Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je de instelling misschien op Rear tochpad besturing staan? (daar staat het standaard op) Dat je de hele tijd met je vinger dus op die touchpad zit?
    Tik dan op het pijltje rechtsboven en verander het naar front. Ik haat dat rear touch gebeuren. :+ Zelfde bij Fifa, in de demo schoot ik de hele tijd per ongeluk.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    De eerste doet het nu ook bij mij, vannochtend niet..

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Geinig spelletje. Het is sowieso leuk dat er af en toe gratis spellen zijn te downloaden voor de Vita.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik speel gewoon met die rear touchpad controls. Maar ik heb ook zo'n ding:

Verkrampen je handen veel minder snel en dan raak je ook niet standaard die rear touchpad aan.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En dat werkt verder ook fijn? De joysticks etc blijven goed bereikbaar? Ligt goed in de hand? De Vita zit er stevig in?

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja ik vind het een stuk prettiger. Ik heb vrij grote handen en kan overal goed bij, behalve de hele rear touchpad (en mensen met kleine handen zullen wellicht wat moeite hebben met de L en R knoppen). Ik kan nog makkelijk de zijkanten van de rear touchpad aanraken, maar echt het midden wordt moeilijker. Maar goed, wanneer gebruik je dat? Alleen bij die specifieke games en dan kun je altijd nog de Vita uit de houder halen.

Joysticks zijn prima bereikbaar. Het werkt heel prettig doordat het gedeelte onder je duim op die houder rust.

De Vita zit er stevig in. Er is een klein beetje speling tussen het ding zelf en de houder, maar het zit zo bevestigd dat er zelfs met hevig schudden niks gebeurd.

Hij kost volgens mij ook maar 15 euro ofzo, niet de hele wereld.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Is dat wat ? Ik ben namelijk om zoek naar een grip voor mn vita. Maar ik hoor betere verhalen over de vita trigger grip, helaas is die niet te koop in Nederland en aangezien ik totaal geen ervaring hebt met importeren weet ik dus niet wat ik beter kan doen. Wanneer ik het aan Playstation zelf vroeg zeiden ze wel dat tie naar Nederland zou komen maar toen ik het vroeg was het bij de release en we zijn nu een jaar verder en nog steeds niets !

BTW; ik ben helemaal verslaafd aan jetpack joyride, hoef nog maar 3 a 4 trophys volgens mij hahaha en dubbele trophys als je hem ook start op de ps3 :D

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zijn er eigenlijk cross saves oid voor Jetpack Joyride, of moet je op de PS3 alles opnieuw doen?

Klinkt goed. :thumbs: Heb je een linkje naar een shop? Ik herken het logo op de houder niet, anders had ik wel even gegoogled. :+

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eindelijk van mijn Vita af, yee. Was een te verwachten miskoop, plezier gehad met LittleBigPlanet en misschien in de toekomst Tearaway, maar dat is het ook wel. Toekomst brengt echt niks bijzonder voor de rest. Ga niet zeggen dat het een kut apparaat is want de Vita zelf is een stuk indrukwekkender dan wat de PSP destijds was. Games zijn er ook wel, alleen uiteindelijk speel ik liever gewoon op de bank en met console. Never een handheld meer, daar ben ik nu wel achter. 8)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik had deze gekregen bij mijn Vita toen ik die als tweedehands kocht. De Vita trigger grip ken ik dus ook niet. Ik zou eens kijken naar die link hieronder. Het is geen geld. Laat ik het zo zeggen, dit ding zorgt er nog niet voor dat het zo fijn in de hand ligt als een goede controller voor een console (360, xbox en GC hebben/hadden wat mij betreft de beste controllers) maar het is een flinke stap vooruit t.o.v. de Vita normaal in je handen houden.

Dit is hem als het goed is. Ik kwam er via deze pagina. Nog goedkoper dan ik dacht dus. Kun je geen buil aan vallen lijkt me voor die prijs.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja? Dat ding echt aan te raden? Zie hem idd hier liggen in de winkel voor 9,99..

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dit is de trigger grip, de triggers zijn dan ook zo gemaakt dat ze wat beter in de hand liggen : [​IMG]

Maar helaas nog niet in NL te koop volgens mij :mad::mad::mad:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die ziet er goed uit, met name door die triggers. Als de triggers ook goed werken en het prijsverschil is niet enorm dan zou ik zelf denk ik wel geneigd zijn om die te proberen als ik nog niks had.

EDIT:
    [yt]LmZ9iPxnqBQ[/yt]

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    $15 is die, dus dat is 5 dollar meer, alleen dan krijg je nog importkosten etc.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geen import voor dat bedrag. Vast wel verzendkosten

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja uit mijn hoofd alles onder de EUR 22.00 geen importkosten. Ik zet mijn vraagtekens alleen bij die triggers.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat heb je er voor gekregen als ik vragen mag? :)

Heb er vorig jaar een tijdje over zitten denken om m'n Vita te verkopen, maar als je ziet voor hoeveel ze op MP staan dan is dat het mij niet echt waard.

Sony moet dit jaar gewoon echt gaan knallen met de Vita, anders is het voor mij een flop. Moet wel zeggen dat sinds ik PS Plus heb aangeschaft, ik steeds meer speel op de Vita. Maar ik blijf er bij dat er veel te weinig knallers zijn verschenen sinds de release.

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ah'a dat wist ik dus niet, maar de verzendkosten zijn rond de €20 :confused: (op ebay) dus dan betaal je 35 a 40 euro, best wel veel dus.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    €160. Had ook steeds het idee om hem niet weg te doen, omdat zoals je al aangaf het niet echt waard is om hem te verkopen. Uiteindelijk toch maar wel gedaan, liever €160 voor een gimmick wat maar op mijn bureau staat in een dock. Begin september zelf overgekocht voor €200, dus uiteindelijk wel wat verlies. Maar goed, hoop op toffe games of überhaupt het aanraken en interesse in mijn Vita was toch al weg, dus dan maar weg ermee. 8)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha Fiasco niet te spreken over zn Vita.
    Schaf ik er net 1 aan. Kheb Persona 4, Lumines en Virtue's Last Reward en een PS+ abo erbij. Maar ik wacht nog op een memorycard van futurezone. Ik kon alleen Virtue opstarten zonder card en ik kon ook gewoon saven. Heeft ie dan automatisch op mn cloud gesaved ofzo? Hoe access ik die cloud zelf eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina