1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    mang. tussen de dishonored, hitman, halo, mario u, zombi u nog tijd vinden voor dit.. jammer dat je wel weer een new game moet starten. ik was net goed opweg op classic ironman
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja zo denk ik er ook over. Dacht er laatst nog aan om weer eens te beginnen, maar ik heb nog zoveel liggen. Klote devs met alle goede games in het laatste gedeelte van het jaar releasen :+
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja en van de zomer was er niks. Maar binnenkort kerstvakantie eindelijk. Dan ist toch koud. Genoeg tijd
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, tering druk met games. Backlog dat alleen maar groeit.

    Wil nog steeds een keer classic + ironman starten, maar voor deze en toekomstige DLC's moet je ook een nieuw game starten en dat ga ik denk ik maar gewoon op normal doen ...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb de guide nu binnen, en ook weer een beginnetje gemaakt aan de game. Heb mijn basis op Noord Amerika neergezet. Afrika neem ik geen risico, want met Noord Amerika schijn je een grotere kans te hebben alle leden in de council te houden. Guide geeft wel goede tips, maar is behoorlijk onoverzichtelijk en niet altijd duidelijk waar nu precies wat staat. Er missen een paar dingen in de guide, waar ze in de guide zelf wel melding van maken. End Game van het spel lijkt me trouwens wel een bitch. 8)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is Noord-Amerika vooral goed voor je vliegtuigen. Die zijn dan veel minder duur :). Afrika is ook wel handig hoor. Volgens mij is alleen zuid-amerika vrij nutteloos.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben overtuigd dat Azie het handigst is.. Of kan je die niet kiezen op normal?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yep, scheelt 50%. Bij Afrika krijg je 30% meer inkomsten. Is ook de enige bonus. Ik zie die 50% van Amerika dan als een betere deal.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had nog nooit van dit spel gehoord maar bij Gametrailers is het opeens Best Platstation 3, Best Xbox 360, Best PC en nota bene Game of the Year 2012. Erg verrassend lijkt me. Is dit spel echt zo goed? Nu vind ik Gametrailers wel een beetje vaag, want spellen als Far Cry 3, Guild Wars 2 en Borderlands 2 waren niet eens genomineerd.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het een geweldig spel. Komt natuurlijk ook omdat er niet veel is in dit genre maar het is ook gewoon echt goed uitgevoerd.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Precies en controls voor een semi RTS werken het best in deze game.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het spel wordt op alle sites wel genomineerd voor GOTY, dus het is ws echt zo'n goed spel. Ik heb helemaal niks met RTS games dus laat hem aan me voorbij gaan.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Game is gewoon echt goed. Spannend. Moeilijk, zeker op de hogere moeilijkheidsgraden. En gewoon totaal anders dan alle andere games. Aanrader!
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben bij alien base op classic ironman.. Gaat goed, maar toen kwam tijdsgebrek
     
  15. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag in een impulsaankoop bij de Bart Smit gescoord voor €29,99,- Ben benieuwd.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Succes. Tof spel, doe je niet snel weg. Multiplayer is ook best aardig, zeker omdat je je squad behoorlijk kan uitbreiden omdat het ook nodig is.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb de mp nog nooit gedaan. Wil wel eens een potje tegen jou wagen Yellow! :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zie meer naar een paar uurtjes co op in Borderlands II uit met jouw. Even door die verhaallijn heen rammen. Ben nog maar level 8 en kan dat spel op de een of andere manier nog niet oppakken weer. Misschien dat co op een keertje helpt.

    Btw: Jij kunt MP beter eerst even alleen proberen, omdat die ervaring een stukje leuker is. Je weet dan niet wat je kan verwachten. Een stuk pittiger soms dan de SP. ;)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    eens kijken of ik er aan toe kom. Wil ook nog sp iron man + classic doen, maar heb nog zoveel games liggen... En op dit moment trekt FC3 heel erg :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, daar heb ik zelf ook al best wat uurtjes ingestoken. Zit op 26 uur geloof ik, maar dan heb ik al minstens 2,5 uur de SP uitgespeeld inclusief alle outposts en radio towers en memory cards.
     

Deel Deze Pagina