Kan gebeuren Is het gelukt om zoonlief weer te kalmeren? :
Heb zelf lekker kunnen racen vandaag! Mede dankzij het spijtige wegvallen van Denvan/Menno/Bigga kon ik de kwalificatie naar me toetrekken. De race mocht ik vlak voor Kimi starten. De hele race onder lichte druk gestaan van Kimi en samen prettig geraced. Na een foutje pakte Kimi de leiding maar een rondje later kon ik deze weer terugpakken. Leuke en cleane strijd gehad en maximaal resultaat in race 1!
Race 2 startte ik achteraan, maar helaas kwam ik bocht 1 niet schadeloos door na een beuk van Kimi in m'n zijkant nadat hij uit schrik voor de auto's voor hem uitweek. Gevalletje race-ongeval lijkt me; tijdens de race twijfelde ik of ik zelf misschien 'schuld' had hieraan, maar nadat ik het teruggekeken heb kon ik er zelf niet aan doen om het te voorkomen (hield behoorlijk rechts en hield m'n rechtse lijn). Daarna het veld gevolgd en langzaam wat plaatsen gepakt, totdat ik achterstevoren kwam te staan na een touché van Divimus, die met meer snelheid door een bocht kon als ik. Hij heeft daarna netjes gewacht op me en daar zat geen opzet in het spel ben ik van overtuigd:b:. Gevolg was naast tijdverlies natuurlijk wat schade, maar de gevolgen van die schade op mn rondetijden vielen me reuze mee\o/
De race van (bijna) achteraan vervolgend maar snel wezen pitten, waarna ik nog wat mensen heb kunnen inhalen in de pitlane, én Flavourlicious op de baan nog wist te passeren. Een vijfde plaats (toch?) was uiteindelijk het maximaal haalbare en ondanks de pech in heat 2 heb ik me weer enorm vermaakt!
Waar ik wel een beetje van stond te kijken was wat er in de laatste bochten gebeurde tussen Kimi en Denvan. Nadat ik de commotie hoorde door de headsets was ik wel benieuwd, en wat er gebeurde ziet er in mijn ogen niet best uit...
[yt]SHEt0pAT1OI[/yt]
^Moet bekennen dat Denvan naar mijn mening hier niet 100% clean was (maar imo wel clean genoeg) in de eennalaatste bocht maar wat er in de laatste bocht gebeurt gaat wel erg ver helaas, vind ik. Was slimmer geweest denk ik wanneer Kimi de plaats aan Denvan had gelaten en melding bij Flavour had geplaatst als hij het niet eens was over Denvan's actie, ipv Denvan op deze wijze te elimineren waardoor hij zelf de zwarte piet wordt.
@ de nieuwkomers: Deze race, met name de 2e heat maar daarnaast ook de connectieproblemen, was wat chaotischer dan we doorgaans meemaken en heeft jullie beeld naar de cup hopelijk niet te negatief beïnvloedt! 'Normaal' loopt het allemaal wat soepeler:b:
Laatst bewerkt: 3 jan 2013