1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Net House at the end of the street bekeken.

    Heeel rustige opbouw maar komt de plot alleen maar ten goede uit en verveelt niet zo erg door het sterke acteerwerk ( en ja, haar uiterlijk helpt ook wel een beetje :+ ) van Jeniffer Lawrence.

    Best goede film dus.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Afgelopen zaterdag Life of Pi gezien.
    Nu ben ik niet zo heel erg van de 3D flicks (wie wel hier). Enige goeie en echt toffe was Avatar en daarmee hield het al snel op. 3D 'Incash' geconveteerde films zoals Thor en The Avenger waren een stuk minder impressive dan het 3D-gehalte in Avatar. Met Life of Pi stond ik echter met mn mond wagenwijd open. Wat een prachtige film! En dat 3D was weer echt genieten. Weliswaar kwam het wellicht omdat ik op de 2e rij zat (:+), maar ik had weer echt het gevoel middenin die film te zitten. De 3D effecten waren awesome, over de locaties in de film maar te zwijgen. Vond het verder echt een prachtige film, CGI-matig was het ook echt fantastisch. Vond hem wellicht nog beter dan The Hobbit.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kijk nu toch al heel wat jaren films, maar ik heb het begrip 'flick' werkelijk nog nooit begrepen. Kan iemand me dat uitleggen?
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik weet is dat een chick flick zo'n romantische film is zoals The Notebook, Dear John etc. 3D flick is dan misschien een vette actiefilm in 3D?
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat kort voor flicker. Heeft te maken met hoe oude projectoren werkten etc.
    Gewoon een bijnaam voor 'movie/film' geworden.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je hem wel Imax 3D gezien?
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gisteren Crank gekeken. Door de 7 op IMDB dacht ik dat er nog wat meer achter het verhaal zat, maar dat was niet zo :9. Statham is tof zoals altijd, maar niet meer dan dat. Een zesje wat mij betreft.

    Ook nog Savages gekeken; Aaron Taylor-Johnson is echt een baas. Toffe film, kijkt lekker weg. Al vond ik het einde een beetje kut. Een 7,5.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Die kleine bedoel je? Dat is dan de grote mob baas 30 jaar later he.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dat snapte ik ook wel :p
    Maar dat TK werd geïntroduceerd als 'oja en er zijn ook nog mensen met speciale krachten maar der zijn allemaal lossers blabla', en toen opeens dit.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Oja, vond ik ook raar. Eerst was het een beetje grappig doen om chicks te versieren met een muntje en ineens is er een super baas die veel coolere dingen kan.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben ook wel fan van 3D, mits goed uitgewerkt. Maar ik moet wel zeggen dat ik IMAX3D wel een stuk beter vind (net als dat IMAX beter is dan een gewone bioscoopfilm). Een 3D beeld is gewoon veel scherper en realistischer dan een 2D beeld. Alleen moeten ze van die brillen af, daar moet iets voor uitgevonden worden. Die bril zorgt voor onscherpte, bovendien zit het niet fijn.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het beeld is scherper, maar de bril zorgt voor de onscherpte? De bril heb je nodig om het überhaupt te zien......
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    3D scherper dan 2D? Misschien in de toekomst maar nu nog niet.
    Heeft ook niks met de bril te maken.

    3D zonder bril komt er ook al aan, alleen moet nog geperfectioneerd worden. Heb zon 3 jaar geleden al de eerste Panasonic tv's gezien die 3D zonder bril hadden, alleen moest je dan je hoofd niet al te veel bewegen maar kon je wel vanuit verschillende hoeken kijken.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Totaal nutteloze toevoeging dus, zoals ik al vermoedde.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Haha, vrolijke gozer!
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    3D in HFR was wel enorm scherp! Bizar wat dat doet voor het beeld. Heeft ook wel wat nadelen maar vond dat vooral wennen.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Seven Psychopaths in 1080p, fuck yeah! Vanavond checken.

    [​IMG]
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [yt]92hfifZ9GWA[/yt]

    Belgische short genomineerd voor een Oscar. Iemand al gezien?
    Nederland kan veel van België leren wat betreft het maken van films.
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond The Hobbit 3D in HFR drie keer niks, alles ging veel te soepel waardoor het wel geanimeerd leek. Het was wel enorm scherp, dat ben ik zeker met je eens, maar het leek echt op zo'n animatiefilm. Niet dat daar wat mis mee is, maar dat wil je niet als je naar een speelfilm kijkt.
     
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Nee, maar lijkt me wel een goede film. Hou wel van die steampunk sfeer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina