axe Sunday. Let wel, ik ben hier nog maar net mee begonnen en dit is zeker niet om aan te tonen hoe goed ik denk dat ik wel niet ben. Dus geen haters op de gameplay, het gaat om het editen. Tips zijn altijd welkom en er staan er nog een aantal op m'n youtube kanaal!

Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet op het YT knopje klikken en dan alleen de code er tussen te stoppen die na watch?v= komt. Dus FMU9PcHTsZ0 in een van je gevallen ;)

3. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Het is gelukt!

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Er is al een bestaand topic (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=149584&page=51 ), maar aangezien je nieuw bent geeft dat niet, welcome to the XBW crew!

Heb allebei de filmpjes gekeken en als tips voor de volgende keren zou ik wat meer syncen met als je een kill maakt net op een harde beat komt, geeft wat meer spanning en is mooier.
    Ik zou ook wat meer slomo's gebruiken en soms misschien snelle actie's, ziet er meer proffesioneler uit en ik vind het nu(mening) meer opneem werk en plakken, als je misschien soms wat effectjes ertussen gooit en syncen met de muziek ziet het er vele malen beter uit.
    Natuurlijk ben je ook een beginner en iedereen moet ergens beginnen :)

5. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik had de zoekfunctie gebruikt, maar kon zo gauw niks vinden! Maar bedankt voor de tip.

Wat betreft het syncen, bijna elke kill is op de beat gesynct ;) maar goed, ik zal de volgende keer proberen het wat spannender te maken! Thnx!

6. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Oh en misschien de muziek wat harder zetten, en er waren idd wel wat momenten gesynced maar het zou ook mooi zijn als je een slomo effect gebruikt zodat die bijv ook op de beat gaat en de volgende keer een flits effect.
    Snap dat het flink werk is maar de slomo en highspeed effects zijn wel makkelijk te gebruiken :)

voor de rest was het wel goed hoor, gameplay was ook mooi en zie je niet elke dag

Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  7. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sowieso zulke filmpjes geen indicaties voor skill. Je ziet wat leuke kills, maar dat ze elk potje negatief eindigen zie je dan weer niet.

8. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zette ik het ook bij, omdat ik zeker niet altijd win. Integendeel... Zeker met knife en axe ben je het overgrote deel in het nadeel, dus ik eindig niet altijd even hoog. K/d is ook zwaar achteruit gegaan. Maar ja, in een samenvatting van een voetbalwedstrijd stoppen ze ook altijd alleen maar hoogtepunten.

9. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik het niet hoor, vind het filmpje leuk. Ging me meer om mensen die dan 360 rondjes draaien die 100.000 keer mislukken en die ene keer dat het lukt zetten ze erin en doen alsof ze dat kunnen omdat ze zó goed zijn.

Moet zeggen dat nu ik die van jou heb gekeken dat het mij ook wel weer leuk lijkt één te maken.

10. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha geen probleem hoor! Snap wat je bedoeld. Er zijn er veel die inderdaad doen alsof ze super goed zijn, terwijl ze maar 1 crossmap of 360 hebben. Als ik die erin stop, doe ik dat omdat ik juist blij ben dat ik die gemaakt heb en niet pretendeer dat ik ze om de haverklap maak.

Ik ben benieuwd als jij ook wat gemaakt hebt!!

11. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je mee opgenomen? Ik heb nog een oude dazzle liggen, maar ik hoef jou niet te vertellen dat ik weinig trek heb om SD te spelen met een 51'' HD scherm. Dus zat eraan te denken om die PVR 2 gaming edition te halen (niet omdat het de gaming edition is, maar die heeft hdmi in/out).

12. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het opgenomen met de HD PVR in 720p. Dat is voldoende voor een Xbox vind ik. En dan bewerkt met Adobe Première Pro.

13. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina