1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit heb ik ook en haat ik ook echt enorm maar het is niet alleen bij FUT. Speel nu seasons om te wachten tot de prijzen het laagste zijn en daar spelen mensen ook enorm verdedigend. Uiteindelijk heb je dan een stuk of 10 schoten op goal waarvan er 0 in gaan en hij 2 schoten 2 goals
     
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, daarom zei ik 'ook bij fut', want bij seaons is het inderdaad hetzelfde verhaal, zo niet erger.. Ik ben juist weer FUT gaan spelen in de hoop dat het wat minder zou zijn, maar na 10-20 potjes ben ik er weer helemaal klaar mee.

    Ik ga maar 'ns een ander spelletje zoeken ofzo, want aan FIFA heb ik, online althans (met vrienden blijft het leuk, zo'n avondje fifa en bier _O_), echt geen plezier meer.
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon ultra aanvallend spelen. ;)
     
  4. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die dalende prijzen tijdens het TOTY maar niks. Sommige spelers waar ik handelde zijn behoorlijk in prijs gedaald (of mensen zetten de spelers er te goedkoop op) Ik wacht wel totdat er bronze + silver UPs en transfers komen, ik ben niet geinteresseerd in de transfers die ze vandaag uit hebben gebracht.
     
  5. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij stijgen ze alleen maar.
     
  6. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Handel je zeker in if?
     
  7. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen weken heb ik goed zaken gedaan. Zie hier mijn twee teams.

    Team 1

    Team 2

    In het tweede team komt Neuer er nog voor Ulreich.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heerlijk duits teampje, Klose IF is _O__O__O_

    Heb zojuist 1 miljoen coins geboden op Ronaldo :cool:, ben benieuwd. Meer ga ik er niet aan uitgeven, heb meerdere Ronaldo's zien weggaan voor 1 miljoen namelijk.
     
  9. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks. Ronaldo voor 1 mil moet wel lukken. Veel mensen doen hun Ronaldo nu weg om binnenkort de TOTY versie te kunnen betalen.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Die zal alleen 3 miljoen of misschien wel meer zijn :p Denk dat Ronaldo binnenkort wel eens zou gaan stijgen aangezien hij tijdje uit packs gaat tijdens release aanvallers. Verder zal er meer vraag weer komen naar hem aangezien hij stukken goedkoper is dan de Toty versie.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ronaldo is binnen voor 1019k (iets meer dan ik hoopte te betalen). Zal vanavond wel ff pic uploaden en hem uittesten in 433.
     
  12. ThaBullet

    ThaBullet Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere competities bevalt mij prima (Brazil/Serie A). Let op de working rates.
     
  13. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke working rates zijn ideaal voor welke positie?

    Working rates kunnen aangepast worden als je in game de opstelling wijzigt en opslaat. Moet je wel je opgeslagen opstelling elke game weer selecteren. Maar mijn inziens hoef je bij aankoop niet al te veel te letten op de standaard working rates.
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  15. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice! Een miljoen blijft natuurlijk wel veel geld. :p
     
  16. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Ik heb een team gemaakt en kijk elke dag of ze stijgen of dalen en vanaf maandag avond zijn ramos, casillas, aguero, alba gestegen
     
  17. ThaBullet

    ThaBullet Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een handige tip, nooit bij stilgestaan. Ik let er bijv. wel op met m'n CB's. Niet dat ze bij een aanval mee naar voren lopen, zodat je er bij een counter uitgelopen wordt. En m'n ST moet niet te ver naar achteren zakken etc.
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie dat Iniesta eindelijk een CM is nu, tot hoe ver denken jullie dat hij gaat dalen voordat die weer gaat stijgen?
    Wat is het perfecte moment om hem te kopen?
    Heb genoeg om hem te kopen, maar wil niet te veel betalen natuurlijk.
     
  19. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het per persoon aanpassen??
     
  20. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan voor elke speler apart. Je kan ook voor elke speler looprichtingen aanpassen. Dit kan wel allemaal pas als je in een match zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina