Ben nu een beetje FIFA13 aan het spelen op de PS3, maar het is wel verdomd wennen met die PS3 controller...
Nog niet online gegaan want weet even niet hoe ik in deze modem kan komen (zit in het buitenland en zat niet echt goede documentatie bij over password enzo...), en mijn firewall staat niet open...
(gedeeltelijk, dius oranje ofzo)
EA is trouwens echt KUTTTT. Al jaren klaagt men erover dat er echt veels te veel screens zijn waar je door moet klikken voor je gewoon lekker een potje kunt voetballen, en vervolgens gooien ze er nog even een zootje extra screens tegenaan :{
Op de PS3 dus eerst al die idiote MOVE screens die je door moet klikken. Laadtijden zijn ook langer op de PS3. Vervolgens nog wat gezeur over trophies steeds. En dan doet het er ook nog retelang over om de 'current form' match day stats op te halen....
En zojuist lekker potje tegen de computer met Liverpool (Suarez is baas), 2-0 voor, doe ik even op pauze drukken voor een wissel, loopt die hele game vast. Had ik met de demo op de 360 trouwens ook 1-2 keer. Zojuist even opgezocht en velen hebben er problemen mee. Forum-berichten die al van 3 maanden terug ofzo zijn, en EA heeft het nog steeds niet gefixed
Klik om te vergroten...