[XOne] Tekken Tag Tournament 2

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 dec 2011.

1. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ik zag in een filmpje die gebruikte de volgende notitie (en die gebruik ik nu ook met matig succes lol)

bb, d, db, b, d, db, b etc.

dit was het filmpje. dit zou dan alleen niet werken voor sway characters of zo. zal veel tijd in gaan zitten dit goed onder de knie te krijgen

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is methode 2 die ik postte, dus gewoon dit:
    bb, N, qcb, N, b, qcb, N, b. Voor backdash cancels hoef je alleen maar met db en b bezig te gaan, d is niet nodig voor de cancel. Helaas is het zo dat wanneer je vanuit neutral db wilt raken je alsnog de down voor de db krijgt, 9 van de 10 keer. Laat het nou net zo zijn dat de sway characters om hun command dashes te activeren een down nodig is, dus tja deze methode is zwaar irritant voor als zulke characters speelt.

ben zelf bezig om de eerste methode te leren, als ik het leer, dan maar meteen goed:+ Van de player 2 zijde voelt het krampachtig irritant aan haha.

3. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ik heb op de stick problemen om het snel te doen. ik heb daarom maar besloten met de gewone 360 controller te spelen, want daar lukt het me redelijk goed aan zowel p1 als p2 zijde. gaat een stuk sneller en zo lastig is tekken niet op controller in tegenstelling tot andere fighters.

btw, wat zijn de makkelijkste manieren om snel gold te krijgen? en kun je ook nog shit unlocken die niet in de winkel verkrijgbaar is? k bedoel niet die kleine pruts dingen zoals tulpen, geweren etc. maar echt outfits

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  4. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    yay, mijn arcade stick is gemaakt!

geen mensen die dit spelen hier? ik heb maar een vriend die tekken tag speelt.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je mag mij wel toevoegen, ik heb ook weinig tot geen mensen in mijn lijst die TTT2 spelen, behalve Silver92 waar ook de arcadestick kaduuk van is.
    Nu moet ik nog combos leren 8)

Nina en Dragunov lijken mij ook wel leuk om te spelen...

6. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ja, ik ben silver92 lol. wachtwoord van m'n account vergeten haha.

combo's leer je zo, en als je ze eenmaal kent zul je ze ook niet droppen. en nina is te moeilijk met iws combo's, dragunov is wel een goede beginner character. anna is ietsjes makkelijker, een vriend van me speelt met haar.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dit is zeker een facepalm moment... haha.
    Heb zonet Nina haar combos geprobeerd... shit is echt moeilijk, zelfs zonder haar iws(instant while standing?) Denk inderdaad dat ik beter Dragunov kan proberen. Als ik al worstel met "basis" combos van een character dan hindert dit mij om het echte spel te leren. Ik wil niet dezelfde fout begaan als in SSFIV waar ik direct Ibuki probeerde en gewoonweg geen voortuitgang maakte. Leo Dragunov beginner vriendelijk team met solide characters? Ik zie dit team wel vaker voorbij komen in video's.

8. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    geen idee hoe leo en dragunov samen zijn, maar volgens mij is dragunov een redelijk goede tagpartner voor iedereen. een andere character zou misschien lars kunnen zijn. leo/lars is een heel sterk team.

ik speel nu met kazuya en bruce. dat team werkt echt perfect samen, gelukkig. gewone launch combo's zijn sowieso 90+, en 100+ met wallsplat 8). electrics van kazuya lukken me ook redelijk goed, raak ze 8/10 keer.

ik heb verleden zaterdag op een street fighter meeting tegen een van de betere nederlandse tekken spelers gespeeld. heel leerzaam, maar damn die dude was echt op een ander niveau dan ik. hij duckte alle high's in mijn strings, sidestepte heel veel lineaire moves en punishte alles heel hard op block. ik heb maar één potje weten te winnen, waarin ik 2 rondes op time out had gewonnen door lame te spelen :+.

Laatst bewerkt: 8 jan 2013

Deel Deze Pagina