[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb hem ook tijdens de christmas discount op Steam gekocht. Staat op mijn lijstje om binnenkort te worden gespeeld.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Trail maar eens proberen.

Ilomilo leek me op het eerste gezicht wel zo'n type game, maar is het toch niet helemaal.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    ilomilo is geweldig, maar anders idd Fez, of wellicht Limbo.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Probeer The Misadventures of P.B.Winterbottom eens. Die staat qua gameplay denk ik toch nog wel het dichtste bij een spel als Braid. Behoorlijk pittige game ook trouwens.

Laatst bewerkt: 6 jan 2013
  5. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    zal eens kijken. thnx

6. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super Meatboy is ook wel een leuke platformer met leuke (zeer snelle) gameplay.

7. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Retroooo City Rampage is echt mijn ding ! Lekker oldskool gamen

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Fez nu eindelijk gekocht. Tijdens de release wel wat beelden gezien, maar mijn interesse werd aangewakkerd nadat ik Indie Game the movie gezien had. Die zat immers toch bij de laatste Humble Bundle. Tijdens de kerstsale was het spel 400 punten, maar toen had ik de aanbieding gemist. Maar 800 punten is die ook meer dan waard. Ik vind het altijd leuk als een spel een unieke ervaring biedt. Je speelt vaak 13 in een dozijn spellen (al die duizenden shooters die jaarlijks uitkomen), dan voelt het erg fris om een spel als Fez te spelen.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Volgende week komt The Cave uit! Must-buy! _O_

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Trials HD toen met de kerst-aanbieding gekocht. Redelijk verslaafd aan. In het begin dacht ik dat je met puur trial-and-error wel alles kon halen, maar je hebt echt skills nodig. Je maakt ook echt veel progressie. Jumps/obstakels die je eerst onmogelijk achtte, lukken dan ineens wel. Echt tof. Ben nu bezig met de laatste Extreme-track, waar ik nu wel redelijk vastzit bij dat stukje met de twee ramps (waarvan de tweede bijna verticaal is, zo moeilijk om daar goed op te landen en nog een goeie jump op te maken naar het volgende checkpoint).

Dit soort behendigheids-games zouden ze ook wel vaker in retail uitbrengen. Laatste die ik heb gespeeld was Mirror's Edge.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Code van The Cave binnen om te reviewen, ben heel erg benieuwd hiernaar. :D

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Retro city rampage uitgespeeld. Erg toffe game. Opbouw qua moeilijkheid ging redelijk op, al werden de missies tegen het einde aan ouderwets lastig. Veel doodgaan, totdat je erachter komt wat de juiste aanpak is om de missie te halen. Veel verwijzingen naar oude games, series en films, zowel in missies als in de spelwereld.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Van de makers van Monkey Island en Psychonauts:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hij is echt fantastisch. Speel hem de hele avond al en hij is echt geweldig. Hele leuke humor, originele en soms best lastige puzzels. Echt een toffe combinatie van platforming en puzzle-solving.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    o dacht dat ie volgende week uit kwam ... ga hem zo proberen en kopen (huh 23 januari toch?)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    BigKabuto heeft een review code.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu echter vreselijk vast en ik ben bang dat ik er echt niet uit ga komen, gvd zeg :mad:. Aaaah wat is dit shit zeg, ik geniet echt van de game, maar ik zit ergens vast en kom er gewoon echt niet uit. Even snel een forum checken of guide is er ook nog niet bij natuurlijk..damn.

Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En de mensen maar zeuren dat de games zo kort zijn tegenwoordig. Verschil is dat er vroeger niet zo gemakkelijk guides voor handen waren en er plezier was om uit te zoeken hoe je verder zou kunnen en dat je voldoening had als je weer verder kon. Tegenwoordig is dit een last en moet men zsm door het spel knallen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    En dat terwijl vroeger de games vaak juist veel korter waren. :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    alles leek gewoon langer omdat je niet kon saven :+

Deel Deze Pagina