[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Denk maar zo.....

je hebt alle hulp nodig die je maar kan krijgen ;-) Ik heb gekozen voor de CURE.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks, zo dacht ik er ook over :)

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahaha I'm an idiot :lol: Spoiler over één van de soorten eindes.

Drie best wel interessante keuzes op het einde, dus ik denken en denken... Denk ik voor de lol even mijn pistool leeg te schieten op dat blauwe ventje.. Niet zo'n goed plan dus :+ Kereltje boos, cycle ends en iedereen en alles dood 8) Hahaha, kan het gelukkig nu nog wel even overspelen voor het einde waarin syntethics en organics uniten voor een nieuwe toekomst. Leek me de 'beste' keuze en de meest interessante! Tof einde verder trouwens. Heb ook wel die uitbreiding gedownload dus originele einde heb ik geen idee van. Waarom is die zo kut dan? Vind deze namelijk meer dan prima :thumbs:

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Bij het originele einde waren o.a. je squadmates, samen met Joker, opeens vertrokken naar een andere planeet, en gaf dat doorzichtige kind veel minder informatie over de oorsprong van de reapers.

6. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik juist een wazige optie zonder EC en daarna vond ik het gewoon een kut-optie. Twee van de keuzes zijn ook direct terug te linken naar bad-guys uit de trilogy (en daarom ook een slechte keuze). Control is obvious terug te linken naar de Illusive Man en Synthesis naar Saren, die heeft het hier over en op hem is dit ook al toegepast door zijn linker, Geth arm.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zat laatst Star Trek (2009) weer eens te kijken. Destijds deed me dat echt aan Mass Effect denken en nu helemaal. Vijand heeft gewoon een Reaper als schip en het hele gebeuren over planeten die kapot gaan door een supernova. Aanrader als je de film niet hebt gezien, maar gelijkertijd ook jammer dat BioWare niks met een supernova heeft gedaan. Weet nog in ME2 dat er een planeet op ontploffen stond door de zon, had ook een supernova kunnen zijn tegen de Reapers ofzo.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Moet je Star Trek The Game eens checken.
    :+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dark Energy; was tijdens de missie om Tali te recruiten inderdaad.

DE zou origineel een veel grotere rol spelen mbt het einde, maar het einde is dus veranderd naar wat we nu hebben....

Op zich zou dat nog een leuk los plotpoint kunnen zijn voor een vervolg trilogie, maar ja.....als er echt een vervolg komt, zullen ze toch 1 van de 3 eindes als canon moeten kiezen.....kan nog leuk worden dan!

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Laatst toch eens voor het eerst helemaal goed uitgespeeld, met de extended cut toch wel een aardig goed einde, maar vond toevallig deze plaatjes op internet, en die zijn eigenlijk best wel true... 8)

Maar blijft toch wel een van (zo niet 'de') vetste games die ik ooit gespeeld heb. _O_

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Spoilers, eikel.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Idd zeg 8) Vorige pagina niet lezen als je ME3 niet uitgespeeld hebt dus. Nu een week of twee geleden dat ik de trilogie tot een einde gebracht heb en moet zeggen dat ik niet vaak zo opgegaan ben in een game als in dit drieluik :thumbs: Blijf het alleen doodzonde vinden dat ze de RPG gameplay uit deel 1 eruit gehaald hebben... Dat had de serie helemaal af kunnen maken. Had anders desnoods de keuze aangeboden tussen alles zelf kunnen tweaken en de keuzes grotendeels aan de computer overlaten ofzo. Niettemin enorm genoten van de serie en ben heel benieuwd waar de makers verder nog mee gaan komen in de toekomst!

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, als ze een vervolg willen maken, zullen ze toch écht 1 einde als canon moeten nemen, daar kunnen ze niet omheen.

Heb ook de hele serie opnieuw gedaan, inclusief de novels en comics gelezen in chronologische volgorde.
    Erg leuk moet ik zeggen!

Ben nu bij ME3 alweer, en had gister een miniquest (nou ja, quest kun je het eigenlijk niet noemen....meer een praat-quest) te pakken die ik nog niet eerder gedaan had (en ik maar denken dat ik alles gedaan had de eerste keer!):

Liara's pappie ontmoet op de citadel!

Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Je hebt er niet veel van begrepen zo te zien :)

@Mad:
    Je komt 'hem' toch ook al tegen in deel 2 als barman/vrouw?

Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Stel je aan zeg. Hij zegt alleen maar dat die eindes kut zijn en dat is algemeen bekend. :emo:

Beetje kalm blijven mag ook wel. 8)

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Het blijven wel spoilers en die wil je gewoon niet hebben met het spelen van Mass Effect :)

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, maar ja, weet je dat gedeelte nog niet.:9

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    PM hem zou ik zeggen en hij zal er vast wel een spoiler tag op zetten.

Of:
    Zou Head Ninja aub een spoiler tag op zijn vorige post willen zetten? Als je nog een leuke verjaardag wil zou ik dat maar doen. :D

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Nee inderdaad, dat is wel een verrassing dan :D

20. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Zag je in Mass Effect 2 ook niet dat haar 'vader' naar een foto van Liara aan het kijken was? Ik dacht dat ik voor ME3 al wist dat die barvrouw Liara's vader was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina