Uit. Was een erg toffe serie. Spoiler Traantje kon ik wel laten om het einde, maar om te gaan janken is wel heel overdreven
Pff ik moet mezelf altijd zo bedwingen om spoilertags niet te openen! Ik ben nu zelf bij episode 3, ga er vanavond mee beginnen! Heerlijke game, episode 2 was iets korter dan 1 volgens mij maar wel erg heftig! Wat een keuzes! Ga sowieso de game nog een keer door en allemaal contra keuzes maken, ben benieuwd wat het voor invloed het heeft allemaal!
Verwacht niet teveel van je keuzes de invloeden zijn minder dan je verwacht.. Het spel speelt meer met je gevoel over die keuzes dan dat het ook daadwerkelijk die kant op gaat.
Ik speel normaal ook altijd met inverted controls, maar met The Walking Dead heb ik er geen problemen mee gehad. Normaal bestuur je de camera, maar met TWD bestuur je alleen de cursor. Dus tjah, je kan toch snel corrigeren. Na 5 minuten ben je gewend.
Idd. Was snel gewend eigenlijk. Alleen in het bos had ik wat problemen maar eenmaal in het huis was ik het al gewend. Maar vind wel dat ze het in seizoen 2 moeten stoppen. Moet niet veel werk zijn toch.
Ik speel ook altijd inverted! Mis het in The Walking Dead trouwens niet, is voor het eerst. Bij bijvoorbeeld BG&E arcade had ik er wel echt last van. Dat spel raak ik niet meer aan zo frustrerend dat je niet kan inverten!
Inverted controls, hoe vinden mensen dat fijn? Ben ergens chapter 3 episode 3 nu. Vanavond ga ik hem denk ik uitspelen, bazenspel!
Heb altijd zo gespeeld volgens mij sinds Rainbow Six op de xbox toen ik een controller ging gebruiken voor shooters. Shooters speel ik altijd inverted. Voor mij voelt dat normaler aan. Omdat je het lichaam naar achter beweegt als je omhoog kijkt. En naar voren beweegt als je omlaag kijkt. Volgens mij is het ook 50/50 van wat mensen spelen. Zo heel vreemd is het ook weer niet als iemand "normaal" speelt of inverted. Ik zeg tijd voor een poll. Bij Walking Dead maakt het me niet uit want zoals iMark zegt is het daar meer in soort van cursor.
Net ep 2 voltooid. Ging niet verder na ep 1, dus moest ook 'opnieuw' beginnen. Vond dat op zich niet zo erg, enkel in het begin even vreemd als er ineens andere personages nog leven. Alleen jammer van de vele framedrops.
Echt grappig dat er toch nog relatief veel zijn die gebruik maken van de Inverted Look optie, ikzelf vind het namelijk echt 10x niks.. Heb het trouwens ook nooit de kans gegeven hoor, maar ben opgegroeid zonder de inverted look, en dat gaat er niet zomaar uit.. Erg coole game trouwens.. Heb EP1 3 dagen geleden gedownload, kon het nog niet, maar deze is me zo goed bevallen, dat ik vandaag meteen maar even 2100 MP heb aangeschaft...
Dat is ook zo natuurlijk zo. Ligt eraan wat je vroeger gespeeld hebt. Volgens mij had Turok 2 alleen inverted. Als dat je eerste game was dan ben dat gewoon gewend. Niks raars aan.
Ik heb Spoiler Ben gewoon laten vallen. Hij zat maar te roepen dat het moest etc en die zombies kwamen dichterbij en hij wilde ook dood door dat gedoe bij die trein volgens mij. Ik heb ook de bite niet laten zien. Had geen zin in dat gezeur. Heb Clem ook niet meegenomen naar Crawford. Ze kon daar toch niks uitrichten.
Hahahaha, "geen zin in dat gezeur". Lijkt net het echte leven he deze game ? Oww moet aan ep. 5 beginnen, heb zoooo geen zin om em straks uitgespeeld te hebben. Misschien dat ik na 30 eps er wel eens genoeg van krijg maar 5 is te weieieieieieniiiiiiiiig!!!!