Uitgespeeld. Wat een geweldig spel zeg, ben benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen want het einde/stukje na aftiteling laat je met genoeg vragen zitten. Laat maar komen!
Zijn deze episodes los van de serie een beetje te spelen? Ik hoor goede verhalen over deze game, maar heb de serie (nog) niet gekeken.
haperingen, savefiles corrupt, buttons niet meer kunnen gebruiken, framedrops? Het is niet alsof de game onspeelbaar is ofzo, maar ik ben blij dat ik dat niet heb gehad op de pc @conscience: ja hoor, hier en daar een verwijzing en dezelfde plek beginnen ze maar meer ook niet. Dit zijn niet dezelfde characters en je speelt een compleet andere verhaallijn.
Met HUD aan ja, misschien's proberen met de HUD uit volgende keer Dacht dat het kwam omdat ik hem op de USB had geïnstalleerd, blijkbaar niet dus... Dan word het dus de PC versie De game en de serie staan bijna compleet los van elkaar dus dat moet niet uitmaken. Vond de serie trouwens verschikkelijk saai , ben ergens in seizoen 2 al afgehaakt dus je bent gewaarschuwd
Seizoen 2 is ook de minste. Met name de eerste helft was een stuk minder. Het derde seizoen daarentegen is echt erg goed!
Net de eerste episode uitgespeeld, echt vet Enige wat me wel tegenviel is dat er geen optie voor inverse is Speel al mn games inverted, dus omhoog kijken is naar beneden en andersom. Maar het spel heeft niet eens een setting om dit om te draaien, echt wel een fail. Elke game heeft dit tegenwoordig. En bij een spel als dit zou je ook een invert optie verwachten. Moest de eerste scene meerdere keren spelen omdat je snel ergens op moet klikken en in plaats van omhoog ik steeds naar beneden keek
Haha ok, zie dat ik niet de enige ben. Is echt niet alsof maar 1 op de 100 mensen inverted speelt, dus snap niet dat ze zo'n belangrijke optie "vergeten" zijn. Het is even wennen zo te spelen, maar dat moet dan maar even, want het is verder echt een vette game. Hopelijk stoppen ze in Season 2 dan wel een inverted optie, zoals alle andere games sinds 1990
Ach, je zal vast nog wel meer dood gaan omdat je ineens plots iets moet grijpen of op richten. Ging ook zo nu en dan dood om de meest suffe dingen. Net uitgespeeld, wel vermakelijk einde.
What up, episode 3. Spoiler Jeez, weg Carley, weg Lilly en nu skere Christa. Ahw Dikke game hoor, ik was in shock met Katjaa.