1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29



    [​IMG]


    Platforms
    Xbox 360 | PS3
    ~
    Uitgever
    Namco Bandai
    ~
    Developer
    From Software
    ~
    Genre
    RPG
    ~
    Release datum
    Oktober 2011​

    [​IMG]


    There's a preview on the game in this week's Famitsu. The official title is now Dark Souls. Some info from the preview:

    - This is the official title of what was previously Project Dark

    - This time they want to increase the amount of field exploration in the game.
    - All fields are seamless, so whatever you can see, you can reach and explore. If you see a fortress or castle walls in the distance, you can eventually get there.
    - There will be no map display in the game, just a position display marker.

    - They aim to make the game just as challenging than Demon's Souls, but also just as rewarding when you succeed. The sense of achievement is important.

    - The gameplay will be similar to Demon's Souls in concept, where it's about trial and error and learning from your mistakes to play better.

    - The game does not share the same world and story as Demon's Souls.
    - The game will not use the same format as Demon's Souls in terms of having 5 worlds connected via a hub.

    - Instead all maps in the game will be linked seamlessly in a connected world. The pace of the game will feel more about exploration and discovering locations, which you can then go inside into a dungeon or whatever and explore the interior further.
    - There will be more complex level designs in the game using more vertical design in areas and such.

    - The world setting is based on medieval dark fantasy, and will contain themes like "high fantasy of kings and knights", "death and the depths of the earth", and "the flames of chaos".


    - The character creation process will not be class based.
    - The play style of the player character will have much more freedom this time.
    - There will be many more spells and items, and the animation and uniqueness of weapons will also be increased.

    - The online elements are very similar to Demon's Souls. There is cooperative and PvP.
    - You can still leave messages, and see players who died at various places.
    - There will be no Soul Tendency this time because they don't want to have to use dedicated servers to handle that shit again.
    - Instead this time there will be more features allowing players to engage in "mutual role playing" which they say are still under wraps. They'll reveal more when it's time.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Levende Wezens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    World:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]






    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    • Dark Souls for PlayStation3
    • Dark Souls for Xbox 360
    • Game guide
    • Original soundtrack
    • Behind-the-scenes video
    • Special hardback art book
    • Special art book

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoveel mensen die lyrisch zijn over Demon's Souls... Maakt me erg benieuwd naar deze. :9

    Dat online systeem is erg leuk; zien waar en hoe andere spelers het loodje hebben gelegd. :+ Kan niet wachten om iemand uit te lachen om iets doms en daarna precies dezelfde fout te maken. 8)

    [​IMG]

     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Credits voor de startpost gaan naar Dulle :)
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dark Souls gisteren voor het eerst uitgespeeld, nu bezig met New Game+.

    Damn wat een game, ik heb er gewoon constant van genoten, er waren niet echt tijden dat ik liep te ragen, er waren natuurlijk wel tijden van dat ik dood ging: ''Oh fuck, had ik maar niet moeten lopen rushen'' maar dat is ook alles.

    Ik kan nu al niet wachten op Dark Souls 2!.
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Top Coentjuh! :D

    Nog even de laatste reactie van de vorige topic (ook van mij toevallig)

     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat hier ooit nog een deel 3 voor zou komen ... ;)
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is een game waar veel vragen voor worden gesteld, dus de topics vullen zich al snel op. Dus vind het niet zo vreemd eigenlijk :p
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ook maar eens proberen die 1000G binnen te slepen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    weet je zeker dat je alles al gezien hebt? dat kan nml bijna niet in 1 playthrough :+

