[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.895
    Cyberwut..? :+ Beyond Two Souls heb ik niks aan, heb een 360. :+
    Mn vertrouwen in Ubi is verder nogal gedaald idd na het dramatische AC3. Snap verder ook niet waarom FC3 als een GOTY wordt beschouwd (niet gespeeld), maar heb gehoord dat het sterk lijkt op deeltje 2 en die vond ik echt een zware harde hoop stront.
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben ik het mee eens, qua 360 exclusives is het tot nu toe huilen met de pet op ja. Alleen GoW: Judgment toch, en dat wordt me toch een partijtje kut...

    Weet niet waar je dat gelezen hebt maar FC3 lijkt in geen velden of wegen op 2. Vond 2 ook geen zak aan maar ik zit wel in de groep die FC3 als GOTY beschouwt :) Ga 'm nou maar proberen, je zult er geen spijt van krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer ik nog kan uitkijken naar knallers als:

    Bioshock Infinite
    Dead Space 3
    Tomb Raider
    GTA V
    Metro Last Light

    Hoor je mij niet klagen hoor :D
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou zeg, de ene helft van de post is gigantisch negatief, en bij de andere noem je een game waar we letterlijk nog niks van weten de shit. 8)

    Mijn hype voor games gaat op en neer. Zo kan ik tig games opnoemen waar ik zin in heb, het andere moment is niks meer goed genoeg en heb ik totale desinteresse voor iedere game. Meh. :+ Voor mijn part annuleren ze iedere game waar ze mee bezig zijn en komen ze gewoon zsm met next-gen.

    Oeh, ik hoop dat dan weer een Elder Scrolls met of rond de release komt. Ik wil weer mijn awesome 'stap uit het riool' moment hebben. :D

    En gek genoeg; ik wil een Guild Wars game op next-gen. Eentje met cross platform play (en buy :p). Oftewel; hetzelfde personage kunnen gebruiken op de PC en console. :cool: (verdorie, dat krijg ik nu ik de laatste tijd te veel GW2 speel; onmogelijke ideeën)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die dit jaar aangekondigd word is het op de GDC. Als je hem op de E3 aangekondigd is het te kort dag om ze op de E3 moeten ze focus leggen op de nieuwe games. Je kan beter een hype in Maart hebben over de nieuwe console en dan kan je laten zien in Juni wat er voor uitkomt. :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met de 360 hadden ze nog die reveal op MTV (volgens Wiki was dat in mei, dus niet al te lang voor E3 ). Wat een troep was dat zeg. :+ 'Hier is ie' En dat was het alweer. Sloeg nergens op.

    Maar het hoeft dus iig niet perse op CES, GDC, E3 of wat dan ook te zijn. Misschien doen ze het dus weer lekker op een apart event. Ook met Kinect deze ze iets soortgelijks. Al was dat maar 1 dag voor E3 met dat Kinect circus 8)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.895
    Mwa, toch trekt ie me niet.
    Tot dusver voor volgend jr, alleen GTA V haal ik. De rest interesseert me geen biet. Of er moet weer een nieuwe Halo/AC uitkomen..:+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Jij haalt GTA V dus in 2014? :+
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.895
    Ik leef nog in 2012.
    :+
     
  10. kmwholesale

    kmwholesale Guest

    Ik ben een spammer

    Inderdaad een apart mannetje die Molyneux. De Fable games zijn er nou niet echt beter op geworden...
    /Mod Spam
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Valve bevestigt eigen console

    De geruchten gingen al langer, maar het is nu officieel bevestigd. Gameontwikkelaar Valve komt met een eigen gameconsole. Dat heeft Ben Krasnow, hardwareontwikkelaar bij Valve, aangekondigd tijdens een conferentie waar website Golem.de aanwezig was.

    De Steam Box gaat uitkomen in 2013, maar wanneer is nog niet bekendgemaakt. Een onthulling op de Game Developer Conference of de E3 lijken het meest voor de hand liggend. Volgens Krasnow werkt hij al sinds 2011 aan de ontwikkeling van de console. Verderop in het jaar komt het bedrijf volgens Krasnow met meer specificaties over de Steam Box.

    De console draait niet op Windows, maar op Linux. Dit is geen verrassing te noemen aangezien Valve-baas Gabe Newell Windows 8 al vaker als een grote mislukking heeft bestempeld. Eind 2012 is Steam voor Linux al in een bèta-versie uitgebracht. Met de aankondiging van de Steam Box is de achterliggende reden hiervoor duidelijk lijkt het.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelekte demo beelden van Crimson Dragon.

     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat beelden van een geannuleerd project van Bizarre
    http://chrisdavie.tumblr.com/post/39865111827/brighton-storm-prototype-this-is-part-of-a
    En
    http://chrisdavie.tumblr.com/post/39869032056/dubai-this-was-the-final-thing-being-worked-on-at
    Gooi nog wat power ups op die Dubai track en je had Blur 2.
    IK WIL BLUR 2! :'-(

    We hebben tenminste 4 PGR games gehad, en de serie wordt waarschijnlijk wel ergens door iemand voortgezet. Maar dat arme Blur...:'-(
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Bizarre :'-(. Blur 2 zou een instant buy voor mij zijn, kijk die video's dan :eek:. Heck, elke eerstvolgende racegame die Bizarre had kunnen uitbrengen zou ik meteen kopen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heeft Microsoft nog een andere studio die eventueel een PGR kan maken dan? Alleen Turn 10 en Playground Games die al een spinoff op Forza heeft gemaakt. Zou best op de next-gen een nieuwe PGR willen, weereffecten in PGR4 zijn nog steeds subliem. <3
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laat Playground het maar doen. Ze hebben Forza van een saaie game naar awesome weten te krijgen, dus ze hebben de skills. :cool:

    Trouwens, wat is die nieuwe handheld ongelofelijk lelijk zeg. 8)

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]


    En je ziet nog gewoon steeds de onscreen buttons. Kut ding. :+
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast dat het ding oerlelijk is, lijkt het me ook niet erg prettig in de hand of handig mee te nemen.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dude waarom is Bizarre Creations :')? Race games maken als geen ander! De helden!

    PGR5 _O_
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Waarschijnlijk toont hij dan niet de smiley (heb er zelf ook de laatste tijd last van op XBW), maar ik gebruikte niet de emo-smiley hoor :p. Gebruikte de 'verdrietige'-smiley.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Adam Sessler to feature Xbox 720 at CES 2013?

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina