De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Los van dat zilveren klepje aan de zijkant vind ik hem super slick _O_

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, die is zeker mooi zeg! :eek: Daar ga ik toch misschien m'n Xperia S voor inruilen! :9

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Heb sinds twee weken geleden ook een Sony Xperia P i.c.m. een abonnement bij GSMTopdeal aangeschaft. Tot nu toe draait alles vlekkeloos. Het is tevens mijn eerste smartphone en abonnement. Ik heb het nooit echt gehad op een abonnement, maar ik wilde het toch maar eens een keer proberen. Hopelijk geen gedonder met facturen oid. :p

Wat mij wel opvalt is dat er op dit forum toch een aantal personen zijn met een Sony toestel.

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Enorm strak toestel. Waterdicht is helemaal een toffe bonus op zo'n toestel, moet wel 1 van de eerste high-end smartphones zijn die dat is.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Misschien? Zeker weten inruilen gast! _O_

Yp, eerste high-end toestel die "waterdicht" is. De Xperia V is mid-end. Tevens is de Xperia Z en Xperia ZL de eerste designs rechtstreeks van Sony nadat ze losgekoppeld zij van Ericsson. :)

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ligt er aan wat ik nog voor de Xperia S krijg. :p Het SE-logo ga ik wel missen, dat had wel wat. :'-(

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    SE was mijn eerste kleurentelefoon :'-(

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Cool :cool:.
    http://tweakers.net/reviews/2878/sonys-nieuwe-5-inch-smartphone-de-xperia-z.html
    De ZL ziet er ook goed uit.
    Vind de skin van Sony er wel op achteruit gaan, lijkt er veel op die van LG.
    HTC Sense 5 vind ik ook maar niks (zijn foto's van gelekt, hier te zien).

Ben ook erg blij met m'n Jiayu G3, batterij is echt enorm goed en hij ziet er super mooi uit, helemaal met het blauwe hoesje :).
    Misschien over een tijdje de G4 halen, ze hebben zelfs al bevestigd met een G5 en G6 bezig te zijn.

's Ochtends van de lader gehaald, aan mensen laten zien, spelletjes gespeeld, wezen internetten en nog fucking 70%, m'n oude telefoon was dan al zo goed als leeg 8).

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204

:cool:

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zeer grote kans dat de Xepria ZL niet voor de europese markt is alsook wat ze hebben gedaan met de Xperia TX. Er is aangegeven dat de ZL iig niet beschikbaar komt in de UK market, dus laat staan nederland ;-(

My First Sony (way way back :) was de CMDX-1000 met de pop-up speaker

Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Mijn eerste SE was een W302 als ik met niet vergis.

Wou later ook nog een W995i kopen, maar niet gedaan.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Middelste links! :D, daarvoor had ik de 3310 :cool:

Alhoewel, misschien zelfs nog een ouder model, kan me niet herinneren dat er een camera op zat.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb er best veel gehad, maar de W810i was het toppertje en gewoon niet kapot te krijgen... werkt nu nog steeds. 8)

De achterkant van de ZL vind ik niet zo mooi eigenlijk. Heeft wat weg van die Samsung plastic troep en een gaar klepje.

Maar wat is er nou leuker om dit met je foon (de Z dus) te doen?! :D

Check trouwens hoe fokking scherp dat scherm is. Ik dacht dat m'n Xperia S scherp was. :eek:

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hadden ze beter iets zoals bij de HTC Legend kunnen doen, veel handiger.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik ben niet zo weg van klepjes. Daar gaat meestal speling in zitten, kraken of kan afbreken. Die klepjes voor USB en HDMI op Xperia S vind ik eigenlijk ook niks, maar die zijn gelukkig vrij klein.

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ja bizar he de resolutie / scherpte van het scherm, 443 ppi!! Sgs is net iets meer dan 300. Niet normaal. Kwam de sony vandaag pas tegen maar ben er helemaal verliefd op geworden. Abbo loopt af op 11 mei dus ik mag vanaf a.s. Vrijdag verlengen, maar ik ga dus mooi wachten.
    Wie weet of de komst van de htc m7 mij nog kan veranderen v mening, maar ik betwijfel het.

17. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Mooie telefoon, maar ik zie het nut van 443 ppi niet in. Dat is ruim 100 ppi meer dan je met het blote oog kunt onderscheiden, totaal overbodig dus. Leuk voor de specificatie-geilerts, maar je hebt er werkelijk geen fuck aan. Dat stof- en watervrije is wel erg tof, zou van mij standaard mogen zijn :)

18. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    So what?

ze geven een statement! Dit is de eerste toestel die ze hebben gefabriceerd zonder tussenkomst van Ericsson. Ze willen laten tonen op elke manier mogelijk dat DIT DE HIGH-END TOESTEL is die je moet hebben. Helemaal als ze de concurrentie willen aangaan met Apple en Samsung.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Mijn eerste ericsson was de W350i. Vond dat klepje toen echt super gaaf en lag perfect in mijn hand. Door die functie van Walkman was ik verkocht!

Ik heb trouwens een vraagje! Ik krijg nu telkens een bericht van McAfee of ik akkoord wil gaan met een beknopte versie van de Mobile Security. Echter vraag ik me af of dit nodig is. Kunnen er echt virussen op je smartphone komen? Ik ben daar namelijk echt een leek in.

Daarnaast vraag ik me af of die beknopte versie daadwerkelijk gratis is?

20. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Moet je voorstellen. Een 5" telefoon heeft een hogere resolutie dan dat heel, heeel veel 10" tot15" laptops hebben. Het is gewoon bizar...

Deel Deze Pagina