De kwalificatie ging niet zoals ik wou. Iedere keer was ik op weg naar een 1:36,9xx maar verpestte het dan weer in de laatste bochten. In de eerste race was mijn start beter dan die van jou Tender. Volgens mij maakte je een schakelfout naar de 3e versnelling. De hele race een kleine voorsprong gehad. Gelukkig geen fout gemaakt, anders was je er meteen voorbij gekomen.
De tweede race heb ik mezelf redelijk snel naar voren gewerkt. Coldzero was ook voor mij niet in te halen op deze baan. Iedere keer als ik in de buurt kwam begon ik foutjes te maken. In de laatste chicane maakte ik een grote fout en ben dus meteen de pit in gegaan. Uiteindelijk was dit ook de juiste strategie, omdat mijn rondetijden beter waren dan die van Coldzero. Op deze manier toch de race nog naar me toe kunnen trekken. Het was een goed avondje voor het klassement.
Off topic, Ik heb zojuist nog even een stukje teruggelezen in het Seat SuperCup topic. Daar staat dat Nori, Denvan en ik nog credits krijgen van DIVIMUS. Gaat dat nog gebeuren DIVIMUS?????\o/:b:
Laatst bewerkt: 10 jan 2013