[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tijdens mijn eerste playthrough heb ik trouwens 15 daedric quests gedaan en toch heb ik de achievement niet gekregen. Ik heb nog maar 3 achievies te gaan voor Skyrim, dus ik ga deze absoluut halen in mijn tweede playthrough. Maar waarom kreeg ik die achievement niet? Moet ik die artifacts persé op dat moment in mijn inventory hebben of gewoon sowieso opgepakt hebben?

Juist, dat is volgens mij chain lightning toch? Die MOET ik idd echt hebben. Maar is het echt erg als ik het gewoon een beetje varieer tussen fire, shock en ice magic? Ik zit nog maar op level 10 dus ik kan nog vele dingen omhoog levellen, ik denk dat ik uiteindelijk alle perks voor alle magics wel kan activeren toch?

Laatst bewerkt: 6 jan 2013
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso opgepakt hebben. Volgensmij is er ook een daedric quest waarbij je bij het completen een keus krijgt.. bij de ene keus krijg je geen artifact en kan je de achievement dus ook niet halen.

3. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ook degene die je kan missen....

Je hoeft ze niet alle 15 tegelijk in je inventory te hebben.

Dat bloedzwaard wat je via dat jochie in dragonsreach krijgt, met die pratende deur laat ik maar zeggen, was ik in een dungeon verloren door een draugh die ook kon shouten en me daarmee ook ontwapende. Dat zwaard nooit meer teruggevonden maar uiteindelijk wel de achievement gehaald.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh zal je net zien dat ik met mijn stomme kop dat heb gedaan. Is dat niet eentje met een hond?

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de namen kwijt maar het was in één van die dorpen in het noorden en dat dorp was bezweerd door een mage in een toren verderop. Op het einde:
    krijg je de keus hem te vermoorden en een artifact te krijgen of hem in leven te houden en dan kan je hem als companion gebruiken

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daar kan ik me serieus niets van herinneren. Die heb ik dus gewoonweg niet gehad. Damn..jammer dat je niet weet hoe het plaatsje heet. Maaaar niks wat Wikia niet kan oplossen. Ik kan mijn oude savegame inladen en dan gewoon die quest nog even doen...of tja..gewoon alles overnieuw doen in mijn tweede playthrough. Volgens mij waren die daedric quests best leuk toch?

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was dus Dawnstar. Bij aankomst hoor je dat iedereen nachtmerries heeft. Die moet je wel gedaan hebben lijkt me.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol ik fast travellen naar een huisje dat in de buurt zit van een locatie waar ik heen moet, vliegen er onmiddelijk 2 draken boven m'n hoofd.

Aii..

edit; LOL ik travelde dus naar Drelas Cottage , nu weet ik weer hoe dat ging. Daar binnen zit een of andere ziek sterke mage die je meteen afmaakt 8).

Ik kan dus eigenlijk nergens heen nu..

Laatst bewerkt: 6 jan 2013
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn...Dawnstar was inderdaad mijn eerste Daedric quest...weird shit dan hoor. Dan gewoon overnieuw en echt alle quests doen zoals ze op de Wikia staan.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vooral top vond om te doen tijdens mijn 2de playthough was zo weinig mogelijk fasttravelen. Op die manier kwam ik juist allemaal dingen tegen die ik nooit eerder meegemaakt had.

Het is dat ik momenteel in Morrowind zit, anders had ik ook weer een playthrough gestart.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Whaha en met het doden van die Drelas heb ik opeens een daedra quest gestart doordat ik een artifact vond.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Was Skyrim eigenlijk GOTY?

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel sites, die een GOTY kiezen en Skyrim is dit in vele gevallen ook geworden.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben eens bezig geweest met Alchemy, dus veel ingredienten vreten en dan potions/poisons maken. Maar als pure Destruction mage heb ik toch helemaal niets aan poisons zoals 'damage health/magicka' etc? Want ik gebruik voornamelijk Destruction magic en/of staffs en die kun je niet met gif combineren, best om die gewoon te verkopen dan toch? Denk dat het bij mij vooral om magicka en health potions gaat en natuurlijk de potions die bepaalde magic tijdelijk sterker maken...am i right?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Alchemy kon je in Oblivion zo leuk oplossen door alles op te eten was los en vast zat. :+

Je moest alleen niet die planten langs het water plukken en eten. 8)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kan in Skyrim ook, je health wordt hooguit even beschadigd tijdelijk.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, daarom ga ik denk ik mijn fortuin maar eens uitgeven een keer. Als ik level 81 heb gehaald, raap me op met mijn 45 nu, dan kan ik wel aan die Dawnguard beginnen en die legendary dragon halen. Was toch Dawnguard??? Iig geval moet ik die bijna 2 keer helemaal nog doen, omdat ik die perks ook nog moet.

Die perks lijken mij nog vrij lastig te halen. Had de DLC al eens gedaan, maar wil toch eens proberen alle achievements te halen.

En Bethesda: Please fix die misc crap. Ik vind het nog altijd jammer dat je geen misc en normal quests kan verwijderen als je er eigenlijks nog niet aan toe bent.
    Deze optie, die al in MMO's zit, mogen ze onderhand ook wel invoeren bij SP RPG's, want zeker Skyrim heeft belachelijk veel mogelijkheden op dat gebied. 8)

18. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren eindelijk nog een verder gegaan met Skyrim..
    was al van augustus geleden zag ik :)

Ik speel op PC en via Steam kreeg ik een update! damn heel mijn spel kapot!!!
    Dawnguard was foetsie 8)

na een hoop gegoogle uiteindelijk toch oplossingen gevonden en kunnen verder gaan, oef!
    ook nog wat Mods geinstalleerd voor een 20tal nieuwe armor sets :thumbs:
    ik zit er weer helemaal in nu!!

hopen dat binnekort Dragonborn DLC ook uitkomt voor PC en dan kan ik weer verder tot er een nieuwe topgame uitkomt.. GTA? of welke komt eerst? :)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @Yellow: je kunt toch maar maximaal level 50 worden? Of kun je met DLC hoger levelen?

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hoger, ik ben momenteel 55 dus... :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina