Beetje late reactie maar nee, niet dat ik weet
Ben dit weekend eindelijk weer verder gegaan met XCOM en ben nu echt over een bepaald dood punt in de game heen waar ik de hele tijd achter de feiten aan liep.
Mijn missie is nu om de Gollop Chamber te bouwen maar dat blijf ik lekker uitstellen.
Ik ben Canada en Egypte kwijt geraakt ergens onderweg maar de rest van de wereld heeft een sateliet, lage panic, 2 Firestorms met Fusion Lance's etc
En zolang ik de main objective niet voltooi kan ik dus lekker op mijn gemak mijn squad oppimpen en testen voor psi-powers e.d
heb inmiddels een stuk of 9 colonels met de best mogelijke gear (alles plasma en Ghost/Archangel/Psi armor. Helaas van mn vaste squad maar 1 met psi-powers en dan ook nog eens een sniper)
Beetje raar eigenlijk want hiervoor had ik het idee dat er voortdurend tijdsdruk op zat maar dat is nu met die Gollop chamber niet zo? Ik kan nu blijven grinden tot ik een ons weeg? (hoef qua foundry projects ook alleen advanced flight nog maar, moet alleen nog wat wat aliens stunnen. Heb nog niet alle soorten gehad)
Basically is de verdediging van de wereld op dit moment een fluitje van een cent voor X-com, en ik vermaak me zo met de UFO drops en council missies dat ik dat ook nog even zo houd denk ik
Of zie ik nu iets over het hoofd en krijg ik straks enorm spijt van het uitstellen van de main objective?
BTW, die Firestorm's met Fusion Lance maken korte mette met alles en iedereen wat maar over komt vliegen. Komt daar nog verandering in? Want zelfs een battleship krijgt er amper een deukje in. Had net zo goed elk continent 1tje kunnen geven want raak er toch geen kwijt op deze manier
Laatst bewerkt: 18 mrt 2013