FM4 [Finished] XBW Clio Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 okt 2012.

1. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Ik toucheer de curbs licht (zie filmpje tender bij 50-59 seconde). Hetzelfde doe ik bij de bocht erna. Allebei in de 3e versnelling

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Weet niet of ik dat ga rijden straks, matig geslapen. Olifantje (een van mn bovenbuurvrouwen) was actief (aan het wandelen) vannacht. :{

3. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Toch denk ik dat je vanavond lekker snel mee rijd.:thumbs:

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    denk dat ik er vanavond bij kan zijn. Moet alleen de hele auto nog opbouwen geloof ik

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DAMMIT! Ik moet een document a 50 pages even bossen en kritisch bekijken. Kortom, mijn avond is vol. Werken is leuk!

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als mensen presets van de paints nodig hebben zegt u maar. Ik heb een idee wie ik nu wel en niet heb gehad van de (misschien) aanmelders van de afgelopen weken.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kom wss exact om 19.50-20.00 online.

8. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik wil de setup graag nog hebben Flavour

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Oke het word dus wel racen voor mij. Boeken vergeten op school waardoor ik niet kan leren. Wat vervelend :+

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Set up is online te vinden. Zie O.P.

11. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is tenminste een beter excuus dan wat ik meestal had, "geen zin" :)
    Gek genoeg leken de leraren het niet met mij eens dat ik zelf maar moest weten of ik huiswerk deed of niet (alleen mijn wiskunde leraar van laatste 2 jaar (duitse) gymnasium vond dat ik het lekker zelf mocht bepalen of ik huiswerk deed of niet, toch nog 1 goede leraar gehad dus :))

12. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb vanavond weer genoten. Na snel een livery gemaakt te hebben 2 x 3 rondjes ingereden met o.a. Bigga, Divimus en Denvan, zonder grote problemen kunnen joinen en close clean kunnen racen, voor zover ik mij bewust ben. Ik merkte wel dat ik een beetje het gevoel kwijt was voor de auto, schakelen en de timing van het gasgeven maar na de 1e race ging het weer als vanouds. leuk dat er een cup is met lage instap!!
    Ik weet nog niet of het de komende maand gaat lukken om er vaker bij te zijn maar het smaakt in ieder geval naar meer.

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    2 hele prima races gereden. Snelheid is er en ik rij zekerder onder druk. Wel terug gezakt naar een 3e plek algemeen, maar dat verwachte ik al. Top 3 is mijn doel en ik ben prima op weg.

14. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Je bent Rene vergeten in eind klassement

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    fixed! :)

16. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Eerste race was voor mij niet spectaculair. Eerste bochten erg voorzichtig gedaan. Waardoor ik op een positie kwam te liggen waar de gene voor mij (Asjemenou) langzaam maar zeker uit begon te lopen. En van achter reed ik alleen maar weg.

2e race weer voorzichtig begonnen in de eerste ronde. Eigenlijk zelfde verhaal maar kreeg ik meer druk van achter nu. Samen met asjemenou de pits in gedoken. Daar achter Denvan en Rovaro gekomen. Denvan was voor mij niet bij te houden. Met rovaro ging het leuk op en neer. Maar bochten waar ik kon inhalen waren er te gevaarlijk voor. Na de chicane kwam ik dicht op rovaro. Laatste rondje 1ste bocht verremf Rovaro zich en kon ik er vrij makkelijk voorbij aan de binnenkant. Het was nu een kwestie van uitrijden maar was pas zeker van me positie op het rechte stuk voor de chicane.

Leuke race / avond

17. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Leuke avond gehad, kwali ging goed het rondje ging echt lekker. Race 1 was een lastige
    ik had een matige/voorzichtige start en verloor teveel,kwam achter Rovaro en Gen te zitten
    dat werd een aardig gevecht. Uiteindelijk gaf ik Gen per ongeluk een flinke beuk bij het aanremmen van bocht 5 excuses daarvoor. Met halve ronde motorschade gepit uiteindelijk Ravaro nog ingehaald stukje weggereden maar divimus was mijlen ver.

