[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat we toch wel snel na de aankondiging de nieuwe Xbox kunnen kopen , ze verkopen geen drol meer zodra dat ding is aangekondigd dus ik neem aan dat ze die tijd zo beperkt mogelijk willen houden.

En als je kijkt wat er is aangekondigd dit jaar zie je ook wel een verdacht patroon 8)

ToTheGame release list.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, nou wie weet dan. :) Trouwens zie ik daar Postal 3? Geniaal! :cool:

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb er wel weer zin in hoor. Mocht de nieuwe Xbox eind dit jaar in de winkel liggen, dan koop ik wel meteen.

Dat was zo'n vette tijd toen de Xbox360 uitkwam. Was zo blij als een kind toen ik hem had. Weer iets nieuws en het was zeker een verbetering tegenover de Xbox 1 die ik ook toen had.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vergeet het inderdaad nooit meer. De Xbox 1 met zijn geweldige powers waar nooit iets mis mee was en dan de overstap naar de 360 die nóg krachtiger was. Direct aangesloten en een paar uur later de eerste vastloper en een paar maanden later kon hij wegens een RROD al de deur uit. Toen had je ook pas écht het gevoel dat je erbij hoorde want ik was zo'n beetje de laatste uit mijn lijst wiens Xbox nog niet in Duitsland had vertoeft _O_ Wat een fantastisch apparaat was het toch _O_

Dood aan launchconsoles.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Misschien maken ze bekend dat een goede developer nog alleen maar Kinect games gaat maken. :thumbs:

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De Xbox 1 was baas! :cool: Ook de hele manier van gaming was veel leuker toen en de console deed het altijd ja! Maar goed, tijden veranderen. :p

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mocht 'ie inderdaad worden aangekondigd, dan kijk ik het nog even aan wat het nou precies wordt, maar ik zal hem ook vrijwel meteen op release kopen. Heb het nu wel een beetje gehad met de 360; ik ben echt toe aan iets heel nieuws.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt nou weleens tijd zeg.

9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Mocht het echt waar zijn dat die eind dit jaar komt. Dan is die er zo man. Ok het is nog een jaar haha, maar 2012 ging ook super rap voorbij pffff.

Van mij mag die in ieder geval heel snel komen.

Mijn ultieme droom wat dit betreft zou zijn; nieuwe Xbox en Fallout 4O-)O-)O-)

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Valve bevestigt eigen console

De geruchten gingen al langer, maar het is nu officieel bevestigd. Gameontwikkelaar Valve komt met een eigen gameconsole. Dat heeft Ben Krasnow, hardwareontwikkelaar bij Valve, aangekondigd tijdens een conferentie waar website Golem.de aanwezig was.

De Steam Box gaat uitkomen in 2013, maar wanneer is nog niet bekendgemaakt. Een onthulling op de Game Developer Conference of de E3 lijken het meest voor de hand liggend. Volgens Krasnow werkt hij al sinds 2011 aan de ontwikkeling van de console. Verderop in het jaar komt het bedrijf volgens Krasnow met meer specificaties over de Steam Box.

De console draait niet op Windows, maar op Linux. Dit is geen verrassing te noemen aangezien Valve-baas Gabe Newell Windows 8 al vaker als een grote mislukking heeft bestempeld. Eind 2012 is Steam voor Linux al in een bèta-versie uitgebracht. Met de aankondiging van de Steam Box is de achterliggende reden hiervoor duidelijk lijkt het.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    2013, het jaar van de nieuwe consoles :cool:

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Hoe willen ze het dan gaan doen met de cod's en alle andere grote titels. Of lees ik het nu verkeerd en ondersteunt dat apparaat gewon alle games die nu ook op Steam staan:confused:.

13. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Wordt weer een hele vette E3 zo te zien\o/

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zoals ik het heb begrepen is het inderdaad gewoon een PC voor onder je tv. Maar dan met Linux natuurlijk, dus niet alle games worden direct ondersteund. Maar dit zou wel een enorme boost van het aantal goed werkende Linux games kunnen geven.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Neem toch aan dat ze wel met developers/uitgevers hier over gesproken hebben en er dus sowieso wel wat grote jongens Linux gaan ondersteunen en mocht het een succes worden dan volgt de rest ook wel

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Oftewel een "big picture" console van steam.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Aankondiging PS4?

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had ergens gelezen dat die Steam console aan het begin maar 50 titels kan afdraaien van de +1800 games op Steam. Vooralsnog dus in dat stadium geen match tegen Sony/Microsoft. Ik vind Valve een tof bedrijf hoor (voor de L4D/Half Life series vind ik gaaf), maar die haat tegen Windows snap ik niet echt als er één platform is waar ze groot door geworden zijn is het wel Windows.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Niet op die van mij :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina