[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    WP was ook sowieso niet dichtbij, de 'Rally Waypoint' is het dichtst bij.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik vraag me af of de Windows versie van GW2 sneller draait dan de Mac Beta versie. Ivm drivers etc..
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag,

    Queensdale een beetje exploren
    [​IMG]

    [​IMG]

    Terug naar huis om de prijzen van die cultural troep te checken. (holy shit! 8))
    [​IMG]

    WvWvW
    [​IMG]
    Meh. Verandert dat schildje eigenlijk nog op het inlogscherm? Dat konijn van PvP verandert naarmate je een hogere rank bereikt, WvWvW weet ik niet. Is een saaie badge, dus ik hoop van wel. Alleen al daarom zal ik het eventueel wat meer spelen :p

    Oh, en verder met het verhaal. Tequatl kwam opdagen. Of, ehm, Blightghast the Plaguebringer bedoel ik. :+

    [​IMG]

    Zo. :+
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog ff een bro-tip, je kunt gratis naar Lions Arch teleporten als je naar het PvP tab gaat en dan Hearths Of The Mists aanklikt, dan gewoon door de portal aan de overkant rennen.
    In Lion's Arch zelf zijn er de verschillende portals naar steden dus als je bijv Black Citadel pakt dan kun je gratis naar AC, of The Grove voor TA :)


    Ben nu weer met mn thief bezig, vandaag ff flink het hoertje uitgehangen en CoE gefarmt voor de 2 pistolen :)

    [​IMG]

    bambam :D


    Ja :) elke 10 ranks ga je een diertje omhoog en je eindigt met een draak.

    Als je /rank doet kun je ook je huidige rank patsen, 30 sec Cooldown.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar dat is PvP, toch? Ik wil dat de badge van WvWvWvWvWvWvW verandert! :+
     
  6. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik ben nu ook op lvl 80 beland, maar wat is nou eigenlijk de bedoeling als je level 80 bent geworden..? Alleen maar dungeons ofzo?
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Verhaallijn indien nog niet uitgespeeld. Exploren, events, pvp, wvw.. etc. Er is nog genoeg te doen en je blijft ook nog steeds xp verdienen. Ik ben met 1 personage al een tijd lvl 80 en ik speel nog steeds met hem. Nog lang niet alles explored b.v, nog niet eens zijn story line uitgespeeld.
    Ik zou niet te veel kijken naar het lvl.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je verdient misschien wel XP, maar daar heb je dan niet veel meer aan? Of was het bij GW1 zo dat de level cap na een tijd (via een add-on oid) werd verhoogd en alle verzamelde XP opeens werd toegekend?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nee, bij GW1 kreeg je een skillpoint per level, waardoor je dus skills kon kopen (duh :+), Elite skills kon capturen en speciale items kopen met skill punten. Level cap is nooit veranderd.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Wat lame. :+
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    zelfde hier, je blijft Skillpoints krijgen waarmee je uiteindelijk alle skills kan kopen. Of bij mijn weten zijn ze idd ook weer in te ruilen voor bepaalde items.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Huh? Nee toch? Ik meende dat je die skillpoints alleen kreeg dmv die challenges?
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee hoor ben zeker dat ik sp's krijg van levelen nog steeds. Ben inmiddels al een keer of 8-10 lvl 80 geworden. Ook alle skills nu en ik ben 100% zeker dat die sp's na lvl 80 niet alleen van challenges komen.
    edit;
    Skillpoints blijf je verdienen, alleen geen trait points meer. Die zijn echt gecapped op lvl 80
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ben nu bezig met Tailoring, best duur, 1 gold er tegen aan gegooid en ben nu level 58 :+
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    veel slopen, dat is mijn ervaring tot nu toe.. ik heb nu iets van 10 ectoplasms en allemaal op 1 na uit wat high level items gehaald. Je moet alleen wel hoge lvl salvage kits hebben of b.v. de black lion salvage kits. Maar bij sommige dingen ontkom je er idd niet aan om ze te kopen.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ja, dat doe ik dus helaas nooit :+

    Ach, ik ben nu wat aan het schooien bij guildies, levert soms wel wat op :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Craften is saaaaai! :+ Ik heb ook ooit een salvage kit gekocht, maar uiteindelijk misschien 2 keer gebruikt. :p

    [​IMG]
    Jorrie zijn Mini-mesmer tegengekomen. Was natuurlijk aan het craften. Blehhh. Er kwam wel sexy kleding uit trouwens!

    En
    [​IMG]
    En nu zal natuurlijk iemand zeggen 'Maar Dulle, dat is een eitje. Als je een hoog level bent krijg je ook veel XP O-)'.
    Nou bij voorbaat dan; fuck you, ik ben trots op mezelf. :+

    (daar was Jorrie dus ook al aan het schooien. :p)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    [​IMG]

    Je hebt me bijna ingehaald! :+

    En Mini-Mesmer? Dat is zo groot als een Human kan worden :+

    Beter dan die veels te lange vrouwen :+
     
  19. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal me ook eens melden:p Speel het spel sinds de release, nooit aan gedacht hier te kijken, dus zit ik op een compleet andere server dan iedereen hier:+

    Characters:
    Asuran | Elementalist | Aurora Glade | Rand Of Askia
    [​IMG]

    Charr | Guardian | Aurora Glade | Roar Of Askia
    [​IMG]

    Human | Mesmer | Aurora Glade | Raendal Of Askia
    [​IMG]

    Sylvari | Thief | Aurora Glade | Ranae Of Askia
    [​IMG]

    Norn | Ranger | Aurora Glade | Richard Of Askia
    [​IMG]

    Heb alle rassen voor alle story achievements:+ Moet alleen nog een character slot zodat ik ook alle professions even kan trainen tot level 10 ofzo, voor alle hints (Mis er nu 4 voor de 3 professions die ik niet heb>.>)
    Elementalist is main character, maar op het moment ben ik druk bezig met het levelen van vooral mijn Guardian en Ranger. Ele is level 80, Guardian 50 en de rest allemaal rond de 10, Ranger is vorige week aan gemaakt.
    Verder ben ik een echte achievement hunter, heb 100% world completion op elementalist gehaald, alle jumping puzzles en als ik klaar ben met mijn guardian levelen ga ik hard werken aan alle explorer achievements en boss achievements. Ik heb samen met een groep vrienden mijn eigen guild, die we volgende open gooien voor het publiek:D
    Ik ben altijd open voor dungeons, alhoewel ik er nog niet veel gedaan heb. Met fractals wacht ik nog wel even tot eind januari, tot de update dat je hogere levels kunt joinen en dan zelf ook kunt levelen. Kan je tenminste gewoon op elk level met iedereen mee doen...
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Waarom verhuizen jij en je vrienden niet ff naar Far shiverpeaks dan? Kunnen we een keer een xbw guild maken en dungeons doen
     

Deel Deze Pagina