Race 2 Eerste ronden gingen beter tot een stoppie midden in bocht 12 verloor de aansluiting. Toen achter Asjemenou aangereden en na de pitstops zat ik voor hem, die missie was geslaagd en opzoek naar de rondentijden uit mijn kwali waar ik echt niet meer aankwam ging ik er verschrikkelijk af in de chicane. Jammer maar helaas gelukkig zonder schade race uitgereden

Zin in volgende week mooie baan om te rijden maar lastig inhalen miss had de lange versie iets beter geweest.

Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Om onduidelijke redenen werkte mijn microfoon gisteren helaas niet, sorry daarvoor!

Fijne races achter de rug. Ik mocht volgens mij van geluk spreken dat ik met een rondje 1.37.0xx (zes-hondersten voor menno) van pole mocht vertrekken gisteren. Menno, ikzelf en anderen reden nadien een stuk snellere tijden (PB 1.36.50x clean :) ) namelijk. De 1e race verliep prima, op het detail na dat Menno me in de eerste ronde passeerde en ik hem niet meer terug kon pakken. We waren die race even snel; m'n achterstand bungelde continue tussen de 1,4 en 1,9 seconde. Uiteindelijk 2e geworden die race.

Race 2, van achteraan startend, het veld (voor de verandering) eens met inhaalacties ingehaald ipv via een pitstrategie van vroeg pitten. Maakte me een beetje zorgen over het inhalen in het begin omdat ik geen mic had, maar voor zover ik weet is het allemaal mooi clean verlopen. De eerste rondes continue onder zware druk van BIGGA gereden, totdat zijn stuurtje uit leek te vallen en hij de muur inreed. Jammer BIGGA want op dat moment was je denk ik echt sneller dan ik, volgende keer beter!... De laatste rondes gepushed om Coldzero nog te passeren maar dat is achteraf net een brug te ver gebleken. Als derde gefinisht en redelijk goede zaken voor het kampioenschap gedaan (alleen niet zo'n goede zaken als Menno :) ) !

19. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    De kwalificatie ging niet zoals ik wou. Iedere keer was ik op weg naar een 1:36,9xx maar verpestte het dan weer in de laatste bochten. In de eerste race was mijn start beter dan die van jou Tender. Volgens mij maakte je een schakelfout naar de 3e versnelling. De hele race een kleine voorsprong gehad. Gelukkig geen fout gemaakt, anders was je er meteen voorbij gekomen.

De tweede race heb ik mezelf redelijk snel naar voren gewerkt. Coldzero was ook voor mij niet in te halen op deze baan. Iedere keer als ik in de buurt kwam begon ik foutjes te maken. In de laatste chicane maakte ik een grote fout en ben dus meteen de pit in gegaan. Uiteindelijk was dit ook de juiste strategie, omdat mijn rondetijden beter waren dan die van Coldzero. Op deze manier toch de race nog naar me toe kunnen trekken. Het was een goed avondje voor het klassement.

Off topic, Ik heb zojuist nog even een stukje teruggelezen in het Seat SuperCup topic. Daar staat dat Nori, Denvan en ik nog credits krijgen van DIVIMUS. Gaat dat nog gebeuren DIVIMUS?????\o/:thumbs::b::+:DO-)

20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    2 aparte races gehad. De kwalificatie ging ook niet zoals verwacht. De eerste race leuke gevechten gehad , maar kon uiteindleijk me net niet mengen in het geweld tussen Denvan en Coldzero. Bleef een beetje hangen tussen Denvan en Divimus

De tweede race weer achter Denvan en gelijk met hem de pit in gegaan, hij kwam alleen net voor Rovaro en Divimus er weer uit en ik moest helaas erachter aansluiten. Maakte daarna nog een paar foutjes. Ik zat nog wel een aantal rondes achter Rene, maar die parkeerde zijn Renault in de muur bij de chicane ( Dat waren volgens mij wel een paar gekneusede ribbetjes geweest 8)..)

Een erg leuke avond gehad!

Cheers! \o/

Laatst bewerkt: 11 jan 2013

Deel Deze Pagina