oeh die DLC @nucleargoat: muah die snipers nu zijn toch voldoende. Vind snipers op veel maps totaal geen meerwaarde hebben.
Ik heb cod bo 2 sinds enkele dagen, en heb een copy met nuketown 2025. Maar we gingen de game eerst bij een vriend spelen, ik had nuketown daar geactiveerd, maar wel op mijn eigen account. Hoe kan ik de map nu thuis nog downloaden? Want de code opnieuw invoeren heeft geen zin, maar ik kan ook nergens een losse download van nuketown vinden. EDIT: Found it!
Ik word alleen helemaal gek in de Leage play al die noobs die dan weg gaan of het spel niet snappen ofzo..pff zo jammer dan verlies je zeker wel en connectie problemen bij leage zijn ook jammer dat ze soms een waardeloze host pakken..hoop dat ze daar nog wat aan gaan doen...
Tijdje geleden mijn Assault rifles diamond gehaald. nu bezig met de SMG´s. Skorpion is al goud en de PDW ook bijna. ben er nu niet meer full time mee bezig zoals met de assault rifles. Beste score tot nu toe op SLUMS domination. 81 om 11 ( killstreaks waren UAV, sentry en lightning strike )
Prestige 7, heb t helemaal gehad, klote spel! Als ik speel is t Hardcore TD, of KC. Als iemand zin heb stuur maar uitnodiging!
Ah zo! Mja alleen vind ik er ook niets aan. Moet minsten met één of meerder clan buddies spelen. Heel soms speel ik alleen maar dan alleen HC&D of die partygames!
Madmonkey ik zie dat je met zombies een skull met een mes er doorheen hebt, hoe kom je eraan? En zijn er nog mensen die wat potjes zombies willen doen? edit: ik bedoelde mensen die graag mee willen doen om de achievement Tower Of Babble te doen
Mij bevalt de game zoiezo beter dan MW3 en heb er erg veel fun mee. En ja, er zijn natuurlijk wel momenten dat ik me controller door me tv heen wil gooien maar als deze momenten er niet zijn dan is het geen Call of Duty . Zorg wel dat je mensen hebt waarmee je kan spelen anders is er niet veel aan!
Is er iemand die zijn 2 dagen xbox live code aan mij wil geven die in zn hoesje zit ? Bedankt alvast.
Als ik jouw naam zie moet ik altijd aan deze thread denken. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=162979 En als ik dat dan lees, lijk jij mij niet iemand die om gratis Xbox Live hoeft te bedelen.