[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zelfs als ik op de hoogste stand speelde, dan had het nog geen ruk uitgemaakt. Je weet alleen dat het dan moeilijk, of in mijn geval makkelijk, blijft.

Bovendien lopen er in bijvoorbeeld Oblivion nog aardig wat vijanden rond die je ook niet in een keer neer krijgt. Zelfs met Umbra niet.

En vergeet ook niet dat je bij de meeste vijanden in Oblivion na level 23 toch geen tegenstand meer krijgt, want dan ben je al in dik armor of spells en kun je het jezelf ook al een stuk makkelijker maken.

Bij dit soort games kun je heel goed je eigen gameplay bepalen, ook in moelijkheidsgraad. Die moet je sowieso niet te letterlijk nemen en dat weet ik heel goed na ontiegelijk vele uren Oblivion en de nodige Skyrim.

Probeer jij trouwens de Dragonborn DLC maar eens, die is al behoorlijk pittig, i.t.t. Skyrim origineel, en je zult er de nodige potions verspelen. ;)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Jij bent gewoon niks meer gewend omdat je alle games op het makkelijkst speelt. :cool:

3. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ahh heb het thanX weet je ook hoe ik meer shouts kan krijgen en meer spreuken

Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Andere shouts (of woorden ervan) vind je overal in de wereld bij zogenaamde Dragonwalls. Dat zijn half ronde muren vol met inscripties. Als je er in de buurt komt hoor je een epic muziekje. Als je lang genoeg tussen de muren gaat staan krijg je de shout!

Magic spreuken krijg je door magische boeken te kopen (geen scrolls, die zijn voor eenmalig gebruik) en het boek te gebruiken, zodat je de spreuk leert.
    College of Winterhold is een goede plek om nieuwe spreuken te kopen!

5. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Isgoed man thanks

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook heel veel opzoeken op websites als UESP.net en The Elder Scrolls Wikia... Zelf opzoeken is makkelijker! Scheelt ook tijd i.p.v. wachten op een antwoord hier in het topic. ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb jij een Playstation 2? Veel succes met Ace Combat 4 en dan met name de laatste missie, op Ace Mode. Oosterse game nog wel, die zijn standaard moeilijker. Tevaak uitgespeeld, waaronder, net niet veel moeite, de Ace Mode. ;)

En ik heb ook al eens gezegd waarom ik dat niet (meer) doe, maar ik herhaal het nog wel een keertje, zo lief ben ik wel:

Ik kan niet goed tegen bepaalde vormen van adrenaline en ik wil niet dat dat ongezond word. Ten tweede speel ik games tegenwoordig vooral voor de ontspanning en word het je bij de huidige generatie wel onmogelijk gemaakt door bugs en glitches, heb namelijk wel Assassin's Creed III uitgespeeld, en ten derde is het voor mij ook een ervaring en geen noodzaak om hem op de hoogst stand te spelen, omdat ik zo nodig een uitdaging moet hebben.

Dus weet je meteen weer waarom ik hem zelden of nooit op een hogere stand zet. Bovendien heb ik met easy mode in Oblivion veel meer uren zitten dan de meeste van jullie bij elkaar. ;)

Ga trouwens vanavond weer met Oblivion beginnen. Of op mijn nieuwe account, of nog een keertje op mijn huidige. Voor wie me willen toevoegen: Pluskat NL

Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Met Oblivion? Ik kon dat spel niet meer aanzien na een tijdje. Zo weinig afwisseling qua...eeh alles. Karakters, caves, missies, sluiten van gates en ga zo maar door Skyrim >>>>>> Oblivion wat mij betreft

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Met Kevf. Nu Skyrim er is, is er geen enkele reden meer Oblivion te spelen ...

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Voor Yellow wel hoor.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad. :cool:

12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ben je als orc thief overdreven groot of valt t mee? Zit aan een assassin te denken maar hoe groter hoe sneller gezien neem ik aan....?

13. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Pff skyrim is verslavend... hoop dat ik m nog lang niet heb uitgespeeld. Ik was langs die college gegaan in winter en kocht van iemand iets zeg maar trainings maar ik kreeg geen nieuwe krachten heb van de 5 4 gekocht. Waar kan ik het resultaat zien

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    als je traint gaan je skills gewoon wat hoger in je perks.. zo kan je meer perks unlocken van die bepaalde skill.
    Je kan beter trainingslessen volgens in een hoger lvl, omdat het dan langer duurt om je skills omhoog te krijgen.

hoelang ben je nu aan het spelen? ik denk dat je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel uren te gaan hebt hoor, ik heb ongeveer 160u op de teller staan ;)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet alleen nog een paar simpele quests van de bards college en dan heb ik alle factions uitgespeeld. Maar het is gewoon ongelofelijk hoeveel ik nog kan doen. Ik was gisteren een beetje aan het rondlopen en met elke quest die je voltooid krijg je er 2 bij ongeveer. :+ Tenminste, als je een beetje nieuwsgierig bent en rondloopt, rond kijkt en praat met mensen. Heb wel weer een achievement gehaald. Escape from prison. Echt de simpelste ever. :+ Ik was in Falkreath, heb ff een geit vermoord (105 bounty), dus op naar de gevangenis. Ik kreeg 5 lockpicks en mijn lockpick skill is ergens iets van 88. 3 expert locks picken en 2 deurtjes door en ik stond weer buiten (sneak is ook 100, dus dat was simple as fuark)! Ik kreeg wel 100 bounty. Maar toen herkende de guards mij niet eens meer, zonder dat ik met ze praatte. Dus ik een gesprekje aanknopen met een Stormcloack, toen herkende ie me dan toch. Dus ik zeg "ik ben hier Thane, laat me gaan". En dat was dat. :p

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  17. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32

Ahh oke

Nee ik heb niet zoveel ik ben pas level 10

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is goede, ik gooi er nu al geld tegenaan maar had er nooit bij stilgestaan dat ze ook later gewoon voor levels omhoog zorgen

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Alleenkost het later tien keer zo veel.

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb jij al geldproblemen gehad in skyrim? ik niet hoor :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina