[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is dus wel realtime combat! Dat werd eerst gezegd van niet geloof ik. Maar goed ook, anders zou het gewoon geen TES meer zijn.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Al die MMOs zijn toch real-time, maar dan wel met een scherm vol abilities.

    Verzonden vanaf mijn smartphone.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]KxJTsq2XeKY[/yt]

    Mijn god, zo vet. Hier ga ik mijn sociale leven mee verpesten, voor zover ik dat had.

    Verzonden vanaf mijn iMac op mijn stagekantoor, in de lunchpauze.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de video best tegenvallen eigenlijk. 8)

    Wat ik me erg afvraag nu, is of Skyrim, Morrowind en Cyrodill ook net zo groot zijn als dat ze zijn in de vorige drie games.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tegenvallen? Waarom dan?

    Dit topic kan trouwens wel verplaatst worden naar PC Gaming. Als ie dan nog op de Xbox uit komt kan ie altijd nog terug verplaats worden.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ziet er een beetje uit als WoW-clone #10 000...
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat de fuck wil je daar nou weer mee zeggen? Omdat de hele fantasy wereld van TES echt mega origineel is met zijn elfs en orks ofzo?

    Feit blijft dat die trailer er totaal niet interessant uitziet. Het hele spel doet niks nieuws, het is gewoon weer een cliché fantasy setting met de gebruikelijke Warrior/Mage/Thief/Buff characters. Combat ziet er ook niet veel boeiender uit dan RMB spammen, ik kan je garanderen dat het hele spel vol zit met fetch quests en ik ga er niet vanuit dat het skill systeem verder gaat dan 'invest 10 skill points for stronger fireball attack'. Het enige wat ze proberen is een beetje putten uit de gigantische Skyrim hype in de hoop dat de gemiddelde speler nog nooit een andere MMO heeft gespeeld.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga niet eens in discussie omdat ik weet dat ik je toch niet kan overtuigen. :p

    EDIT: Ik ga het toch doen. Het is dat ik niets beters te doen heb.

    Ik zeg niet dat de TES wereld origineel is, maar dat maakt de wereld van WoW zeker niet origineler. Sowieso is WoW dus eerder een kloon van TES dan andersom, vanwege de release datum. En afgezien van dat zijn het beide min of meer clones van de setting van The Lord of the Rings.

    Over de combat kan ik niet veel zeggen, aangezien ik het spel niet gespeeld heb. Ik kan alleen maar hopen dat het niet is wat jij zegt. In dat artikel wat ik hierboven postte beweren de makers ook dat ze hun best doen om de combat beter te maken dan dat.

    Over de quests kan ik ook niet veel zeggen. Er zullen vast wel een boel van die quests in zitten inderdaad, aangezien dat in de andere TES games ook is. Maar in dat artikel beweren ze ook dat ze de quests weldegelijk interessanter willen maken dan dat. Ze hameren er steeds op dat ze anders willen zijn dan andere MMORPG's, dus hopelijk lukt dat.

    Over de Skyrim hype: ik weet niet of die er is of was? Ik vond Oblivion ook al super tof. Maar voor zover die er was hebben ze daar misschien wel gebruik van gemaakt, door tijdens "de hype" de aankondiging te doen. Maar dat is alleen maar slimme marketing. Eigenlijk dat niet eens. Het is gewoon logische marketing. En in dat laatste zit een kern van waarheid, maar dat is toch alleen maar mooi voor ze als dat lukt? Als dat zo is is het een beetje wat Oblivion heeft gedaan voor RPG's.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lukt ze bij mij anders aardig.

    Geen enkele mmo lijkt me vet, maar dit wil ik wel een kans geven.
    byebye social life
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb ook totaal niks met mmo's, maar wil deze best wel een kans geven. Ik ben alleen bang dat het idd je sociale leven niet ten goede komt.:'-(
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit is ook wel een gave feature:

    PVP: In Cyrodiil, combat will revolve around the capturing of Keeps and its surrounding buildings. It is designed for 10-15 players to take a keep, 10 for an Outpost, and 4-6 for a support structure such as a farm or Lumber Mill.
    http://elderscrolls.wikia.com/wiki/The_Elder_Scrolls_Online

    Ik ga trouwens niet meedoen aan de beta als die mogelijkheid er komt. Ik heb 1 keer aan een beta mee gedaan en dat heeft het hele spel verneukt (afgezien dat het spel gewoon kut was - APB), dus dat laat ik nu niet meer gebeuren. :p

    Nogmaals: dit topic kan wel verplaatst worden naar PC Gaming aangezien ie niet is aangekondigd voor consoles, maar alleen voor Windows en Mac.

    EDIT:

    [​IMG]
    Dat zegt wel iets over de grote van de totale wereld lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Dat zegt er wel iets over ja...alleen niet over hoe groot het is. ;)

    Lijkt me logisch dat voor een MMO de map groter is dan die van Skyrim. Anders kan je gaan file-lopen op een gegeven moment. Denk dat vooral ook de schaal van bepaalde zaken groter zal moeten om een groot aantal spelers te kunnen herbergen.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er staat dat de provincie Cyrodill in TES:eek: alleen al groter is dan de wereld uit TES:V. ;)
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    @ Dusky Demon..

    Ik heb toen ook die beta gespeeld van APB :)

    Man toen ze dat spel aankondigde en als je de podcasts volgde dan leek dit echt een supervet spel worden, zeker alleen al die customisation opties voor je char en die auto's enzo..

    toen kwam de Beta, MAN WAT SUCKTE DAT HARD |:-8)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik had echt al 6 jaar uitgekeken naar dat spel, het leek bij de aankondiging het vetste spel ter wereld. En toen bij de beta bleek het het kutste spel van de wereld. En dat werd nog versterkt door alle bugs die er nog in zaten.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Reckuuza?
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    What about him?
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ah scherp! Dat betekent idd een aanzienlijke wereld dan! Tof! :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Heeft hij je account overgenomen?
     

Deel Deze Pagina