[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    lollzz ja laat ff weten aub ik heb die bug ook |:-
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook geen last van blikkerige stemmen ? Mss iets met de surround sound van de game? Probeer eens stereo, is het dan nog zo ?

    Bijna door de SP heen. Alleen nog een paar missions. En ik heb de laatste 4 supply drops niet gedaan. En zit op iets van 95 relics, de rest laat ik maar gaan :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Veel plezier met het einde. Vond de laatste missie best wel goed. En maak aub geen ''verkeerde'' keuze.

    Kunnen we daarna een keertje afspreken voor Borderlands 2. ;)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld. Leuke missions naar het einde toe, lekker chaos en panic en actie.
    Wel jammer vond ik dat na het eerste eiland er eigenlijk geen noodzaak meer was om echt te verkennen, omdat ik alle skills had, all wapens (behalve de laatste), geen exp meer nodig, geen geld meer nodig, etc.
    Dus was het van outpost naar outpost, daar ff de hunter en kill missions doen en toen ik alles had, alleen maar missions achter elkaar. Beetje jammer van het tweede eiland.
    Maar echt een lekkere game. Zou er nog SP DLC voor komen ?

    Nu nog eens kijken of ik de coop nog kan doen, lijkt me ook wel leuk ...

    @Yellow, denk niet dat BL2 er van komt. Ik moet nog steeds van 21 naar 25 met mijn Gunzerker voor de laatste achievement en ik kan het maar niet opbrengen ...
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het geluid is nog steeds niet goed vanaf disc of instelling surround/stereo. Het zal wel! :+

    Nu snap ik het trouwens wel met die herhaling van dialogen etc. en dat stukje waar je die vent moet volgen is echt het toppunt. Constant hetzelfde gelul. :lol:

    Maar goed, het blijft een vette game! :) Opeens ook Skrillex door je speakers... WTF! 8)
     
  6. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, niet echt interessant vind ik, als je de game al uitgespeeld hebt. Die lost expedition missions heb ik gedaan.

    Ben wel benieuwd of er nog 'echte' DLC voor deze game gaat komen ...
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    LE was best wel gaaf, maar ik haat missies die tegen de tijd zijn. Die andere was een stuk gaver, maar beide missies had imo teveel van hetzelfde. Beter een schat gaan zoeken in een major DLC en dan een dikke pirate weapon stash met een lading geld vinden ofzo. :9
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Far Cry 3 1.04 update:


    Bron hierrrr te vinden. Lijkt wel de update voor de pc versie te zijn maar zal grotendeels ook voor de Xbox gelden.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekker lijstje! 8)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Nu alleen nog een datum, dan download ik hem ook direct. Ben al een paar keer sick door de spelwereld gevallen. Leverde weliswaar een achievement op, maar toch.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Datum? Start Far Cry eens op zou ik zeggen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Hallo: Ik weet toch ook niet meteen wanneer zo'n update er komt. Lijkt me een vrij normale vraag. 8)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Was ook gewoon een normaal antwoord ;)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ok! :'-(

    In ieder geval goed dat er een update is. :thumbs:
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was ik net ver in een missie en faalt die omdat ik iets moest doorzoeken terwijl er constant in beeld bleef staan om wapens te wisselen met dezelfde knop... Lekker handig! :+
     
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo,

    Sinds kort heb ik Far Cry 3. Echt een vet spel en uitgebreid! Ik vind het zelf altijd leuk om mijn eigen maps te creëren. Hierbij heb ik wat problemen ondervonden.

    De vragen die ik heb:

    Kan ik een map ook bespelen waarin AI zit? Er staat nu de hele tijd iets met validatie. Ik kan wel via de map editor bespelen maar niet echt delen met anderen. Ik heb een last stand map gemaakt maar kan die niet delen jammer genoeg i.v.m. die validatie (dus bij team deathmatch spawn points etc aanbrengen maar die heb ik niet want het is gewoon een level met AI gasten die je moet tegenhouden). Daarnaast is het ook ivm validatie onmogelijk om wapens te plaatsen.

    Mijn 2de vraag is hoe het mogelijk is om van bepaalde items, bijvoorbeeld, dozen en gebouwen, van hoogte te veranderen?

    Als derde zou ik graag willen weten hoe je stromend water aanbrengt? Ik wil graag vanuit een berg een rivier laten stromen, maar vind geen optie om stromend water te laten aanbrengen.

    En als laatste zou ik willen weten hoe het zit met de map limits, dat je niet verder kan dan een door jou opgestelde grens. Ik heb de optie wel gevonden maar ik snap het nog niet echt

    Ik hoop dat iemand mij wat antwoorden kan geven. Bedankt alvast!
     
  19. Bohses

    Bohses Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Er even tussendoor; Ik zoek een coop partner! Voor alle Coop achievements, add me maar;
    gt: bohses
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Fuuu... Dit had ik op moeten nemen! 8) Ik werd net gespot door pirates in een jeep terwijl ze achteruit rijden, hoor ik er nog eentje roepen "You are mine dickhead!" en rijd zo achteruit het water in... Plons en komen de lijken boven drijven! :lol:

    Bijna uitgespeeld trouwens. :) Laatste missie moet ik nog, maar ben die outposts aan het uitroeien. Echt gruwelijke vette game! :cool:
     

Deel Deze Pagina