Heb jij een Playstation 2? Veel succes met Ace Combat 4 en dan met name de laatste missie, op Ace Mode. Oosterse game nog wel, die zijn standaard moeilijker. Tevaak uitgespeeld, waaronder, net niet veel moeite, de Ace Mode.
En ik heb ook al eens gezegd waarom ik dat niet (meer) doe, maar ik herhaal het nog wel een keertje, zo lief ben ik wel:
Ik kan niet goed tegen bepaalde vormen van adrenaline en ik wil niet dat dat ongezond word. Ten tweede speel ik games tegenwoordig vooral voor de ontspanning en word het je bij de huidige generatie wel onmogelijk gemaakt door bugs en glitches, heb namelijk wel Assassin's Creed III uitgespeeld, en ten derde is het voor mij ook een ervaring en geen noodzaak om hem op de hoogst stand te spelen, omdat ik zo nodig een uitdaging moet hebben.
Dus weet je meteen weer waarom ik hem zelden of nooit op een hogere stand zet. Bovendien heb ik met easy mode in Oblivion veel meer uren zitten dan de meeste van jullie bij elkaar.
Ga trouwens vanavond weer met Oblivion beginnen. Of op mijn nieuwe account, of nog een keertje op mijn huidige. Voor wie me willen toevoegen: Pluskat NL
Laatst bewerkt: 8 jan 2013