[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga binnenkort ook weer spelen! Ik heb een paar dagen geleden The Hobbit gezien en het stijltje van The Elder Scrolls lijkt er echt gewoon super veel op. Echt een toffe stijl, dus ik moet het spel maar weer eens oppakken. Ik moet sowieso de mage guild en de companions questline nog uitspelen.

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt het bij mij ook door de release van The Hobbit, zou best goed kunnen! Meestal heb ik in de vakantie's meer tijd om weer eens lekker te gamen. Ik speel bijna elke dag nog wel FIFA online, maar echt gamen, dat doe ik eigenlijk niet meer...

@ mijn Skyrim progress

Ik moet echt alles nog uitspelen. Ik ben al wel begonnen aan de Dark Brotherhood en de Thieves Guild questlines, maar ik heb nog niks uitgespeeld. Ik heb dus nog genoeg te doen! :)

3. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eindelijk klaar met het installeren van een shitload aan mods en het ook nog eens goed werkend te krijgen. Morgen dus maar eens flink gaan spelen!

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Heb ik ook hoor,

Ik game ook niet echt heel veel meer. Naja in ieder geval niet elke game meer. Het blijft eigenlijk altijd Fallout 3/New Vegas en heel soms een ander spel:)

Moet trouwens echt een keer die main quest van Skyrim uitspelen. En een keer ECHT Dawnguard spelen, want die heb ik allang gekocht maar nooit gespeeld:lol:

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ja eindelijk:lol::lol::lol:

O-)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ergens mogen ze van mij best een paar mods als dlc op de consoles uitbrengen. _O_

Vooral een gratis setje wapens uit Lord of the Rings zie ik wel zitten op de console versie als DLC. :)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er nu alweer 12,5 uur op zitten wat voor mij erg veel is in zo'n korte tijd :+

Wat een verademing tov Oblivion :)

Hoe zit het met meelevelen van de tegenstanders? Iig een stuk minder toch? Want wolven hoef ik bijv maar 1 tikje te geven en ze zijn neer.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Klopt is er niet echt. Je moet ook nog geen frosttroll tegen komen nu :+ En een reus ook niet trouwens.

9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het grappig dat ik nu in totaal 78 uur heb gespeeld terwijl ik helemaal niet ver ben. Maar volgens mij is 20 van die 78 uur dat ik mijn Xbox aan heb laten staan omdat ik effe weg moest ofzo. :+

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dieren levelen niet echt mee. De draugr en enemies die je over het algemeen tegenkomt in dungeons wel, maar minder dan in Oblivion.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben een Nord en die heeft Battle Cry waardoor de tegenstander van je wegloopt voor 30 seconden. Zo krijg je in principe twee pogingen. Dus heb mijn 1e reus al geveld :cool:

Die half doorzichtige sneeuwgeestdingessen zijn echt een bitch

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij viel dat ook wel mee. Als je een hoger level hebt kom je volgens mij gewoon meer van die draugr lords tegen. Die gewone draugr figuren heb je dan gewoon met een bitch slap dood.

Zou ook wel weer eens willen beginnen, maar heb eigenlijk niet echt tijd.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

Xanthus Oreleon

Geboren Redguard, op 1 jarige leeftijd als wees achtergelaten in Anvil (Cyrodiil). Zijn ouders zouden daar een nieuw leven beginnen, maar het huis dat ze hadden gekocht was haunted en heeft ze in de eerste nacht van hun leven beroofd. Xanthus lukte het om op 1 jarige leeftijd te ontsnappen uit het huis. Werd toen opgenomen door Marie Oreleon, aardige vrouw in Anvil die hem heeft verzorgd tot zijn 12de, maar Xanthus is altijd verbitterd geweest. Zijn hele leven is hij gediscrimineerd door zijn afkomst. Hierdoor heeft Xanthus een hekel gekregen aan de Empire, die hem niet eens guard van Anvil lieten worden (de enige plek in Cyrodiil waar hij zich thuis voelde). Na jaren hard werken in de haven wist hij dat dit niet zijn lotsbestemming was, hij was een knokker en geen havenslaaf. Zo besloot hij erop uit te trekken in de weide wereld , richting Skyrim. Hij zou geen idee hebben van de avonturen die hem staan te wachten.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    B.A. Baracus :cool:

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, awesome :D Zou zo een echt character in de game kunnen zijn.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
  17. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die random vampire attacks van Dawnguard kut zeg. In Whiterun is Belethor al dood en Isolda heeft het overgenomen, maar zij verkoopt niks en ik kan ook niks aan haar verkopen. Ook Adrianne Avenicci is al dood.

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan om weer opnieuw te beginnen op Skyrim zodra alle DLC is uitgebracht, maar als ik dit zo lees kan ik beter Dawnguard niet op mijn HDD hebben staan en pas weer downloaden wanneer ik echt met de DLC wil beginnen?

19. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het blijkbaar voorkomen door telkens net buiten een stad te fast-travelen en te zorgen dat je overdag in de stad bent, teveel werk voor mij en ik vind dat Bethesda het op dit punt gewoon verneukt heeft.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb daar gek genoeg geen last van. Ik heb het eenmaal in Whiterun gehad en daarna niet.

@gerowniko: Je kan natuurlijk wel gewoon Dragonborn en Hearthfire downloaden, die zijn ook leuk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina