[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind 7 en 8 toch wel echt de beste.

2. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond 7 en 8 ook de beste
    Deel 8 vond ik iets beter dan 7

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu beezig met Uncharted 1. Leuke en goede game. Alleen vind ik dat het te vaak schieten is. Ik had gehoopt op wat meer ''rustige'' platform en puzzel momenten. Tevens zijn de vijanden echt sponzen, wat ik nogal vervelend vind. Ook vind het het af en toe wat inconsistent, zoals bijv bij het klooster:

Als je eenmaal de beelden hebt verschoven en verder opzoek gaat naar de treasure, kom je in een kamer waar Roman en Navarro's mannen niet kunnen komen. Echter, zodra je verder gaat, kom je de mercs gewoon weer tegen. Ik zou toch denken dat ze ook niet van die katakombes afwisten, als ze de verborgen bibliotheek niet eens kennen...

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    headshots zijn wel 1 hit kills in uncharted, het aimen is even wennen maar als je de smaak te pakken hebt vind ik het erg lekker knallen

deel 2 is echter in alle opzichten de betere game. Deel 3 dan weer niet , daar is de magie een beetje zoek. Dat deel is te veel om de set pieces heen gebouwd ipv dat het echt een lekker vloeiend lopende game is. Grafisch uiteraard wel echt fenomenaal

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    UC2 is dus voor jou het beste uit de serie? Ik moet trouwens zeggen dat ik de ''plottwist'' met (laatste gedeelte katakombe)
    die monsters
    zeer teleurstellend vind. Het haalt me nogal uit het spel.

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 3 meer van hetzelfde, alleen de multiplayer maakte een sprong vooruit.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Plottwist had voor mij zeker niet gemoeten idd. Maar deel 2 wordt bijna door iedereen als beste gezien. Komt vooral omdat het vergeleken met deel 1 echt grote sprongen maakt qua gameplay, graphics en de hoeveelheid epische momenten. Deel 3 is ook gewoon top maar omdat deel 2 als het maximale uit de PS3 heeft gehaald konden ze niet meer die sprongen maken die ze van deel 1 naar deel 2 hebben gemaakt. Daar door miste deel 3 voor mij met name de "wow-factor"

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, nu uitgespeeld. Al met al een leuk spel, maar niet legendarisch IMO. Zo voelt het voor mij ongeveer aan:
    + Nate Drake
    + Leuke vrouwelijke personage
    + Mooie graphics (ben zeer benieuwd naar de GFX van UC2 en :cool:
    + Goede voice acting
    + Atmosfeer
    + Redelijk leuk verhaal die op een leuke en af en toe bioscoop-achtige wijze wordt verteld
    + Platforming (geen AC of Mirror's Edge, maar het is voldoende)

- Onnodige plottwist. Ze konden dit ook op een andere manier doen ipv hoe ze het hier hebben gedaan. Dit laat zeker een zure nasmaak achter bij mij
    - Frustrerende gameplay elementen (1 hit kill op het einde, jet ski segmenten)
    - Ik had gehoopt op een betere en meer memorabele slechterik
    - Iets teveel pew pew, en minder platforming/puzzles/rustigere momenten. Het voelde alsof je geen tijd kreeg om te ademen.

Nu maar kijken of ik gelijk door ga met UC2 of dat ik begin aan een ander spel.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het sponsig schieten is dus de reden dat ik U1 nooit heb uitgespeeld en ik de Uncharted reeks zelfs zou laten voor wat het is. Gelukkig kreeg de graphics White in mij toch de bovenhand en had ik U2 voor een prikje gekocht. Vol verwachting over de graphics en vol vooroordelen begon aan die game en ik was dan ook zeer aangenaam verrast dat het schietsysteem stukken beter was geworden.

Persoonlijk vind ik U2 ook de betere uit de reeks maar U3 is eigenlijk niet slechter. Het mist gewoon het wow-gevoel, al is U3 ook verdomd knap en op sommige momenten toch ook episch.

