1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik FUT eigenlijk al een tijdje heb 'uitgespeeld' met een mediocre BPL team (speelt echt on-ge-lófelijk baas.. Jarvis==Ronaldo:emo:) en nu 3 teams heb waarvan 2 eigenlijk maar kut, wil ik een beetje gaan klooien.

    Ik vind longshot goals toch vaak wel de mooiste van allemaal, maar met geen van de formaties die ik gebruik (4-3-2-1, 3-5-2 en 5-2-1-2) heb ik echt de ruimte met mijn middenvelders om te beunen van afstand.


    Welke formatie is hier het beste voor? Zoveel mogelijk middenvelders lijkt me, dus misschien dat 3-5-2 met een goed team (atm is dat bij mij nu een 15k russisch teampje, echt ongelofelijk kut op eto'o en welliton na) dat nog wel te doen is...

    Suggesties?
     
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten met openen tot de kans op TOTY er is. Natuurlijk is de kans bijna 0 (dus wat dat betreft maakt het niet uit 8)), maar toty>IF
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    4-5-1. Daarnaast ook een super chille formatie.
     
  4. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    TOTY spelers zitten er al in. Vanaf gister avond tot morgen zeven uur zitten de verdedigers erin: Casillas, Dani Alves, Pique, Sergio Ramos en Marcelo.
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    En daarna verdwijnen deze en komt de volgdende linie?
     
  6. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dan komen de middevelders en als laastst de aanvallers.Blijf het geldklopperij vinden dit....Iedereen maar packs kopen..Bij de aanvallers zal het helemaal gekkenhuis worden...Wie wil er nu geen Ronaldo,Messi of Falcao....


    Pfff Die Mayuka is wel een beest zeg in de spits...Als ik dat eerder had geweten voor mijn Bpl team had ik hem gelijk gekocht....Scoort bijna alles die gast.....
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Welk BPL team?
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Aankomend weekend maar even Ronaldo gaan kopen :cool: Of zal ik voor Messi gaan?
     
  9. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI _O_
     
  10. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe pakjes?
    maar 25k, wat nog steeds te veel is aangezien je nooit winst maakt en met de daling helemaal niet
    maar 500 en 700 points :eek:
    ROnaldo :D
     
  11. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb ook zo massel he met je ronaldo.

    Misschien tijd om wat te geven aan stichting: jvzm13 :D

    pleaas mag ik 100k ?
     
  12. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    3 middenvelders met goeie passing (zo rond 85) die constant Jarvis en Valencia wegsturen, en omdat het FUT is kunnen ze allebei schieten als de beste (terwijl Jarvis maar 68 shooting heeft ofzo :emo:, maar ik heb wereldgoals gemaakt met die vent).

    Torres staat er altijd maar een beetje mooi te zijn, met af en toe een leuk goaltje.

    Verdediging is standaard, snel en vrij sterk, maar doen hun werk prima.
    En Tim Howard _O_ Wat een baas is het.

    Kostte in totaal misschien 50k, met torres, valencia en gerrard die 10k+ hebben gekost destijds. De rest staan er op voor een appel en een ei.
     
  13. ThaBullet

    ThaBullet Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Torres heb ik 2 weken geleden met moeite voor ongeveer 29k gekocht....maar hij viel mij echt tegen! Schoot veel met hem op de lat / paal.
     
  14. ThaBullet

    ThaBullet Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fut13 laatste paar wedstrijden wat saai worden met mijn BPL team. Heb nu een leuk mix elftal gemaakt. Maar ik ben bang dat de working rates mijn ondergang gaan worden op het veld....of zal het meevallen? Ik haal dan Pato/Welliton als vervanging voor Doumbia, en Elia als vervanger van Neymar. Verder nog tips voor ST en CB bijv?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  15. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm ook niet bepaald '85', hij voelt langzaam en schiet inderdaad niet bijzonder veel erin. Maar ach, ik speel met dit team op snelheid en op de één of andere manier gebruik ik m'n spits bijna nooit om goals te scoren 8)

    edit: is FUT ook tergend traag bij jullie en blijft ook alles op completing staan?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  16. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je op snelheid wilt spelen en je zoekt nog een topspits...Zou ik Mayuka aanraden.Heb veel spitsen gehad en meegespeeld...Maar hij verslaat ze allemaal ondanks zijn 72 rating...Ongelofelijk snel,5 sterren met slechte voet en zijn long shots zijn geweldig!Alle tegenstanders worden gek van hem haha.
     
  17. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal 'm eens proberen van de week :)

    edit:

    oh wel 40k+ :emo: Dat geld heb ik even niet.

    Dus.

    [​IMG]

    Alleen maar mensen (behalve verdedigers en jesus navas) met long shot 80 of meer. Kijken of het wat is :p En is het niks, dan is het niet erg, want dit kostte me maar liefst 15k.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  18. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Wel leuk dat je gewoon met weinig coins leuke teampjes kunt maken. Door de handicap is het ook werkelijk mogelijk om het op te nemen tegen betere teams (lees: betere spelers).
     
  19. djsr

    djsr Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hulp nodig. Hoe mijn team momenteel is/zou moeten zijn:
    4-3-3

    David Villa - Higuain - Palacio
    Fabregas - Kaka - Ozil
    Alba - Pepe - Hummels - Lahm
    Neuer

    Ik vind het leuk om verschillende competities te mengen maar is dit een goed plan?
    Doen dit meer mensen of is dit echt niet verstandig? Ik zou evt een heel bbva team kunnen maken.
    Aan de andere kant zou ik meer long shot spelers willen bijv. Gerrard vind ik fijn.
    Bbva heeft niet heel veel goede afstandschieters.
     
  20. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ook FUT is geen ster meer aan.... wtf is het dat IEDEREEN opeens op defensive speelt? Bij elke counter of aanval staan er altijd minimaal 4 verdedigers mijn aanvallers op te wachten.... zo is er voor mij ook weinig lol meer aan te beleven :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina