[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als je 750+K had op je main en nog zo'n 450K op je alt, dan is dat gewoon kut. Ik heb er ook hard voor gehandeld en dan nemen ze het zo af. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn daar bij EA en BioWare ook. :x

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    hebben ze ook credits afgenomen dan? ik heb heel even ingelogd om te kijken, maar had geen zin om alles weer te reorganiseren (met maar 2 balken). hij is nu bezig met een patch, dus ff afwachten wat er nu weer veranderd is.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben met Manialmadcowie de game nog maar eens een poging aan het geven.
    Zijn opnieuw begonnen in de server Tomb of Freedon Nodd.
    Nog meer mensen hier op die server of mensen die willen joinen?
    Zijn net begonnen als Jedi.

Wat zijn nu uiteindelijk de 'extratjes' waar je als ex subscriber recht op heb of zijn wij gelijk aan diegene die de game gratis gedownload hebben en spelen?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Er is een cap ingesteld voor niet betalende spelers. 350K is de cap, alles er boven ben je kwijt. En je kunt eerder al lezen wat ik ongeveer kwijt ben.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.swtor.com/free/features

Zit gewoon nog op The Red Eclipse, meeste NL spelers en GoT guild.

Heb weer even een kaartje geactiveerd. 1925 coinsgedoe maar eerst maar eens wachten op wat coole skins (geen gear) voor wapens/armor/speeders of zo.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wil ik even inloggen op de site:

Nou, oke 8), dat maar even doen dan.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nou, leuk.. Ik mag naar een Engels nummer bellen voor bovenstaand probleem, bullshit 8)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Gewoon even naar een mail adres blijven zoeken en dat mailen. Ik heb hetzelfde gedaan, of via die bots, en toen was het opgelost.

Had hetzelfde probleem, maar is alweer een hele tijd geleden. Game heeft mijn enthousiasme al een hele tijd niet meer. Eigenlijks al sinds 3 maanden na de launch niet meer en helemaal niet sinds dat F2P.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Eigenlijks is er een level cap, maar feitelijk is die er niet. Kijk maar eens bij currency in je inventory als je op 350K zit als non subscriber. Ik snap BioWare en EA echt niet meer met deze game. :emo:

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat lastig als je subscriber bent. Dat en ik heb geen 350k (meer). :p
    Voor zover snap ik ze prima. Betere opzet dan LOTRO anyway. Grinden en grinden om spul te unlocken is ook niks.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee inderdaad, maar nu mogen ze de servers van mij wel weer aanpakken.

Tering, wat stottert dat zeg, niet normaal. Ik heb een dikke PC van nog net geen jaar oud, en o.a. voor deze game laten verbouwen. Het stottert als de ziekte tijdens het lopen o.a. Framerate heet dat geloof ik, maar die wil ik hoog kunnen houden zonder iets te moeten inleveren met zo'n PC. :mad::'-(

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ligt het nu aan mijn build dat ik nu wel snel groepjes kan downen of iets anders???

Framerate is nog altijd kut bij mij.

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Framerate is hier prima, ligt aan jouw PC blijkbaar. Probeer eens je settings wat lager te zetten.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zal dat eens doen. Even een recommended settings optie aanvinken neem ik aan?

Zonde, wat mijn PC is vergeleken bij de game hartstikke nieuw en up to date. Wat voor zieke kaart enz heb je dan wel niet nodig?

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Drivers wel geüpdate? Ik kon hem ook op maximaal draaien en mijn systeem komt uit oktober 2011, wel redelijk high end toen.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik ben echt een leek op dat gebied. Gewoon even googlen naar Nvidia latest driver update?

Of is het iets anders?

Ik weet opzich wel hoe ik het moet doen, maar niet wat. :'-(

Edit 2: Inmiddels op de officiele site van Nvidia gekeken. Heb daar de laatste gedownload in de GTX serie van 5 januari. Althans, mag aannemen dat die vandaag is uitgekomen, want ik zag ook ergens november vorig jaar staan. Ik zal de game even opstarten en dan kijken wat die doet.

Laatst bewerkt: 5 jan 2013
  18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Laat het maar weten :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hij speelt opzich wel vlotter, maar moest de settings hier en daar nog wel lager zetten.

Het laden van het spel is nog altijd een pain in the ass. Heb jij misschien een tip daarvoor en de algemene settings? Ik weet zeker dat het nog wel wat vlotter kan, dus als jij specifieke instellingen weet die je anders moeten zijn, dan heb je mijn hartelijke dank. :):

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als mijn account niet geblokkeerd was kon ik het je zeggen :+

Deel Deze Pagina