    Ik ben weer begonnen aan demon's souls m'n PSN is Delphiki_NL

    ben zoveel weer vergeten dat het net een nieuwe game voor me is :+
     
  9. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    ik heb de game vandaag eindelijk binnen gekregen. het is idd een pittig spel, ik heb het eerste gebiedje verslagen, maar merkte veel framerate issues... ben ik de enige die dit heeft?
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nee, dat is op consoles inderdaad een groot probleem. Wacht maar tot je in Blighttown komt, daar is het echt dramatisch.
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Is de DLC aan te raden? Heb de game al op 1000/1000 en volgens mij is er niet veel meer te ontdekken :p
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Op zich is alles wel te doen zover ik weet in 1 playthrough, ik had alleen wat fouten gemaakt in het 1e playthrough waar ik bijvoorbeeld bepaalde spells niet kon leren. Ik ga trouwens gewoon proberen om 1000 gamers ore hier op te halen, dus ik ben nog lang niet klaar.
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Installeer de game, dat helpt al een hoop. Voor de rest had ik geen last van framerate problemen in andere gebieden, behalve in Blighttown. Heel af en toe een framerate dipje maar niet echt standvastige framerate problemen.

    DLC is erg goed. Verlengt je gameplay weer met uurtje of 10. Voor een DLC vind ik dat niet verkeerd. Interessante background information ook als je echt helemaal in to the lore bent van Dark Souls. Om die reden had ik erg veel plezier in de DLC. Bovendien is het ook weer lekker pittig en zijn de gebieden leuk om te verkennen.

    Om de DLC te bereiken moet je wel eerst voorbij Ornstein & Smough, dus je moet nog wel wat in de normale game dus je kan niet meteen van start gaan met de DLC
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je hebt minstens 2 en een beetje playthrough nodig voor de achievements want om alle unieke wapens te krijgen moet je

    3 keer Sif doodmaken

    maar ik doelde meer op de storylines van Rhea, Solaire, Onionbro etc

    ik heb daar in playthrough 2 een guide voor gepakt want ik miste dus van alles
     
  15. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    thanks. ik zal de game eens proberen te installeren.

    ik heb tot en met undead burg gespeeld, nog niet al te lang. wel interessante game tot nu toe. smaakt naar meer. wat gebeurt er eigenlijk precies als je doodgaat? gaan alleen je souls en humanity weg? en je kunt ze kennelijk altijd nog terughalen, ofniet?
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je dood gaat laat je al je souls die je op dat moment bezit liggen op de plek dat je dood gaat. Humanity zit daar ook bij. Vervolgens kom je bij je bonfire waar je voor het laatst gerust hebt en zijn alle vijanden terug. Dan is het een kwestie van het ophalen van je souls en humanity, maar wel weer met tegenstand. Ga je in de run dood zonder je souls en humanity op te halen, zijn ze weg.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat klopt inderdaad dat je in ieder geval met de 3e playthrough bezig moet gaan, ik was nog van alles gaan doen voor dat ik de laatste boss ging doen, bijvoorbeeld bepaalde sidequests die ik nog had gemist. Maar een paar had ik al perongeluk helemaal afgemaakt, maar op een hele foute manier. :+

    Ik gebruik nu zelf ook een guide voor mijn 2e playthrough zodat ik het spel niet enorm vaak hoef uit te spelen, want ik heb het vaak wel gehad bij games na 2-3 keer het uit te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Onthouden: Eerst de Four Kings afmaken voordat je naar Frampt gaat en de Lordvessel plaatst.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Toch maar besloten om de DLC te spelen met een nieuwe character in plaats van in NG+. Denk dat ik deze keer begin met de Pyromancer. De eerste twee playthroughs gespeeld met een Wanderer en Magic gelaten voor wat het is, dus de Pyromancer leek me een goede balans tussen Magic en weapons.

    Wil deze keer met een Walkthrough ernaast spelen zodat ik echt niks mis qua sidequests en dergelijke. Welke WT gebruiken jullie? Vind die van IGN er wel goed uit zien maar is die volledig bijvoorbeeld?
     
  20. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    goede manier om je souls te spenderen in het begin? ik heb een redelijk aantal opgespaard, vind het zonde om ze te verliezen dus ik spendeer het liever :p. ik speel met een bandit, ik wil er een melee class van maken, dus gewoon alles in strength pompen?
     

Deel Deze Pagina