[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar je had geen awesome screenshots en 'dit waren mijn belevenissen' posts. :cool:

    (geen idee, ik keek nooit in dit topic totdat ik level 20 was ofzo :+ Dus voor mij was het iig een volledig onafhankelijk gemaakte keuze :p)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aparte dag vandaag. :p
    Ziet er lollig uit, maar je kan er helemaal niks mee:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij Tequatl én de Shatter maar nét op tijd aangekomen. :+
    [​IMG]

    En het gevaarlijke land van Jormag ingetrokken
    [​IMG]

    Hm, die level 80 wurms zijn vervelend.
    [​IMG]
    Jaja, ik ben op zoek naar een ander rokje. :p Past niet meer bij de rest van de outfit.

    Van ellende naar een level 11 event gegaan (ok, kwam het bij toeval tegen)
    [​IMG]

    Krijg daar gelijk betere loot dan bij al die draken 8)
    [​IMG]
    Wel zonde van die Power en Precision wat ik verlies. Geen idee of ik dat echt zal merken, maar het is het idee dat ik zoveel minder heb dat vervelend is. :p

    Mijn zusje had ook wat screens gemaakt

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hm? Ja, mijn zusje had de tocht naar Jormag wel overleeft. 8) 9 levels lager dan mij.
    Vreemd genoeg geen chest gekregen na het verslaan van dat onding. Iemand enig idee waarom?

    Ik zag overigens level 84 beesjes. Was de level cap niet 80? Zijn die beesten nu aan het cheaten? :+

    edit: Oh ja, ik had al gepost. Nou ja, fuck it. Dan maar een duppelpost. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik kreeg ook wel dikke loot bij die Svanir Chief! Alleen allemaal voor andere professions xD Klopt het dat deze level based zijn? Dus in een range van jouw level? Aangezien jij level 62 weaps loot :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is inderdaad heel speciaal als je iets bruikbaars voor jezelf vindt. :+ (en als ik eens wat vind is het meestal troep zoals types wapens wat ik nooit gebruik. Ik hoef geen Torch of Focus!) Best apart dat als je dan eindelijk wat vindt het dan gewoon bij een low level event is. :p

    Maar de loot wordt dus inderdaad aangepast op je level. Behalve bij Jumping Puzzles, daar krijg je gewoon crap ter waarde van het gebied waar je in zit.

    Mensen kunnen wel snel janken als je hun niet gelijk revived zeg. Moeten ze maar niet onder de kont van de boss gaan liggen. Maar dat snappen ze blijkbaar niet.
    Ik ben iemand die er altijd voor gaat om mensen te reviven, maar dat soort tuig wil je dan eigenlijk gewoon laten liggen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kan me inderdaad niet posts herinneren maar screens heb ik wel degelijk gemaakt :cool:

    En je had een potion gebruikt? Daar heb je inderdaad niks aan, heb er laatst nog 21 weggegooid, verspild echt veel ruimte 8)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, zo een tonic om in een willekeurig beest te veranderen. Krijg je ook nog als 'reward' na een verhaal missie. 8) Ach, ik huppel wel even door Lion's Arch als zo een beest. Dat getrippel met dat zwijn ziet er wel grappig uit. :+ (de volgende keer wel wat betere rewards aub!)

    Maar bij die 3e screen had ik er geen gebruikt. Ik had net een van mijn laatste Halloween dingen opgegeten wat je normaal gesproken niet transformeert. Loop ik opeens rond als dat gedrocht.
    http://wiki.guildwars2.com/wiki/Piece_of_Candy_Corn_Almond_Brittle
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Haha, inderdaad :lol:

    Had ik de laatste keer ook, ik snapte er eerst niks van :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Bij toeval kwam ik Jormag tegen, die Dragon timer klopte voor geen meter, hij had alleen nog maar een derde van zijn leven over :+
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Maar toch, victory met een gouden medaille en waardeloze stukken uit de chest :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo hoort het. Met goede loot zou het gewoon niet hetzelfde zijn. :cool:

    Vraag me nog steeds af waarom mijn zusje geen medaille kreeg en geen toegang tot de chest. :confused: Ze was er het hele gevecht en heeft gewoon meegedaan. (ze kreeg wel medailles voor de 'pre-events')
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Had ik ook toen ik low level tegen een draak vocht, denk dat het aan de damage of het level ligt. Maar ik kwam pas bijna op het einde en kreeg toch de volle reward, wel apart inderdaad.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zie ik daar overigens een 'Thanks!' van jou staan? Je was toch zeker niet down/dood? :eek:

    Wat is het verschil tussen de rode en groene tekst? De een is volgens mij /say en de ander /map, maar wat is het verschil?
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij map ziet iedereen wat je typt die op dezelfde map speelt, in /say alleen de mensen die vlak bij je zijn.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dit is Zera Luna op dit moment, Midnight Ice Dye :)

    [​IMG]
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je (veelste) laag bent doe je veel minder dmg omdat de defense rating upscaled daarbij heb je ook nog Glacing blows, dus waarschijnlijk heeft ze gewoon te weinig kunnen doen om ook maar een bronsje eruit te persen :p


    Doe je goed op lvl 16 al een dye van 8 gold :9
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laaaaaame! :+
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Niet gekocht natuurlijk ;) Kwam erna pas weer achter dat die dyes super veel geld waard zijn, achja.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    SERIEUS?! En dan vinden mensen het gek dat ik faal bij Jumping Puzzles. :+
    Na deze nog 2 met mijn zusje gedaan, en het daar direct kunnen vergelijken. Niet normaal hoe vaak de camera bij mij zat te flippen en ik onmogelijk beeld kreeg. Zal wel de lengte van Norn vs Sylvari zijn.
    Nee, FPS mode werkt niet lekker bij deze game. 8)
    [​IMG]

    Wel totally worth it.
    [​IMG]

    Een nieuw kek brilletje en een awesome gun. Levellen gaat ook lekker. 80 gaat zeker wel lukken. Of ik moet opeens to-taal geen zin meer hebben in de game. :p
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar blijkbaar worden de rewards wel gescaled naar je level.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Die Jumping puzzles zijn zeker pas beschikbaar bij hogere levels?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, in een level 11 gebied kreeg ik level 11 wapens. Daar kwam die staff vandaan wat ik je had toegestuurd. Dus het wordt iig niet altijd gescaled.
    Nee hoor, ze zijn gewoon goed verborgen. :p
     

Deel Deze Pagina