Moet er ook wel inzitten volgens mij, ik gebruik gewoon een outfit programma zodat ik een eigen keuze kan maken uit alle outfits.
Ik ben een spammer En, man, wat ben ik slecht. Tegen normal bots was ik nog steeds de laatste van mijn team. /Mod Spam
Sorry hoor maar wat een suffe filmpjes met dat geknip en geplak, wordt er tureluurs van. Enige wat je ziet is dat je 1 iemand neerschiet, knip en je schiet weer iemand neer. Tussen door zeker doodgegaan ofzo?
Wou net zeggen, kijk bijvoorbeeld het 1e filmpje @ 0:30. Dan kill je de eerste, zit je een beetje half op de tweede te schieten die je niet krijgt gekilled en dan switcht het filmpje ineens naar een andere scene.
2 trailers die ik gemaakt heb voor de online racing league waar ik race en staff ben. Ben niet de beste maar vond ze aardig gelukt.
Lol, dat heb ik zelf niet gedaan, Black Ops 2 heeft een ingebouwde montage maker. Ben geen 1337 pro film maker, dus dit komt goed uit voor mij. Wil het ook niet leren, heb ik geen geduld voor.
Mwah kleuren zijn onrealistisch. Acht van de tien screens en IV-versies met iCEnhancer zijn gewoon te fout qua saturation en contrast.