Ja, thankss dit heeft geholpen!! blij . Ep. 4 is weer geniaal trouwens, bijna bij de 5e. Zal het jammer vinden om het uitgespeeld te hebben, maar M.O.E.T. D.O.O.R.S.P.E.L.E.N.
Even de trail van RCR gespeeld en ik moet zeggen dat die mij wel erg beviel. Als je in de eerste 5 minuten al een zooi onzin en zo'n stuk of 10 film en game referenties tegenkomt en het speelt ook nog een keer best goed dan weet je meteen dat je als oudere gamer goed zit. 800 is denk ik ook wel een mooie prijs ervoor en als ik zo de leaderboards bekijk dan is een 10-20 uur gameplay (neem aan review codes) niet heel vreemd. Dus 'bang for your buck' lijkt het ook te zijn. Alleen komt het spel voor mij een beetje ongelegen aangezien ik tijdens de december deals al het nodige heb gekocht en dus momenteel even meer dan genoeg te spelen heb. Maar vroeger of later ga ik deze wel kopen.
Diroto's Crash is wel apart spelen en niet te gelijk volgens mij?! Scott Pilgrim vs. The World is dan wel weer cool! Bedankt!
Turtles in Time RS TMNT Arcade 1989 Bomberman LIVE Worms Worms 2 Armageddon Voor een retail game zou ik Marvel Ultimate Alliance 1 en 2 aanraden.
en zoals Minecraft. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar een paar vraagjes. Als je met 4 players speelt kun je het vervolgens makkelijk opslaan en later weer doorgaan? Behoud ieder dan ook zijn speel historie zoals inventory? En als je met 4 man speelt zitten er dan ook andere spelers in de gameworld?
Trial niet gespeeld, maar gelijk aangeschaft. Ik ging uit van een 1200 (P) prijs, dus 800 (P) viel mee. Niet al teveel missies nog gedaan (3 ), maar al die verwijzingen naar oude games, films en series, tof. Besturing valt voor mij voor zover mee. Het is goed te doen. Naast de missie-mode, a la GTA naar het volgende icoontje op de map en collectibles vinden en free-roamen, kun je ook free-roam-mode (aparte keuze in menu) spelen met speciale personages (weet alleen niet welke). Verder ben ik nog niet en laat het spel even liggen, want heb nog genoeg te spelen naar aanleiding van de kerstdeals.
Ik heb hem met de eindejaar aanbieding aangeschaft, al was hij ook de oorspronkelijk 1200 msp waard. Ik ben het volledig met je eens.
Dat lijstje van mij is inderdaad niet serieus te nemen. Turtles in Time RS TMNT Arcade 1989 Bomberman LIVE Worms Worms 2 Armageddon Deze titels moeten volgens mij wel kunnen met 4 spelers op 1 console. Offline multiplayer is een schaars goed tegenwoordig, zeker voor 4 spelers tegelijk.
Small arms is dat ook geen 4-spelers-multiplayer, online in ieder geval wel. Evenals Heavy weapon, dat in ieder geval online met zijn vieren gespeeld kan worden. Tijdje met retro city rampage bezig geweest. Erg leuk spel, ookal is de besturing wennen. Veel verwijzingen naar oude games, series en films.
Zijn er meer titels te vergelijken met braid op xbla of steam? Met relatief simpele mechanics 'mindblowing' puzzels oplossen bedoel ik dan.