FM4 [Finished] BTCC meets WTCC [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 10 nov 2012.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nu staat freaky verkeerd! :p

Mijn nieuwe wapen:

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    O wacht verkeerde gebruikt. Even aanpassen :")

Het is nog steeds vakantie :+

Laatst bewerkt: 6 jan 2013
  3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Afzegging.

Zal vanavond niet meeracen in de WTCC.

Reden is dat ik na oud en nieuw alleen maar ochtenddiensten heb gedraaid en daarbij ook enkele uitnodigingen heb gekregen voor nieuw-jaars recepties en feestjes die laat werden.
    Daarna vroeg in de morgen op staan voor mijn ochtenddiensten.
    Tevens nog enkele verjaardagsfeestjes.
    Ik heb chronisch slaap te kort. Geen tijd gehad om te oefenen.

Vandaag ook nog een verjaardagsfeestje (van vrienden) inclusief eten en drinken omstreeks 18.00 uur begint het schransen en drinken .
    Ik denk dat niet op tijd op LIVE kan inloggen om te racen.
    Raceprestatie zal waarschijnlijk zeer ondermaats zijn en onder invloed van alcohol racen mag zo wie zo niet.
    Vandaar de afzegging.

4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Sorry Divimus, ik lees net pas de PM van asjemenou over het feit dat ik moet "afkoelen". had ik nog niet gelezen vandaar dat ik gewoon joinde...

Schrap mij maar uit deze competitie, als ik 4 weken niet mag racen dan keldert mijn positie knettertje hard, en ik wil mijn naam niet in een lijst onderaan hebben staan omdat anderen besloten hebben dat ik geen punten kan/mag scoren..

5. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Sprintrace (gedeeltelijk) verziekt (toch 6e geworden, had 5e kunnen worden :p), hoofdrace verziekt door mezelf, ik had 5 schakelfouten in de hoofdrace. Had een lichte touché met Flavourlicious met het uitrijden van de pitstraat, Ik kon de laatste 13 rondes niet meer goed uitkomen bij de laatste bocht, ik had 2% motorschade, Divimus en Bigga liepen daardoor uit op het rechte stuk. Jammer van de hoofdrace, ik had niet echt plezier tijdens deze 2 races. Ik hoop dat ik er op Mugello meer van bak :) (Als ik er bij ben)

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mijn races waren wel redelijk. 1e race wat gewend aan de auto en 5e geworden. 2e race een stuk sneller maar na een tikje bij mij achterop en wat rondes later nog een tikje 50 % schade achter waardoor de snelheid er wat af was. Kon een helft van het veld achter me houden, maar ik moest zo hard pushen met de schade dat ik in de latere rondes snelheid ging missen en nog een foutje maakte waardoor mijn plek 4 in een plek 5 veranderde.

Prima voor zo'n eerste race vind ik.

7. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Zou iemand zo lief willen zijn en beide replays kunnen sturen :)

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb alleen de herhaling van de sprintrace voor je.

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de hoofdrace voor je.

Menno. _O_

10. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kwa resultaten was ik lekker constant vandaag, 3x 3de. Het waran wel beetje frustrerende races. Ik had gewoon zelfde issue als tijdens de oefen rondjes. Ik kan wel in de buurt komen van menno's tempo, maar gewoon niet constant. Zodra ik 1x goed door bocht 1 komt zet ik meestal iets neer van 1:36.2-1:36.4 en daarna zie ik steeds +0.3s in sector 1, dat werd nogal frustrerend in de hoofdrace :p
    Ik had wat vreemd onderstuur leek het wel, iig in die bocht. Uiteraard was menno vandaag ongenaakbaar _O_ maar zonder die inconsistente bocht 1 had ik wel wat fijnere race gehad. Heb ook talloze rondjes geoefend, maar kreeg het er maar niet uit. Hopelijk gaat de volgende race wat beter en kan ik met ietwat meer zelfvertrouwen achter menno en btender aan :)
    Beetje jammer voor denvan dat hij de snelheid van de eerste rondjes in de sprintrace niet 2 races kon volhouden, had ie misschien wel meer puntjes gepakt :)

11. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Graag :) Allebei alvast bedankt.

Ook mijn complimenten aan Menno! Vond het ook leuk flavour weer zien mee te doen met zijn Chevy.

12. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Race 2 werd ik gewoon opgehouden. Ik had veel later moeten pitten dan was ik uit de problemen gebleven.
    Race 1 was ik erg goed tot ik halverwege kleine foutjes begon te maken. Daarna had ik me meerdere moeten erkennen in Tender en Mental.

2x 4de is toch een goed resultaat ook al zat er meer in.

13. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Race 2 merkte ik inderdaad duidelijk dat je opgehouden werd. Nadat freaky een fout maakte was je zo weer weg bij mij :mad:

14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik had ook eigenlijk later moeten pitten, maar ja, het is niet anders :p haha.
    Ik hiel je wel een tijdje op, was een leuk duel tussen ons tweeën, jammer dat ik het niet vol kon houden

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
  16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
  17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Race ongeluk? Zoals ik het zie gewoon te laat remmen omdat er klein gaatje viel misschien, en dan kan je erop wachten dat je geraakt word.. niet zo nette actie.. werd de plek wel terug gegeven later?

18. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ja het was ook geen bedoeling hier in te halen en heb niet te laat geremd. Het is de curbes die het roet in het eten gooit plek is op einde van het filmpje terug gegeven waar na ik ook aan de kant heb gezet omdat ik meteen werd uitgemaakt voor van alles dus had er geen zin in dat moment

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik was toch helemaal niet aanwezig? :9

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Het gaatje was er niet, want de afstand was veel te groot om elkaar eventueel in te halen.

Deel Deze Pagina