Binnenkort U1 nog maar eens de kans geven.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja , deel 2 was op alle fronten beter dan 1 (ook qua gunplay, al moet je nog steeds wel echt voor de headshot gaan) en ik vind hem beter dan 3 omdat ondanks dat deel 2 ook van omgeving naar omgeving springt het qua pacing allemaal veel lekkerder loopt dan deel 3

deel 2 is echt een rollercoaster terwijl deel 3 voor mij aanvoelde als een optocht van setpieces (wel een paar hele hele mooie, met name het cruiseschip in de storm was wel geweldig)

En daarnaast hadden ze het aimen ook aangepast in deel 3. Dus ik had 2 net zeg maar 'gemastered' en kon headshots maken wanneer ik wou en dan voelt het in 3 ineens weer heel anders (en imho ook echt minder). Al schijnt dat later met een patch verholpen te zijn

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan iig nog genoeg epische momenten verwachten, zo te horen :D. Hoe veel mooier zijn UC2 en UC3 tov UC1? Ben qua graphics wel zeer benieuwd naar UC3, omdat ik las dat het 1 van de mooiste spellen is op de PS3.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2 is veel mooier dan 1 , ook omdat het veel gevarieerder qua omgevingen is

3 is net weer een klein tikkeltje beter maar niet heel veel mooier. Wat 3 bijzonder maakt is dat er een paar hele dikke set-pieces in zitten

maar UC2 vond ik leuker om te spelen dan beide

en Demon's souls is eigenlijk de reden dat mn PS3 uberhaupt nog niet in de doos zit :+

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, Demon's Souls wil ik ook weer spelen. Nooit helemaal uitgespeeld :'-(. Ben benieuwd of de online community nog leeft.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, nice. Ik had dat idd ergens gelezen. Dan moet ik maar ergens 20 euro vandaan zien te toveren. Ik herinner me ook dat Atlus eerst de servers offline wou halen na de release van DaS. Ben blij dat het niet is gebeurd :).

E: Zou fijn zijn als het ook 20 euro kost in de EU store. Kan ik het gewoon op mijn normale account downloaden.

Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ze hebben al twee keer gezegd dat ze de servers uit zouden gaan zetten maar inmiddels is het officiele standpunt dat ze gewoon in de lucht blijven tot nader order

denk dat het succes van DaS een hoop extra DeS sales opgeleverd heeft

En wellicht, wat niet heel ondenkbaar is is dat er naast een sequel voor DaS ook een sequel voor DeS voor de PS4 in de maak is (here's hoping)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, ik heb iig het geld om DeS te kopen :). Wat is je PSN ID btw? Misschien kunnen we af en toe samen DeS' wereld exploren.

E: All-stars BR gekocht. Ben benieuwd. Iemand die het spel ook heeft?

Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb m weer afgestoft en aangesloten en vandaag lekker weer met DeS begonnen. M'n PSN is Delphiki_NL

Vicill en misschien nog wel anderen gaan ook weer spelen, moet je ff in t dark souls topic kijken

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Cool, ik zal je zo toevoegen. Oh, en voor alle DeS spelers: Deze wiki gebruikt ik al sinds het spel uitkwam. Zeer goed. Forum is ook aardig actief :).

Het enige (persoonlijke) probleem wat ik nu heb, is dat de aankoop van Black Ops 2 niet meer doorgaat, waardoor ik weer extra geld heb. Hierdoor kan ik of de GoW collectie kopen of Black Ops 2 nieuw of The Walking Dead en DeS. Lastig lastig. Zoveel goede opties die me doen twijfelen :'-(. Als ik voor het laatste ga, kan ik wel samen spelen met een vriend als ie 'm via mijn account download.

En fin, vandaag beginnen met UC2 of met Deus Ex. Ik ben benieuwd. Battle Royale is ook een erg leuk spel zover. Geen ring outs helaas, maar wel dope. De levels zijn lekker interactief en veranderen ook veel. De characters zijn allemaal verschillend (dan behalve Evil en Good Cole) en sommige kunnen best lange combos doen.

Laatst bewerkt: 5 jan 2013
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    GoW 3 is tof maar als dat mijn keuzes waren zou ik altijd voor DeS en walking dead gaan.

Black ops zou ik sowieso links laten liggen, je hebt met UC2 en 3 nog genoeg te knallen en voor MP zou ik altijd voor BF3 kiezen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina